• Pelle241

Fantasier om sin partner tillsammans med andra

Hej

Jag skulle gärna vilja få kontakt och skriva till folk som har liknande fantasier som jag; att ens partner har sex med andra. I mitt fall tänder jag på tanken att min fru har sex med andra män. Har du liknande fantasier och känner för att skriva lite så skicka mig gärna ett meddelande.

Det kan handla om nästan vad som helst inom det här området, både ni som har upplevt det på något sätt eller ni liksom jag, som ännu bara fantiserar om det. Jag är nyfiken på hur ni tänker och känner, vad ni skulle vilja uppleva eller kanske redan provat på

Mvh Pälle

• Svar på tråden Fantasier om sin partner tillsammans med andra
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (E) skrev 2019-11-24 01:52:52 följande:

Nu skriver inte jag i egenskap av mannen med fantasin utan som frun som blivit tillfrågad:)

Jag kan tända på tanken att ha trekant tillsammans med min man,(där han deltar, inte bara tittar på)men det som sätter stopp är tankar som "varför vill han se mig med någon annan? Om han älskar mig borde han väl inte vilja se mig njuta av någon annans kuk?" Säger nu inte att ERA fruar tänker så!

jag skulle verkligen vilja uppfylla alla hans fantasier, och som sagt jag kan ju bli kåt av tanken...

(Personligen så skulle jag för allt i världen inte vilja se honom med en annan kvinna! )

Märker att han bearbetar mig dock;) nästan varje gång vi har sex så berättar han vad han skulle vilja se en annan man göra med mig.

Och måste ju erkänna att det inte låter alltför oangenämt...;)

Sorry om jag klampade in på era domäner här men kunde inte låta bli att vara med på ett litet hörn:)

Lycka till!

Jag förstår att det är konstigt att den man älskar vill att man har sex med någon annan. Vi verkar vara rätt många män som går igång på att ens partner har sex med någon annan. Det beror inte på att vi inte tycker om er längre utan snarare tvärtom, vi, eller jag vill att min tjej ska få så mycket njutning som möjligt.

Jag har heller ingen önskan om att vara med en annan kvinna så det är inget sådant, att först låta henne ha sex med en man för att sedan kräva att jag ska få ligga med en kvinna.

Tror du att du kommer ta detta ett steg till och kanske förverkliga någon av hans fantasier?
  • enable007

Nu skriver inte jag i egenskap av mannen med fantasin utan som frun som blivit tillfrågad:)

Jag kan tända på tanken att ha trekant tillsammans med min man,(där han deltar, inte bara tittar på)men det som sätter stopp är tankar som "varför vill han se mig med någon annan? Om han älskar mig borde han väl inte vilja se mig njuta av någon annans kuk?" Säger nu inte att ERA fruar tänker så!

jag skulle verkligen vilja uppfylla alla hans fantasier, och som sagt jag kan ju bli kåt av tanken...

(Personligen så skulle jag för allt i världen inte vilja se honom med en annan kvinna! )

Märker att han bearbetar mig dock;) nästan varje gång vi har sex så berättar han vad han skulle vilja se en annan man göra med mig.

Sorry om jag klampade in på era domäner här men kunde inte låta bli att vara med på ett litet hörn:)

Lycka till!

Det är bara lyssna vad han säger hehe :)
  • villhatrekant

Lycka till!

För min del är det dels för att det skulle vara otroligt upphetsande att se min fru ha sex med en annan men lika mycket för att se henne njuta är njutningsfullt för mig, just därför att jag älskar henne. Så din mans fantasi är sannolikt inte ett tecken på att han inte älskar dig utan tvärtom. Om du lockas av tanken så tycker jag absolut du ska testa, men prata om det ordentligt innan så båda är helt med på noterna. Jag hoppas min fru tänker som du ( kunde varit hon som skrev!).
  • Anonym (E)

Jo, det är så han säger också, att han vill se min njutning, för att han älskar mig.

Men eftersom jag inte själv kan tänka så om honom så är det ju jättesvårt för mig att förstå...

