• Pelle241

Fantasier om sin partner tillsammans med andra

Hej

Jag skulle gärna vilja få kontakt och skriva till folk som har liknande fantasier som jag; att ens partner har sex med andra. I mitt fall tänder jag på tanken att min fru har sex med andra män. Har du liknande fantasier och känner för att skriva lite så skicka mig gärna ett meddelande.

Det kan handla om nästan vad som helst inom det här området, både ni som har upplevt det på något sätt eller ni liksom jag, som ännu bara fantiserar om det. Jag är nyfiken på hur ni tänker och känner, vad ni skulle vilja uppleva eller kanske redan provat på

Mvh Pälle

• Svar på tråden Fantasier om sin partner tillsammans med andra
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (abc) skrev 2019-05-30 19:15:23 följande:

Jag hade njutit mer av att se min fru med en annan man, än om min fru såg på mig när jag knullar en annan kvinna.

Precis samma för mig. Jag har heller ingen önskan elller fantasi att själv knulla någon annan utan min fantasi och det jag går igång på är att min tjej knullar någon annan.
  • Gbgkillen73a

Jag har som singel träffat fruar som fått ok att ha sex med andra. Det har varit helt underbara upplevelser. Så härligt att se fruarna njuta till fullo. Jag tror många kvinnor i dessa situationer känner både tryggheten i sin relation och spänningen i den nya killen. Win win.

• Pelle241
    Anonym (3kantpåslutet) skrev 2019-05-30 20:32:31 följande:

Jag fantiserar om trekanter med en partner och tänder otroligt mycket på det. Det som är märkligt är att det bara sker i slutet av mina förhållanden. Jag har fortfarande känslor men tänder inte så mycket på dom längre. Det är alltid jag, en superhet tjej till och min partner.

Där låter det ju mer som om du kanske mest är sugen på en ny tjej?
  • Anonym (3kantpåslutet)
    Pelle241 skrev 2019-05-31 21:59:33 följande:

Där låter det ju mer som om du kanske mest är sugen på en ny tjej?

Det kanske man skulle kunna tro. Jag är hetero och kvinna så det stämmer inte. Tänder mer på tanken att se honom ha sex med någon annan. Lite som porrfilm live. Klart är att det är så varje gång som jag börjar tappa känslor för någon.
  • Pelle241
    Anonym (3kantpåslutet) skrev 2019-05-31 23:13:29 följande:

Det kanske man skulle kunna tro. Jag är hetero och kvinna så det stämmer inte. Tänder mer på tanken att se honom ha sex med någon annan. Lite som porrfilm live. Klart är att det är så varje gång som jag börjar tappa känslor för någon.

Okej då är jag med. Du har i så fall samma fantasi som jag fast från ett kvinnligt perspektiv
  • Anonym (Hemligheten)

Hej, bumpar upp tråden igen för att kolla hur det har gått för er med era fantasier? Kommit till skott än?

Kanske finns andra med samma fantasier?

Är ett intressant ämne att diskutera oavsett om man är för eller mot

• Anonym (Mannen)
    Anonym (Hemligheten) skrev 2019-11-23 19:55:35 följande:

Hej, bumpar upp tråden igen för att kolla hur det har gått för er med era fantasier? Kommit till skott än?

Nej, tyvärr är diskussionen inte påbörjad här hemma. Ibland, när hon är kåt så känns det som hon skulle kunna säga, att jag trodde aldrig du skulle fråga detta men ibland känns det som att om jag skulle säga att jag fantiserar om henne ha sex med andra så skulle hon ta illa upp. Svårt fall sa doktorn.

Vilket fall, jag väntar på rätt tillfälle att föra fram detta och kommer troligtvis att inrikta mig på en trekant med en extra man. Då är jag med för hennes säkerhet och trygghet och samtidigt så får hon kuk av en annan man. Blir en win-win för oss båda tänker jag.
  • villhatrekant
    Anonym (Hemligheten) skrev 2019-11-23 19:55:35 följande:

Vi har inte kommit till skott men jag har vågat ta tjuren vid hornen och säga rakt att jag vill se henne ha sex med en annan, visserligen i stundens hetta men ändå. Hon reagerade inte alls negativt men verkade mest förvånad. Vi har börjat leka med dildos och jag berättar hur sexigt det är att se henne penetreras av en stor dildo, vid ett tillfälle frågade jag om hon hellre skulle vilja ha äkta vara och du frågade hon mig hur jag menade, men jag fullföljde inte tanken dumt nog, kändes som en öppning. Jag har ingen aning om det kommer att leda till något mer men det känns som hon inte ställer sig helt främmande för tanken i alla fall. Får återkomma om ett år kanske!
  • Anonym (E)

Nu skriver inte jag i egenskap av mannen med fantasin utan som frun som blivit tillfrågad:)

Jag kan tända på tanken att ha trekant tillsammans med min man,(där han deltar, inte bara tittar på)men det som sätter stopp är tankar som "varför vill han se mig med någon annan? Om han älskar mig borde han väl inte vilja se mig njuta av någon annans kuk?" Säger nu inte att ERA fruar tänker så!

jag skulle verkligen vilja uppfylla alla hans fantasier, och som sagt jag kan ju bli kåt av tanken...

(Personligen så skulle jag för allt i världen inte vilja se honom med en annan kvinna! )

Märker att han bearbetar mig dock;) nästan varje gång vi har sex så berättar han vad han skulle vilja se en annan man göra med mig.

Och måste ju erkänna att det inte låter alltför oangenämt...;)

Sorry om jag klampade in på era domäner här men kunde inte låta bli att vara med på ett litet hörn:)

Lycka till!

• Giftskåneman
    Underbaraälskade skrev 2018-08-13 20:00:32 följande:

Vi är ju ett bisexuellt par och vi kan absolut njuta av att se varandra ha sex med andra.

Vi är inte swingers utan föredrar en mer fast "relation med en man eller kvinna,eller ett annat par.

Det började väl som en fantasi som sedan utvecklats liksom och vi tycker det är fantastiskt på alla sätt......   

Grattis till er lösning.
Svar på tråden Fantasier om sin partner tillsammans med andra