• Jinxedqueen

Vi som har bf April 2019

Hejsan!

Jag är en kvinna på unga 28 år boendes i Kista med min sambo.

Bara av en slump kände jag på mig att det var dags att kissa på den berömda stickan. 4 dagar till BIM.

Vi blev gravida även förra månaden men tyvärr växte den knackigt och blev ett tidigt missfall.

(Nu hoppas jag bilden syns och att det VERKLIGEN inte är ett spökstreck)

Men 4 april ska denna snutt kika ut.

Nu undrar jag, är vi fler? Vilka är ni? Har ni vågat testa?

Kram!
  • Svar på tråden Vi som har bf April 2019
  • Gurkan25
    Jahajaa skrev 2018-11-06 17:08:15 följande:

Härligt! :) Lite nyfiken,. blev du framflyttad eller tillbakaflyttad något eller stämde ditt BF datum? Jag har RUL på torsdag och tror att jag då kommer att vara i vecka 18+0, så spännande om det kommer att stämma eller inte :)

BF-datumet stämde! 2 april. Men eftersom det är tvillingar är det större risk att de föds lite tidigare.
    Benjamin 24/12-2017 BF med tvillingar 2/4-2019
  • Sofieee

Vi var på rul idag. Skönt att ha gjort då jag varit lite nojig det senaste pga. jag mår "för bra", inte gått upp i vikt, ingen mage än (har dock mage sen innan så antagligen därför) osv. men allt var som det skulle och en frisk liten kille låg där inne. Blev framflyttad 4 dagar från 10/4 till 14/4.

• Eloons
    Sofieee skrev 2018-11-07 14:48:56 följande:

Vi var på rul idag. Skönt att ha gjort då jag varit lite nojig det senaste pga. jag mår "för bra", inte gått upp i vikt, ingen mage än (har dock mage sen innan så antagligen därför) osv. men allt var som det skulle och en frisk liten kille låg där inne. Blev framflyttad 4 dagar från 10/4 till 14/4.

Va roligt!! Jag har känt exakt samma, har rul om en vecka dock så jag får fortsätta vänta :p men jag har börjat känna lite fladder varje dag som lugnar
  • Eloons

Va roligt!! Jag har känt exakt samma, har rul om en vecka dock så jag får fortsätta vänta :p men jag har börjat känna lite fladder varje dag som lugnar
  • Jahajaa

Åhh vad härligt! Jag har RUL imorgon och är också nervös.. inbillar mig att det inte finns någon där, men hoppas verkligen jag har fel :) haha!
  • gammelpysen

Hej alla! Känner ni av växtvärk? Sticker lite och ömmar lite i nedre delen av magen. Intalar mig att det inte är någon fara så länge det inte gör ont. Vecka 15+2 idag och en hel månad till RUL...

• jaktenpaflow
    gammelpysen skrev 2018-11-07 20:53:55 följande:

Hej alla! Känner ni av växtvärk? Sticker lite och ömmar lite i nedre delen av magen. Intalar mig att det inte är någon fara så länge det inte gör ont. Vecka 15+2 idag och en hel månad till RUL...

Heej! Jag känner så och molande värk några gånger i veckan, har också bara tänkt att det är växtvärk:) Har även börjat känna lite som små sammandragningar och krampkänsla ibland. Lite obehagligt men säkert ingen fara:) När har du RUL?
  • gammelpysen
    jaktenpaflow skrev 2018-11-07 22:34:58 följande:

Heej! Jag känner så och molande värk några gånger i veckan, har också bara tänkt att det är växtvärk:) Har även börjat känna lite som små sammandragningar och krampkänsla ibland. Lite obehagligt men säkert ingen fara:) När har du RUL?

Inte förrän 10 december tyvärr. Rätt sent. Stort tack för svaret. Skönt att fler känner igen det
  • stjärnasomärdin
    gammelpysen skrev 2018-11-07 20:53:55 följande:

Inte en enda gång hittills! Vill minnas att det både molade och ?drog? senast! Allt kanske är uttöjt och klart sen förra gången haha ;)
  • Jahajaa

Var på RUL idag. Allt såg fint ut och där låg en liten tjej och hade det bra ;) Datumet stämde så beräknad BF är 10:e April

Svar på tråden Vi som har bf April 2019