• Pelle241

Fantasier om sin partner tillsammans med andra

Hej

Jag skulle gärna vilja få kontakt och skriva till folk som har liknande fantasier som jag; att ens partner har sex med andra. I mitt fall tänder jag på tanken att min fru har sex med andra män. Har du liknande fantasier och känner för att skriva lite så skicka mig gärna ett meddelande.

Det kan handla om nästan vad som helst inom det här området, både ni som har upplevt det på något sätt eller ni liksom jag, som ännu bara fantiserar om det. Jag är nyfiken på hur ni tänker och känner, vad ni skulle vilja uppleva eller kanske redan provat på

Mvh Pälle

• Svar på tråden Fantasier om sin partner tillsammans med andra
  • Pelle241
    Anonym (Reodål) skrev 2018-12-14 22:23:52 följande:

Hehe okej menade inget illa :) finns mycket som triggar en när de berättar

Ingen fara :)

Vad har du själv för tankar om sånt här?
  • Anonym (Reodål)
    Pelle241 skrev 2018-12-14 22:30:43 följande:

Ingen fara :)

Vad har du själv för tankar om sånt här?

Egentligen bara positiva. Min nuvarande flickvän är rätt blyg men vi har diskuterat hur det skulle vara att ha en kille till.

Mycket av dessa tankar startade och skenade lite då en god vän tydligt sa att han tände på min flickvän. Det var jobbig för han att berätta men man blev väldigt nyfiken. Har småprovat liknande scenario med äldre flickvän
  • Pelle241
    Anonym (Reodål) skrev 2018-12-14 22:36:03 följande:

Egentligen bara positiva. Min nuvarande flickvän är rätt blyg men vi har diskuterat hur det skulle vara att ha en kille till.

Mycket av dessa tankar startade och skenade lite då en god vän tydligt sa att han tände på min flickvän. Det var jobbig för han att berätta men man blev väldigt nyfiken. Har småprovat liknande scenario med äldre flickvän

Och din flickvän vet om vad din kompis är sugen på? Gillar hon det?

Och gillar du tanken på att de två har sex?
  • Anonym (Reodål)
    Pelle241 skrev 2018-12-14 22:43:03 följande:

Och din flickvän vet om vad din kompis är sugen på? Gillar hon det?

Och gillar du tanken på att de två har sex?

Ja jo vi har talat om det men mest skämtsamt. Hur skulle ditt drömscenario se ut?
  • Pelle241
    Anonym (Reodål) skrev 2018-12-14 22:47:09 följande:

Ja jo vi har talat om det men mest skämtsamt. Hur skulle ditt drömscenario se ut?

Att jag får se på när hon suger av en annan kille. Hon står på knä framför, helt naken, och suger tills killen kommer i hennes mun. Han kommer väldigt snabbt och ger henne en stor sats som hon får kämpa lite med

Ditt drömscenario?
  • Anonym (Reodål)
    Pelle241 skrev 2018-12-14 23:02:40 följande:

Att jag får se på när hon suger av en annan kille. Hon står på knä framför, helt naken, och suger tills killen kommer i hennes mun. Han kommer väldigt snabbt och ger henne en stor sats som hon får kämpa lite med

Ditt drömscenario?

Hmm kanske någon riktigt vild efterfest där allt kan hända... Helst i någon snygg utstyrsel? Är det konstigt att önska en bekant istället för främmande haha?
  • Pelle241
    Anonym (Reodål) skrev 2018-12-14 23:06:47 följande:

Hmm kanske någon riktigt vild efterfest där allt kan hända... Helst i någon snygg utstyrsel? Är det konstigt att önska en bekant istället för främmande haha?

Typ som mitt scenario då, fast med lite folk i rummet som hejar på?

Och att hon suger din kompis?

Jag brukar inte tänka så mycket på vem hon har sex med. I mina fantasier är det oftast en anonym främling men visst har jag någon gång funderat på vilka i min bekantskapsktets jag skulle lunna tänka mig att hon hade sex med
  • Pelle241

Hej

En bumpning av tråden: Är det någon som fantiserar om sin partner tillsammans med andra eller har liknande fantasier, och vill skriva av sig lite. Skicka gärna ett pm

• villhatrekant

Kul att veta att man inte är ensam om liknande fantasier! Jag är enormt sugen på att se min fru med en annan man - skulle gärna delta också men framförallt är det tanken på att sitta bredvid och se henne njuta som tänder mig. Helst oskyddat så att han fyller upp henne och det blir alldeles silkeslent när jag sen tränger in i henne efter han har kommit..
    Tyvärr är det inte så sannolikt att hon någonsin kommer vara med på det, fast hon erkänt att hon fantiserat om trekant innan hon träffade mig. Själv har jag varot tredje mannen i trekanter vid flera tillfällen och det var hur bra som helst så jag vet att det kan funka.

• Pelle241
    villhatrekant skrev 2019-05-30 14:06:35 följande:

Kul att veta att man inte är ensam om liknande fantasier! Jag är enormt sugen på att se min fru med en annan man - skulle gärna delta också men framförallt är det tanken på att sitta bredvid och se henne njuta som tänder mig. Helst oskyddat så att han fyller upp henne och det blir alldeles silkeslent när jag sen tränger in i henne efter han har kommit..

Tyvärr är det inte så sannolikt att hon någonsin kommer vara med på det, fast hon erkänt att hon fantiserat om trekant innan hon träffade mig. Själv har jag varot tredje mannen i trekanter vid flera tillfällen och det var hur bra som helst så jag vet att det kan funka.

Jag förstår din fantasi till 100% För mig är det också främst att se på eller passivt vara med som tänder mig mest

Jag skickar dig ett pm
Svar på tråden Fantasier om sin partner tillsammans med andra