BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Ok..var beställde du det, kostar? Kanske vore något att testa för att få bort tankarna från det...här börjat det bekanta innan mens, uppsvälld mage o flytningar som brukar komma en el två dagar innan mens :(
Varit ifrån den här tråden lite pga semester.
Jag verkar ha fått ordning på Fertility Friend och verkar vara på ÄL +8 (eller BIM-5). Har de senaste dagarna haft som mensvärk och varit helt säker på att mensen ska komma. Idag är jag supertrött och har också huvudvärk.
Tog ett test imorse och tycker att det kaaaaaaaanske finns något där. Kanske om en ändrar kontrasten eller så. Jag vet inte..
Ser väldigt blankt ut :(
Men äl+8 är de väldigt få som plussar så tidigt. För att vara säker vänta til 14, eller 11-12 om du inte orkar så länge :)
Första försöket för oss.
Väntan är lång..
BIM 14/8
Använde ägglossningsstickor efter mensens sista dag. Tyckte aldrig mig få ett stark streck, trotts att jag testade två ggr/dag. Men hade tydliga ägglossningsflytningar. 30 års fest imorgon, är inte alls sugen på att dricka alkohol men vet att många kommer regera om jag inte dricker och jag vill inte heller säga att vi försöker skaffa barn. Känns som det blir för stor press.
Grattis till alla som plussat!!
Jag följer gärna den här listan.
Fick missfall i torsdags förra veckan och slutade blöda i förrgår.
Började med ägglossningstest idag då jag tidigare har haft tidig äl. Nu har jag ingen aning om vad som händer för jag har aldrig fått missfall innan. Så jag får testa varje dag och så får jag se om jag kan lista ut när BIM är.
Antar att cykeln jag hade innan är förstörd. Förra månaden hade jag äl fredag och min mens slutade på onsdagen. Men i morse var det bara en tom ring.
Någon som haft mf som vet hur deras cykel var efteråt?
BIM LISTAN-
1/8 - soffipropp1987
2/8 - kattblomman, rubie
3/8 - sariiparii, Trana123, Jahajaa, Udde, Periksson90
4/8 - Ardnas89
5/8 - eman303, annzi82, Elsaida, Lockley, Hjärtat80, sobika, 081119, tinz
6/8 - skrollan94 Sanfo1, babytjejen, ksrg8887
7/8 - Jennib, Neleda, ellie86
8/8 - Glädje 5, linb01, novemberregn, Silk-spectre
9/8 - månflicka, Canary,
11/8 - Tessaloniki, belletristik, majaG
12/8 - niiskueiti, onlyme86, snorpan91
14/8 - Cajsa278, JosHed
15/8 - lyckligast80 sandrasalazaris
16/8 - Blåstjärna, mammatill2boys
17/8 - Roran1, Tiolina
18/8 - Kira16
19/8 - Thorax, amne18
23/8 - Ejjami, Barnlängtan90, BragoP
24/8- AnonymAB , Grumpycavat
26/8 Sararebecca
28/8 - Issari, Emsodadoda
30/8 - lindablinda, MammaKA
31/8 timal89, Esofe
PLUS + LISTAN
30/7 - Jahajaa ÄL+11 (neg ÄL+9)
30/7 - natalieljung BIM-2
31/7 - Danielsson21 ÄL+11 BIM-4
2/8 - Soffipropp1987 äl+17 bim+1
Jag följer gärna den här listan.
Fick missfall i torsdags förra veckan och slutade blöda i förrgår.
Började med ägglossningstest idag då jag tidigare har haft tidig äl. Nu har jag ingen aning om vad som händer för jag har aldrig fått missfall innan. Så jag får testa varje dag och så får jag se om jag kan lista ut när BIM är.
Antar att cykeln jag hade innan är förstörd. Förra månaden hade jag äl fredag och min mens slutade på onsdagen. Men i morse var det bara en tom ring.
Någon som haft mf som vet hur deras cykel var efteråt?
Hej!
BIM den 6/8, första försöket. Originalplanen var att vänta till BIM + 4 innan jag skulle testa men nu när det närmar sig börjar det klia i fingrarna. Att jag sen känner mig tröttare ön vanligt och illamående spär bara på mina testtankar. Anledningen till att jag hade tänkt vänta till BIM + 4 är att jag hellre låter mig själv tro att mensen komma någon dag sen än att veta att jag varit gravid men fått ett mycket tidigt missfall.
Pendlar så om jag skall testa imorgon bitti eller försöka vänta....
Fick min mens för ca 48h sedan, med en jävla mensvärk till. Dock så blödde jag väldigt lite jämfört med vad jag brukar och det har redan börjat avta, endast efter 48h... Mina vanliga mensar brukar vara i ca 5 dygn.. Säkert stress...
Alltså, BIM idag och fick mens. PYTTELITE! Var beredd med extra plusplus-tamponger (typ) som jag alltid behöver för jag blöder väldigt mycket. Men fick knappt ut den för det var för torrt! Inte behövt använda skydd på resten av dagen och nu verkar det vara helt slut. Aldrig varit med om detta... tycker mig skymta ett svagt svagt plus på stickan jag testade med för en stund sen, men kan ha varit spökstreck. Testar imorgon med morgonurin. Någon av er som fått en liten, liten blödning på BIM men sen inget mer...?