BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Klart det där är ett plus !! Stort grattis!:)
Tog ett till test, bim - 5 eller - 4. ÄL+9 eller +10.
Vågar tro att det är sant nu! Ååå nu vill jag bara ha hem sambon från jobbet så jag får berätta <3
Det är så kul att se så många plussa, stort grattis allihopa!!
Här inväntar vi ÄL. Långsamt går det...
Alltså så skumt! Började återigen blöda idag, men bara när jag torkar mig, det kommer ingenting i trosan. Nu senast var det ingenting. Har alltså haft mellanblödningar med jämna mellanrum med start ca 5 dagar efter ägglossning. Är det något man borde söka för om det kvarstår?
Tänker numera inte att jag är gravid pga detta, även om kroppen luras med känsligare luktsinne, andfåddhet, trötthet och en massa andra grejer. :)
Tog ett till test, bim - 5 eller - 4. ÄL+9 eller +10.
Vågar tro att det är sant nu! Ååå nu vill jag bara ha hem sambon från jobbet så jag får berätta <3
dummamej2, syntes på första redan. men bra att du tog ett till :) grattis!
och grattis till soffipropp1987 också!
här fortsätter symtomen, extremt svajigt gråthumör. men kan ju vara pms! vi får se!
canary, mellanblödningar kan ju bero på allt möjligt. oftast är det ju inget särskilt, speciellt inte om du just slutat med preventivmedel. eller gjort nån annan förändring i livet. men skadar aldrig att vara på säkra sidan och göra en gynkoll om du har tid och lust (och en bra gyn)!
Alltså så skumt! Började återigen blöda idag, men bara när jag torkar mig, det kommer ingenting i trosan. Nu senast var det ingenting. Har alltså haft mellanblödningar med jämna mellanrum med start ca 5 dagar efter ägglossning. Är det något man borde söka för om det kvarstår?
Tänker numera inte att jag är gravid pga detta, även om kroppen luras med känsligare luktsinne, andfåddhet, trötthet och en massa andra grejer. :)
BIM-2 och stickan visade helt blankt.. :( Lär ju inte bli något denna månad, men det är ju bara första försöket så än är ju inte hoppet ute :)
Bim 8/8 men känner jag har svårt att hålla mig när jag ser alla plus
Vill vill vill