IVF sommar/höst 2018
Tack! Åh grattis själv!! Ja okej jag förstår precis, är livrädd jag också. Har också haft kemisk graviditet och flera missfall i rad nu. Man vill kunna slappna av och bara glädjas men det är så svårt!
Tack! Åh grattis själv!! Ja okej jag förstår precis, är livrädd jag också. Har också haft kemisk graviditet och flera missfall i rad nu. Man vill kunna slappna av och bara glädjas men det är så svårt!
Okej då förstår jag. Jag tog ett test idag och plussade för första gången någonsin. Så himla glad, fast vågar inte ta ut något än. Hoppas att det går bra för dig med :)
Nu har jag satt in en liten blastocyst, ruvare för första gången :D
Hej tjejer! Jag är på ruvar dag 4, eller 5 beroende på hur man räknar, med en 5 dagars blacto.
Såklart så tjuvtestade jag precis????
Alltså kan se ett svagt svgg svagt streck med blotta ögat i alla vinklar, vet ej om ni ser det på bilden men jag laddar upp den här.
Saken är den att jag tog ingen ovitrelle innan äggplock utan tog istället suprefact.
men i samband med äggplocket fick jag 1/4 dels spruta ovitrelle, vet ej varför man gör så( men jag tror att suprefact annars stoppar alltihop).
det är alltså 10 dagar sedan jag fick 1/4 dels ovitrelle. kan de va den som spökar??? vad jag vet så kan en HEL o ovitrelle sitta högst ca 12 dagar så man tycker ju att 1/4 dels dos bör vare ute ur kroppen...
Tror ni att detta streck beror på ? den lilla dosen ovitrelle eller kan de va den lilla balctisen som fäst?????
minst sagt spännande detta
Åh så kul! Är ju ett bra tecken att clearblue ökat till 3+ veckor iallafall. Du får försöka att inte tänka på det så mycket fram tills ultraljudet, hitta på mycket saker och pyssla inför jul :)
åh grattis!! Har också plussat nu i dagarna och kan absolut inte tro de är sant.
Vilken dag är du på? :)
Wow! Ingen tvekan där inte!
ruvardag 7 och nu har man fått det svart på vitt. Helt överlycklig!! Hoppas ni alla lyckas snart ni med! <3
Nu är jag förvirrad. Testdag imorgon och tog detta test nu på morgonen (testet jag tog i förrgår var supernegativt) men detta är ju typ positivt?