IVF sommar/höst 2018
Jag tog ovitrelle den 20 november så det är inte den som spökar. Var noga att inte testa förrän dom första 10 dagarna har passerat den här gången :)
Jag tog ovitrelle den 20 november så det är inte den som spökar. Var noga att inte testa förrän dom första 10 dagarna har passerat den här gången :)
Faktiskt aldrig varit med om detta men är säkert som de tror att en magsjuka eller missfall kan ha orsakat det. Det är ju två tuffa händelser för kroppen att gå igenom.
Startar ni igen sen på nästa mens?
Visste inte att 5 är minsta antalet. För 8-9 år sedan när vi höll på med ivf inför första barnet satte man i princip alltid tillbaka dag 2. Många blev med barn då med, vi med ???? det är kvalitén som räknas. Läskigt att tänka att 3 dagar till i ett platsrör är bättre nu ..så får du ett toppenägg efter dag 2 eller 3 så ????
Testatat positivt idag! Mitt livs första plus! Jag var jätteglad, lycklig och förundrad och alla känslor på en gång, i början av dagen. Nu blöder jag lite och alla lyckokänslor har bytts ut mot ledsenhet och svårmod.
Hej alla! Innan jag gjorde min 1a ivf hade jag alltid ömma spända bröst innan mens. Men efter har jag aldrig det, trots ägglossning osv. Tycker även jag fått mörkare hår. Nån mer som märker ändringar?
Fått reda på att endast 1 ägg blivit befruktat av 5 känns som detta är hopplöst. Ska på återförening i eftermiddag. Jag tänker om detta inte blir något av att jag tänker vänta minst 6 månader tills ett sista försök till, detta är så psykiskt påfrestande suck
Jag är sååååå sjukt trött hela tiden är endast på ruv 2 vf är man sååå trött? Blir man det av Litinus? Någon mer som känner sig trött? Jag orkar ingenting.
Ok då är det säkert den som gör mig sjuuukt trött, tycker det är sååå jobbigt orkar ju ingenting. Hur går det för dig?
Efter 16 dagars ruvning kom testdagen till slut. Jag ÄR GRAVID!
Hej alla! Om man får jätteont i bröstvårtorna 5 dar efter ovitrelle (3 dar efter äl) och svagt streck på gravtest 11,5 dagar efter ovitrelle, kan det fortfarande va ovitrelle som spökar?