IVF sommar/höst 2018
jag tror inte det är ovitrelle som spökar - om du inte tog dubbla sprutor av någon anledning. man kan få svagt plus redan på RD 5 så hoppas du är gravid om du fått plus
jag tror inte det är ovitrelle som spökar - om du inte tog dubbla sprutor av någon anledning. man kan få svagt plus redan på RD 5 så hoppas du är gravid om du fått plus
Jag tror o hoppas på att du är gravid kram >3
Jag tackar så hjärtligt för alla grattis! Och tack för att jag får dela detta med er!
Hej! Om man ca en vecka före BIM får såna där lite gula, klistriga flytningar - kan man då utgå ifrån att man inte är gravid? De flytningarna brukar ju föranleda mens har jag märkt, och många gravida brukar tala om rikliga, vattniga eller lotionsflytningar. Nån som vet? Känns som det är kört, trots jätteömma bröst :(.
Nää, det tror jag inte att man kan utgå ifrån. :)
Är på rv 10 illamådende i vågor, extremt trött mellan åt o mycket flytningar. Hoppas mensen håller sig borta. Någon med liknande symtom? Vilken ruv är ni alla på?
Ska ha mens i dag eller i morgon. Jädra trötthet är sjuk jobbig. Blir man det så tidigt om man är gravid? Skulle vara en underbar julklapp få ett plus. Har ju inte testdag förrens den 28.
Mannen är glad. Men han har lite samma känsla som mig, att han inte riktigt kan förstå att det är sant.
Såhär ser gravtest ut idag, 11,5 dagar efter ovitrelle. Kan såklart bara vara ett spökstreck lr lite rester från sprutan. Inget testa tidigt och endast 9 dagar sedan ÄL. Hoppas se ett rosa streck på julafton :).
Hmm finns det verkligen fall där det har "fäst sent"?