IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Första ÄL efter den misslyckade IVFen verkar vara på.gång ...då hoppas vi på det osannolika då ???? men blev så glad när jag fick detta i eftermiddags.
Sedan har CvL gått med på att vi får köpa 3pack trots min ålder och amh eftersom vi har lyckats förut, det ger oss en plan. I februari kör vi på igen...om inget under sker innan
Är de bra på cvl? Om vi ska höra en till ivfomgång funderar jag på att testa de istället. Vi har dock ett ägg i frysen som ska tillbaks först.
Ah, tack för svar! Jag ska dit första gången 25 januari, då borde jag vara i vecka 11.
Om man är förskyld och lite små dålig fast ingen feber är det någon som skjuter upp behandling osv ? Ska snart dra igång hela denna ivf process och vore ju så typiskt att få vänta ännu längre..
Om man är förskyld och lite små dålig fast ingen feber är det någon som skjuter upp behandling osv ? Ska snart dra igång hela denna ivf process och vore ju så typiskt att få vänta ännu längre..
Så kul att läsa om många som plussat i den här tråden, verkligen. Hur många försök behövde ni som plussat? Vore ju kul att se en sammanställning...
Och vilka aktiva är kvar här?
Vi är igång med IVF igen i februari (ÄP planerat till vecka 10/11 om allt går enligt plan) om inget under sker av sig själv denna månad på egen hand. Ska ju ha hänt förut..!?!
Nästa behandling får jag förmodligen en blandning av mediciner Menopur/ Gonal F, någon som testat detta? Jag har endast haft Menopur hittills. Tror man vill locka fram lite fler mogna ägg genom detta. Är 40 år precis och man fick ut 14 stycken sist men bara 7 var mogna...receptet och erbjudandet om 3pack kommer på måndag med posten.
Ni som är IVFare eller har varit, köpte ni 3pack eller enskilda behandlingar?
Jag skulle inte skjuta upp behandlingen pga lite sjukdom...det kan man ju bli mitt i också...krya på dig!
Så kul att läsa om många som plussat i den här tråden, verkligen. Hur många försök behövde ni som plussat? Vore ju kul att se en sammanställning...
Vi är igång med IVF igen i februari (ÄP planerat till vecka 10/11 om allt går enligt plan) om inget under sker av sig själv denna månad på egen hand. Ska ju ha hänt förut..!?!
Nästa behandling får jag förmodligen en blandning av mediciner Menopur/ Gonal F, någon som testat detta? Jag har endast haft Menopur hittills. Tror man vill locka fram lite fler mogna ägg genom detta. Är 40 år precis och man fick ut 14 stycken sist men bara 7 var mogna...receptet och erbjudandet om 3pack kommer på måndag med posten.
Då borde du kunna göra KUB ganska på en gång ifall du vill göra det. Hoppas du får en bra barnmorska. Jag har nästa besök hos min barnmorska 22 februari och rutinultraljud den 20 februari. Känns som en evighet till dess.