• eman303

BIM Augusti <3

Hej!

Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.

Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/

Bättre lycka i augusti säger jag bara :D

• Svar på tråden BIM Augusti <3
  • dummamej2

Igårkväll hade jag mensvärk som stråla ner i låten och och kändes i svanken och magen. Precis som alltid veckan innan mens. Är på bim - 5 och känner absolut ingenting. Vilken är bra för mig då jag inte hade några symptom förra graviditeten heller. Imorse kissade jag på en sticka och fick detta resultatet inom tiden. Kan dock inte avgöra om det är ett skuggstreck eller ett riktigt streck. Vad tror ni? :)

• soffipropp1987

Blir så förvirrad!

Hade spottings igår på BIM, lite lite molande värk i magen och har bara inväntat mens. MEN!!!! Det är borta idag och fortfarande ingen mens i sikte (skulle inte förvåna mig om den kom nu när jag skriver såhär). Får avvakta helt enkelt, hade kanske varit bra att testa i morse men jag hann inte pga 4-åring som var superhungrig. Blir test imorgon om inget annat händer.

• soffipropp1987

Alltså, jag kunde inte hålla mig, detta är andra gången jag kissar idag. Knappt en minut efter testet togs och strecket ser ut såhär. För visst ser ni oclså någonting?!?!

• Grumpycavat
    soffipropp1987 skrev 2018-08-02 10:09:17 följande:

Blir så förvirrad!

Hade spottings igår på BIM, lite lite molande värk i magen och har bara inväntat mens. MEN!!!! Det är borta idag och fortfarande ingen mens i sikte (skulle inte förvåna mig om den kom nu när jag skriver såhär). Får avvakta helt enkelt, hade kanske varit bra att testa i morse men jag hann inte pga 4-åring som var superhungrig. Blir test imorgon om inget annat händer.

Håller tummarna för ett plus. :) 
  • JenniB
    soffipropp1987 skrev 2018-08-02 10:27:26 följande:

Alltså, jag kunde inte hålla mig, detta är andra gången jag kissar idag. Knappt en minut efter testet togs och strecket ser ut såhär. För visst ser ni oclså någonting?!?!

Jag ser tydligt!! :D
  • Canary

Ja!!!
  • dummamej2

Helt klart positivt :)!!! GRATTIS
  • soffipropp1987
    JenniB skrev 2018-08-02 10:31:38 följande:

Jag ser tydligt!! :D

Iiiih!! Hela jag skakar och hjärtat bultar som bara den!
  • soffipropp1987
    Canary skrev 2018-08-02 10:42:28 följande:

Ja!!!

dummamej2 skrev 2018-08-02 10:42:50 följande:

Helt klart positivt :)!!! GRATTIS

Är i chock typ!
  • JenniB
    soffipropp1987 skrev 2018-08-02 10:43:13 följande:
    Iiiih!! Hela jag skakar och hjärtat bultar som bara den!
    Åh det förstår jag!! :D Dags för ett digitalt nu då? ;) Hjärta
Svar på tråden BIM Augusti <3