Men vet att det här är hans absolut främsta fantasi, så om jag bara kan komma över mina egna hjärnspöken så kommer jag absolut ge honom det.

Men då vill jag som sagt att han själv också deltar.

Och skulle det bli lyckat, att det blir nånting vi båda vill uppleva igen, så kanske vi kan gå vidare till att han bara tittar på.

Men som någon skrev, det gäller att vi verkligen pratar igenom allt först, det är viktigt. Iaf för mig.

• Anonym (Sofia1992)

Vi är ett CuckQuean-par vilket betyder att jag njuter av att se min kille ha sex med andra tjejer. Det hände senast inatt då vi är i Linköping och har träffat en tjej vi lärde känna tidigare i år :) Jag har fria händer att ha sex med andra killar om jag skulle vilja men det är inget som har lockat mig än. Det omvända tänder mig däremot helt sagolikt mycket.

Vi har ett helt underbart förhållande och sexliv tillsammans. Det här ger det bara extra krydda. Det började inte så dramatiskt egentligen. Vi är erfarna Swingers bägge 2 (redan innan vi träffades) och experimenterande med andra par och tjejer ledde fram till att vi vet bättre vad vi gillar (och ogillar) och har idag ett bättre förhållande och sexliv än någonsin.

Och förresten så åker jag hem idag då jag jobbar imorgon. Min kille är kvar med den andra tjejen en dag till då dom båda är lediga imorgon och dom kommer att ha sex inatt också. Dock tyvärr inte inför mig så jag får fantisera hemma inatt om vad dom gör ;)

• Anonym (Hemligheten)
    Anonym (Mannen) skrev 2019-11-23 21:02:20 följande:

Nej, tyvärr är diskussionen inte påbörjad här hemma. Ibland, när hon är kåt så känns det som hon skulle kunna säga, att jag trodde aldrig du skulle fråga detta men ibland känns det som att om jag skulle säga att jag fantiserar om henne ha sex med andra så skulle hon ta illa upp. Svårt fall sa doktorn.

Vilket fall, jag väntar på rätt tillfälle att föra fram detta och kommer troligtvis att inrikta mig på en trekant med en extra man. Då är jag med för hennes säkerhet och trygghet och samtidigt så får hon kuk av en annan man. Blir en win-win för oss båda tänker jag.

Okej man får ta det sakta och försöka få dom att lyssna utan att döma en, vilket kan vara rätt svårt då det är väldigt tabu och dom tror inte vi älskar dom, samt det är väldigt lätt att dom går in i försvar och säger saker som gör att vi inte vågar ta upp det igen.

Vi har precis börjat prata om det igen hon är inte främmande för att blanda in en extra man då vi gjort det tre gånger tidigare men enbart avsugningar. Mitt problem är att det känns som jag alltid är drivande och att hon "ställer upp för min skull" men hon har sagt att så inte är fallet. Så det känns väldigt konstigt att ta upp det med henne, jag vill ju att vi ska vara på samma nivå och att hon också ska ta initiativ. Det är en svår situation man är i.

Hon har varit nöjd efter varje gång tidigare, och då har jag sagt att jag kommer inte ta upp det utan hon får ta upp det när hon är sugen men det händer aldrig, så efter ett par år är det jag som tar upp det igen. 3 gånger på 11 år så det är inte som jag tjatar eller pressar henne men gud vad jag önskar att hon skulle vara mer drivande. Har försökt se det från hennes sida också, det kanske inte är så lätt för henne att säga: älskling nu är jag sugen på en riktigt stor kuk. Vi får se hur allting går.

Lycka till
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (E) skrev 2019-11-24 10:41:00 följande:

Jo, det är så han säger också, att han vill se min njutning, för att han älskar mig.

Men eftersom jag inte själv kan tänka så om honom så är det ju jättesvårt för mig att förstå...

Men vet att det här är hans absolut främsta fantasi, så om jag bara kan komma över mina egna hjärnspöken så kommer jag absolut ge honom det.

Och skulle det bli lyckat, att det blir nånting vi båda vill uppleva igen, så kanske vi kan gå vidare till att han bara tittar på.

