• Jinxedqueen

Vi som har bf April 2019

Hejsan!

Jag är en kvinna på unga 28 år boendes i Kista med min sambo.

Bara av en slump kände jag på mig att det var dags att kissa på den berömda stickan. 4 dagar till BIM.

Vi blev gravida även förra månaden men tyvärr växte den knackigt och blev ett tidigt missfall.

(Nu hoppas jag bilden syns och att det VERKLIGEN inte är ett spökstreck)

Men 4 april ska denna snutt kika ut.

Nu undrar jag, är vi fler? Vilka är ni? Har ni vågat testa?

Kram!
  • Svar på tråden Vi som har bf April 2019
  • Jahajaa

Ok, ja gör gärna det :) jag har tänkt boka tid hos naprapat men skjuter på det hela tiden för jag tänker att det ska gå över av sig själv :p

stjärnasomärdin skrev 2018-10-31 19:46:30 följande:

Låter ju lite likadant, har dock inte känt något vid sittbenet utan enbart längst upp. Också bara ena skinkan, fast högra. Har fått en tid inbokad av sjukgymnast 9/11 så kan uppdaterar om vad de sa eller rekommenderade.

• stjärnasomärdin
    Jahajaa skrev 2018-10-31 21:53:09 följande:

Ok, ja gör gärna det :) jag har tänkt boka tid hos naprapat men skjuter på det hela tiden för jag tänker att det ska gå över av sig själv :p

Jag återkommer efter 9/11 då :)
  • stjärnasomärdin

Någon som kan tipsa om en go gravidkudde som ni testat/vet någon annan som testar/hört bra om etc? Tänkte köpa en men finns ju så mångs olika varianter så tänkte jag kunde passa på att fråga här innan jag chansar ;)

• jaktenpaflow
    stjärnasomärdin skrev 2018-11-02 18:52:22 följande:

Någon som kan tipsa om en go gravidkudde som ni testat/vet någon annan som testar/hört bra om etc? Tänkte köpa en men finns ju så mångs olika varianter så tänkte jag kunde passa på att fråga här innan jag chansar ;)

Ja jag har bbhugme från min förra graviditet för två år sedan. Har sovit med den varje natt sen dess haha, äääälskar den!!! Lite dyr men så värd det!
  • fixaochdona

Någon mer som börjat känna rörelser? Är i v15 och inbillar mig lite ?fladder? någon gång per dag eller varannan dag :)

• Tigeeerrr
    fixaochdona skrev 2018-11-03 21:13:01 följande:

Någon mer som börjat känna rörelser? Är i v15 och inbillar mig lite ?fladder? någon gång per dag eller varannan dag :)

Ja jag känner oxå. Vissa säger att jag säkert inbillar mig,men jag jag är säker på att det är lillen som jag känner vecka 15+5 här :D

Jätte häftigt ba njut av de,så klart man kan redan känna, speciellt när man är så medveten om vad som händer
  • stjärnasomärdin
    jaktenpaflow skrev 2018-11-02 23:41:22 följande:

Ja jag har bbhugme från min förra graviditet för två år sedan. Har sovit med den varje natt sen dess haha, äääälskar den!!! Lite dyr men så värd det!

Den verkar ju helt klart vara den bästa men funderar på om jag är redo att lägga så mycket pengar ;) Har egentligen inga bekymmer som gör att jag ?behöver? den och klarade mig utsn en tanke utsn förra graviditeten...känner mer bara att det vore gott att ha en haha!
  • siiaa

Jag började känna i slutet av vecka 18, är i v 19 och känner nästan hela tiden :) men jag har moderkakan i framvägg så är säkert därför jag kände senare.
  • stjärnasomärdin

Yes! I vecka 15 visste jag att jag kände också. Förra graviditeten mycket senare men då reflekterade jag nog inte över det på samma sätt. Skall bli spännande att se hur moderkakan sitter denna gång :)
  • Eloons

Jag har nog upplevt det lite tidigare ja, är osäker trots att det är andra barnet men ganska säker på att jag känt iallafall litegrann dock är livmodern bakåtlutad så vi får sen när de ordentliga sparkarna kommer, hoppas på snart! Blir så jäkla nojig när man inte känt något under dessa spökveckor förutom molvärk och bröstont, vill bara ha rul nu så man får se den lilla
Svar på tråden Vi som har bf April 2019