IVF sommar/höst 2018
Men vad trist! Vilken klinik är det?
Men vad trist! Vilken klinik är det?
Jag hade ett plus....Wie....vecka 2-3 stod det. Är så glad men samtidigt orolig å känner att man ej kan glädjas riktigt förrän v 13 när risk för missfall minskar heheh. Svårt förklara. Men känns så bra än så länge. Känner mig gravid.
Fick besked från min klinik i Prag idag att återföring blir på tisdag den 4 sep!
Äntligen börjar det närma sig, hoppas nu bara mina små frysta blastisar klarar upptiningen!!
Nu har jag inte varit in här på länge. Inte sedan vi missade vårt återföring pga helgkrock närmare bestämt. Idag var det dags igen. Ännu en helgkrock! Blir så frustrerad. Misslyckat ET i april och sedan helgkrock varje gång vi varit inplanerade för FET. Vill bara komma vidare med behandlingen.
Var på UL i torsdags för att se om det skulle vara möjligt att sätta igång ägglossning men då var det för tidigt. Sen blev det sjävklart glad gubbe idag och ingen återföring den här gången heller.
Förlåt men var bara tvungen att gnälla av mig lite.
hej! men sjuk otur du har =( kom ihåg att vi diskuterade detta i augusti också! Min klinik ville köra stimulerat FET med mig för att vi just skulle kunna tajma lite bättre och det gick bra - har plussat för över en vecka sen! Kan du inte be om att få stimulerat istället så du slipper gå o våndas varje månad...? kram
Fy vad frustrerande, sätter man aldrig in FET på helgen? Eller har ni aldrig ET på helgen på er klinik?
Oj ok, vilken klinik är du på? Är det kanske vanligt att det är så? Tar de äggplock på helgen?
tack =) känns fortfarande overkligt - har fått tidigt VUL 1 okt så om en vecka - får se om jag tror på det efter det
min klinik frågade mig vad jag ville då det finns de som förmodligen inte vill stoppa i sig hormoner etc om man inte behöver. kanske är det inte lika noga med en dag hit eller dit när man kör stimulerat - och sen växer ju livmoderslemhinnan till sig lite mer garanterat tror jag. hoppas de lyssnar på dig! kram
Men fy vad trist! Hur mycket otur kan man ha?
Jag tog ett test nu på kvällen. Inte kissat på 2 timmar å det kom upp ett svagt streck. Är chockad <3