Men som någon skrev, det gäller att vi verkligen pratar igenom allt först, det är viktigt. Iaf för mig.

Jag förstår det är lite konstigt att höra att ens partner vill se på när man ligger med någon annan. Men går han, likt mig, igång på kvinnans njutning och att få se henne njuta med någon annan är som en privat porrfilm med det bästa man vet. Svårt att förklara. :)

Men en trekant är ingen dum väg att börja med och om det känns rätt kanske din sambo kan dra sig tillbaka lite och kanske bara hålla dig i handen eller kyssa dig samtidigt som den andre killen och du ligger med varandra.
  • villhatrekant
    Anonym (E) skrev 2019-11-24 10:41:00 följande:

Jag förstår att det är svårt när du själv inte kan sätta dig in i hur han känner. Jag kan bara förklara hur jag upplever det och som jag gissar han också gör. Vi män är väldigt visuella och är man kär i sin partner finns ingenting som är mer sexigt än att se henne naken och upphetsad. För mig kan det vara lika upphetsande som att själv bli smekt och kysst av henne. Jag vet att hon inte längre får samma pirr i magen av att vara med mig som i början, som hon själv sagt det är alltid spännande i början, och jag skulle vilja se henne så upphetsad igen. Att se henne njuta och bli upphetsad av en annan vore som att återuppväcka den hon var när vi först träffades fast med skillnaden att det bara skulle vara sexuellt - vi har ett så stabilt och säkert förhållande att jag inte oroar mig för att hon skulle bli förälskad i den andre. Sen är det också så att när vi har sex så har jag svårt att fokusera enbart på hennes njutning, min egen njutning blir nästan som en distraktion. Så att se henne njuta med en annan vore ett sätt att kunna riktigt uppleva hennes njutning fullt ut. Därmed inte sagt att jag bara vill vara passiv åskådare, tanken är att jag är med och deltar men rent praktiskt tror jag det blir mest att jag och den andre mannen turas om att göra det skönt för henne. Skicka gärna om om du vill veta mer hur jag tänker, skulle gärna höra en kvinnas perspektiv på det här.
  • villhatrekant
    villhatrekant skrev 2019-11-24 12:14:05 följande:

Jag förstår att det är svårt när du själv inte kan sätta dig in i hur han känner. Jag kan bara förklara hur jag upplever det och som jag gissar han också gör. Vi män är väldigt visuella och är man kär i sin partner finns ingenting som är mer sexigt än att se henne naken och upphetsad. För mig kan det vara lika upphetsande som att själv bli smekt och kysst av henne. Jag vet att hon inte längre får samma pirr i magen av att vara med mig som i början, som hon själv sagt det är alltid spännande i början, och jag skulle vilja se henne så upphetsad igen. Att se henne njuta och bli upphetsad av en annan vore som att återuppväcka den hon var när vi först träffades fast med skillnaden att det bara skulle vara sexuellt - vi har ett så stabilt och säkert förhållande att jag inte oroar mig för att hon skulle bli förälskad i den andre. Sen är det också så att när vi har sex så har jag svårt att fokusera enbart på hennes njutning, min egen njutning blir nästan som en distraktion. Så att se henne njuta med en annan vore ett sätt att kunna riktigt uppleva hennes njutning fullt ut. Därmed inte sagt att jag bara vill vara passiv åskådare, tanken är att jag är med och deltar men rent praktiskt tror jag det blir mest att jag och den andre mannen turas om att göra det skönt för henne. Skicka gärna om om du vill veta mer hur jag tänker, skulle gärna höra en kvinnas perspektiv på det här.

Skulle stå, skicka gärna pm!

Ett annat tips är att kolla in liwslust.se, en blogg om detta av en kvinna som var i din situation.
  • villhatrekant
    Anonym (Hemligheten) skrev 2019-11-24 10:53:25 följande:

Okej man får ta det sakta och försöka få dom att lyssna utan att döma en, vilket kan vara rätt svårt då det är väldigt tabu och dom tror inte vi älskar dom, samt det är väldigt lätt att dom går in i försvar och säger saker som gör att vi inte vågar ta upp det igen.

