• Jinxedqueen

Vi som har bf April 2019

Hejsan!

Jag är en kvinna på unga 28 år boendes i Kista med min sambo.

Bara av en slump kände jag på mig att det var dags att kissa på den berömda stickan. 4 dagar till BIM.

Vi blev gravida även förra månaden men tyvärr växte den knackigt och blev ett tidigt missfall.

(Nu hoppas jag bilden syns och att det VERKLIGEN inte är ett spökstreck)

Men 4 april ska denna snutt kika ut.

Nu undrar jag, är vi fler? Vilka är ni? Har ni vågat testa?

Kram!
  • Svar på tråden Vi som har bf April 2019
  • Gurkan25

Vårat RUL i fredags visade att tvillingarna mådde bra och växter som de ska. Vi valde att inte ta reda på könet denna gång. Får se om vi lyckas hålla oss eller om vi bokar in ett privat könsultraljud senare!

Benjamin 24/12-2017 BF med tvillingar 2/4-2019
  • fixaochdona

Ja det är kul!

Tigeeerrr skrev 2018-11-04 05:11:10 följande:

Ja jag känner oxå. Vissa säger att jag säkert inbillar mig,men jag jag är säker på att det är lillen som jag känner vecka 15+5 här :D

Jätte häftigt ba njut av de,så klart man kan redan känna, speciellt när man är så medveten om vad som händer

• fixaochdona

Ser framemot att också börja känna mer regelbundet!

siiaa skrev 2018-11-04 07:49:13 följande:

Jag började känna i slutet av vecka 18, är i v 19 och känner nästan hela tiden :) men jag har moderkakan i framvägg så är säkert därför jag kände senare.

• fixaochdona

Lätt hänt att tro det är tarmarna eller lift i magen som hoppar lite :)

stjärnasomärdin skrev 2018-11-04 07:53:50 följande:

Yes! I vecka 15 visste jag att jag kände också. Förra graviditeten mycket senare men då reflekterade jag nog inte över det på samma sätt. Skall bli spännande att se hur moderkakan sitter denna gång :)

• fixaochdona

Jag ser också fram mot rul och hoppas jag oroar mig lite mindre efter det...

Eloons skrev 2018-11-04 09:39:56 följande:

Jag har nog upplevt det lite tidigare ja, är osäker trots att det är andra barnet men ganska säker på att jag känt iallafall litegrann dock är livmodern bakåtlutad så vi får sen när de ordentliga sparkarna kommer, hoppas på snart! Blir så jäkla nojig när man inte känt något under dessa spökveckor förutom molvärk och bröstont, vill bara ha rul nu så man får se den lilla

• fixaochdona

Härligt! :)

Gurkan25 skrev 2018-11-05 12:42:42 följande:

Vårat RUL i fredags visade att tvillingarna mådde bra och växter som de ska. Vi valde att inte ta reda på könet denna gång. Får se om vi lyckas hålla oss eller om vi bokar in ett privat könsultraljud senare!

• stjärnasomärdin
    fixaochdona skrev 2018-11-05 23:00:31 följande:

Lätt hänt att tro det är tarmarna eller lift i magen som hoppar lite :)

Haha ja det krävs lite granna för att känna skillnad på vad som är vad :)
  • MotoMoto

Hej ??! Ny-gammal på FL... letar febrilt efter en tråd för blivande mammor i Södertälje med omnejd trakten????... förstår inte riktigt hur man letar sig fram i denna tråd-djungel ... ni kanske har tips?????.. hänger även gärna med här! Kram

• MotoMoto

Hej ??! Ny-gammal på FL... letar febrilt efter en tråd för blivande mammor i Södertälje med omnejd trakten????... förstår inte riktigt hur man letar sig fram i denna tråd-djungel ... ni kanske har tips?????.. hänger även gärna med här! Kram

• Jahajaa
    Gurkan25 skrev 2018-11-05 12:42:42 följande:

Härligt! :) Lite nyfiken,. blev du framflyttad eller tillbakaflyttad något eller stämde ditt BF datum? Jag har RUL på torsdag och tror att jag då kommer att vara i vecka 18+0, så spännande om det kommer att stämma eller inte :)
Svar på tråden Vi som har bf April 2019