• Pelle241

Fantasier om sin partner tillsammans med andra

Hej

Jag skulle gärna vilja få kontakt och skriva till folk som har liknande fantasier som jag; att ens partner har sex med andra. I mitt fall tänder jag på tanken att min fru har sex med andra män. Har du liknande fantasier och känner för att skriva lite så skicka mig gärna ett meddelande.

Det kan handla om nästan vad som helst inom det här området, både ni som har upplevt det på något sätt eller ni liksom jag, som ännu bara fantiserar om det. Jag är nyfiken på hur ni tänker och känner, vad ni skulle vilja uppleva eller kanske redan provat på

Mvh Pälle

• Svar på tråden Fantasier om sin partner tillsammans med andra
  • Pelle241

Inga erfarenheter tyvärr. Lite skojande, lite fantasier som förspel, lite medveten uppvisning på en strand, lite lätt tänjande på gränser men inga konkreta erfarenheter.

Något erfarenheter själv?

• Anonym (Reodål)
    Pelle241 skrev 2018-12-14 21:16:11 följande:

Inga erfarenheter tyvärr. Lite skojande, lite fantasier som förspel, lite medveten uppvisning på en strand, lite lätt tänjande på gränser men inga konkreta erfarenheter.

Hmm med flickvänner?
  • Anonym (Reodål)

Hmm med flickvänner?
  • Anonym (Reodål)

Hmm med flickvänner?
  • Pelle241
    Anonym (Reodål) skrev 2018-12-14 21:23:41 följande:

Hmm med flickvänner?

Ja precis. Jag har haft liknande fantasier om flera flickvänner, inklusive min fru
  • Anonym (Reodål)
    Pelle241 skrev 2018-12-14 21:32:19 följande:

Ja precis. Jag har haft liknande fantasier om flera flickvänner, inklusive min fru

Med ett ex ja, dock inte nuvarande tjej.

Jag vet inte eller kan inte förklara varför jag alltid dragits till eller gillat tanken
  • Pelle241
    Anonym (Reodål) skrev 2018-12-14 21:36:27 följande:

Med ett ex ja, dock inte nuvarande tjej.

Jag vet inte eller kan inte förklara varför jag alltid dragits till eller gillat tanken

Samma här. För min del föddes fantasin, eller så upptäckte jag den bara, när min första flickvän berättade (av någon anledning) om första gången hon sög av en kille och hur hon överraskades av att det kom så mycket sperma. Den inre bilden gjorde mig väldigt avundsjuk och kåt. Att någon annan hade kommit i munnen på ?min? tjej
  • Anonym (Reodål)
    Pelle241 skrev 2018-12-14 21:48:32 följande:

Samma här. För min del föddes fantasin, eller så upptäckte jag den bara, när min första flickvän berättade (av någon anledning) om första gången hon sög av en kille och hur hon överraskades av att det kom så mycket sperma. Den inre bilden gjorde mig väldigt avundsjuk och kåt. Att någon annan hade kommit i munnen på ?min? tjej

Joo precis man kanske blir uppeldad när de berättar om sådana historier? Avundsjuka är ett bra ord. Är du äldre nu och träffar du någon som delar detta eller vice versa?
  • Pelle241
    Anonym (Reodål) skrev 2018-12-14 21:51:55 följande:

Joo precis man kanske blir uppeldad när de berättar om sådana historier? Avundsjuka är ett bra ord. Är du äldre nu och träffar du någon som delar detta eller vice versa?

Äldre än jag var då men ordet ?äldre? känner jag mig inte helt bekväm med när jag är marginellt närmare 40 än 30

Jag och min fru har inte gjort mer än skojat lite på det här området
  • Anonym (Reodål)
    Pelle241 skrev 2018-12-14 22:15:18 följande:

Äldre än jag var då men ordet ?äldre? känner jag mig inte helt bekväm med när jag är marginellt närmare 40 än 30

Jag och min fru har inte gjort mer än skojat lite på det här området

Hehe okej menade inget illa :) finns mycket som triggar en när de berättar
Svar på tråden Fantasier om sin partner tillsammans med andra