Vi har precis börjat prata om det igen hon är inte främmande för att blanda in en extra man då vi gjort det tre gånger tidigare men enbart avsugningar. Mitt problem är att det känns som jag alltid är drivande och att hon "ställer upp för min skull" men hon har sagt att så inte är fallet. Så det känns väldigt konstigt att ta upp det med henne, jag vill ju att vi ska vara på samma nivå och att hon också ska ta initiativ. Det är en svår situation man är i.

Hon har varit nöjd efter varje gång tidigare, och då har jag sagt att jag kommer inte ta upp det utan hon får ta upp det när hon är sugen men det händer aldrig, så efter ett par år är det jag som tar upp det igen. 3 gånger på 11 år så det är inte som jag tjatar eller pressar henne men gud vad jag önskar att hon skulle vara mer drivande. Har försökt se det från hennes sida också, det kanske inte är så lätt för henne att säga: älskling nu är jag sugen på en riktigt stor kuk. Vi får se hur allting går.

Lycka till

Jag tror att du får acceptera att du är den drivande, jag tror inte det är lika viktigt för henne men sen finns det säkert en massa mentala spärrar som gör att hon inte tar initiativ. Så länge hon gillar det och inte gör det mo sin vilja för att vara dig till lags är det väl bra? Verkar ju dessutom som om steget till ha sex med en annan är rätt litet om ni redan gått så långt som till avsugningar.. lycka till, kanske hon kommer gilla det mer än du anar!
  • Anonym (Hållermed!)
    Pelle241 skrev 2018-08-12 21:39:44 följande:

Hej

Jag skulle gärna vilja få kontakt och skriva till folk som har liknande fantasier som jag; att ens partner har sex med andra. I mitt fall tänder jag på tanken att min fru har sex med andra män. Har du liknande fantasier och känner för att skriva lite så skicka mig gärna ett meddelande.

Det kan handla om nästan vad som helst inom det här området, både ni som har upplevt det på något sätt eller ni liksom jag, som ännu bara fantiserar om det. Jag är nyfiken på hur ni tänker och känner, vad ni skulle vilja uppleva eller kanske redan provat på

Mvh Pälle

Typ d bästa ja vet! Ligger lite på is nu tyvärr, hon ska väl sätta igång snart, lite jobbigt attt hitta bara. Eller inte för henne, jag är ej med..men, e ju alltid kul med info eller bild:)

Finns inget sexigare än se henne komma hem med den nöjda tillfredställda minen och springer till duschen tidigt på morgonen när ja själv legat vaken hela nattten och bara funderat på detta bus. Sen fråga ut och komma fram till dessa saker som ägt rum är helt över min förmåga och det ändå inte är nått jag hade kunnat förverkliga. Och hon bara tänker på nästa besök.....magiskt!
  • Oscarzzon
    Anonym (Pelle) skrev 2018-08-15 10:41:02 följande:

Fantasin växte fram hos mig för ca 2 år sedan då jag och min fru pratade sex. Min fru kunde då absolut inte tänka sig att vara med någon annan. Vi har sedan ibland pratat om det, och hon svängde till intresserad, och tyckte sen att tanken var upphetsande.

Hon har nu provat att vara med en annan man och jag är förvånad över min egen reaktion. Jag tyckte det var väldigt upphetsande sexuellt, men jag kunde inte föreställa mig hur känslomässigt påverkad jag skulle bli av detta. Ända sedan dagen då hon gjorde det så har jag flera gånger, dygnet runt, känslomässigt vänt och vridit detta vilket har varit påfrestande för mig.

Samtidigt så har händelsen kickat oss båda enormt, både sexuellt men lika mycket i ännu starkare känslor till varandra. Vi pratar nu om ytterligare en träff, då den första inte blev bra sexuellt för henne. Jag är osäker på att jag orkar det känslomässigt, men är samtidigt lockad av den sexuella boosten, svårt val.

Dom känslorna släpper efter ett tag. Kanske inte helt, men man blir van och då är det bara lämna överCool kommer inte ångra
Svar på tråden Fantasier om sin partner tillsammans med andra