• Pelle241

Fantasier om sin partner tillsammans med andra

Hej

Jag skulle gärna vilja få kontakt och skriva till folk som har liknande fantasier som jag; att ens partner har sex med andra. I mitt fall tänder jag på tanken att min fru har sex med andra män. Har du liknande fantasier och känner för att skriva lite så skicka mig gärna ett meddelande.

Det kan handla om nästan vad som helst inom det här området, både ni som har upplevt det på något sätt eller ni liksom jag, som ännu bara fantiserar om det. Jag är nyfiken på hur ni tänker och känner, vad ni skulle vilja uppleva eller kanske redan provat på

Mvh Pälle

• Svar på tråden Fantasier om sin partner tillsammans med andra
  • Anonym (Här också!)
    Pelle241 skrev 2018-08-13 22:27:11 följande:

Om vi håller oss till fantasin en stund. Måste ni ha ett partnerbyte eller skulle enbart han kunna ha sex med en annan kvinna, för din skull? Ock att du kanske bara tittar på?

För min del skulle jag kunna nöja mig med att enbart titta på, eller få se bilder, eller kanske bara få höra henne berätta om det. ( Egentligen finns det massor av saker jag skulle vilja prova men att bara titta på känns väldigt upphetsande)

Om vi skulle hålla oss till själva fantasin är jag inte med och deltar, utan är bara observatör. I fantasin är han inte nödvändigtvis heller medveten om min närvaro, utan jag kommer på honom/smyger på honom när han är med en annan.

Om jag ska analysera det hela handlar det nog mycket om att jag älskar att se min man njuta utan att jag har ett finger med i spelet. Fantiserar om att jag kommer på honom med att runka. Eller att han kommer hem efter att ha knullat en annan kvinna och jag får känna smaken av henne på hans kuk...
  • Pelle241
    Anonym (Här också!) skrev 2018-08-13 23:07:29 följande:

Om vi skulle hålla oss till själva fantasin är jag inte med och deltar, utan är bara observatör. I fantasin är han inte nödvändigtvis heller medveten om min närvaro, utan jag kommer på honom/smyger på honom när han är med en annan.

Om jag ska analysera det hela handlar det nog mycket om att jag älskar att se min man njuta utan att jag har ett finger med i spelet. Fantiserar om att jag kommer på honom med att runka. Eller att han kommer hem efter att ha knullat en annan kvinna och jag får känna smaken av henne på hans kuk...

Det här låter spännande! Tänder du mer på det om han gör det utan din tillåtelse?

Jag fantiserar också ibland om att min fru kommer hem nyknullad med spår av kroppsvätskor på sig och inte låtsas om någonting...
  • Anders 386

Samma fantasier ligger ständigt i mitt huvud. Men för mig handlar det om att vara med, inte att hon ska vara ensam med andra. Fantasin har väl kommit o gått under många år - men först senare år som jag känner att jag skulle klara av det utan att svartsjukan skulle vara övermäktig. Jag har bara antytt mina fantasier för min fru, inte riktigt berättat i klarspråk. När jag är själv och runkar är det till 100% till fantasin att jag ser på när en annan man knullar min fru. Finns ett visst mått av bisexualitet i fantasierna också. Finns på BC och har kommit i kontakt med män som är intresserade - men OBS jag har spelat med helt öppna kort - alla vet att jag inte har min fru med på banan.

Jag tror inte hon skulle gå med på det - men det beror på att hon har komplex för sin kropp eftersom hon är ganska tjock och vi är ganska gamla. Som närmast har vi haft sex med varandra i samma rum som ett annat par - men jag har nästan aldrig sett henne så aktiv som just då. Skrattande

När vi har sex leker jag ofta med en dildo i henne och fantiserar samtidigt..  Och när vi knullar fantiserar jag om att en annan man ser på - en man som nyss varit där innan mig, eller väntar på sin tur. Glad

• Anonym (Pelle)

Fantasin växte fram hos mig för ca 2 år sedan då jag och min fru pratade sex. Min fru kunde då absolut inte tänka sig att vara med någon annan. Vi har sedan ibland pratat om det, och hon svängde till intresserad, och tyckte sen att tanken var upphetsande.

Hon har nu provat att vara med en annan man och jag är förvånad över min egen reaktion. Jag tyckte det var väldigt upphetsande sexuellt, men jag kunde inte föreställa mig hur känslomässigt påverkad jag skulle bli av detta. Ända sedan dagen då hon gjorde det så har jag flera gånger, dygnet runt, känslomässigt vänt och vridit detta vilket har varit påfrestande för mig.

Samtidigt så har händelsen kickat oss båda enormt, både sexuellt men lika mycket i ännu starkare känslor till varandra. Vi pratar nu om ytterligare en träff, då den första inte blev bra sexuellt för henne. Jag är osäker på att jag orkar det känslomässigt, men är samtidigt lockad av den sexuella boosten, svårt val.

• Anonym (Reodål)

Tror jag varit nyfiken & intresserad av dylikt genom alla mina förhållanden.

Har alltid lyft frågan på ett eller annat sätt till mina flickvänner men på ett vänligt och värdigt sätt. Vid mitt första seriösa förhållande var vi då båda 18-19 år och hon var snyggare än fasen vet vad... tyvärr vart det inget men hon var aldrig emot frågan utan mer generad när vi pratade om det. Tyvärr har det stannat som en fantasi i mina senare förhållanden med men det är otroligt tändande att höra vänner kunna uttrycka åsikter om sin flickväns läckerhet och att dem ser bra ut

• A dreamer

Jag har samma fantasi, eller liknande. Det som skiljer min fantasi från manga andras ar att jag vill att min sambo skulle skaffa sig en älskar vid sidan om. Någon som hon skulle besöker ca 2-3ggr/mnd.Ngn som hon skulle har känslor för. En singel man i ca 50 år som hon besöka nar hon och han känner för det och att när dem ar tillsammans är det intimt långsamt sex med mycket hångel och känslor. Jag har informerat henne om min fantasi och hon tycker att det låter härligt men ar radd för att bli kar i en annan.. Vi ar i 40 och har varit ihop i 15 år.

• Pelle241

Jag lyfter tråden

Någon som vill dela med sig av lite tankar och fantasier? Skriv gärna här eller skicka ett meddelande

• Anonym (Reodål)

Har du själv erfarenheter?

Svar på tråden Fantasier om sin partner tillsammans med andra