• Pelle241

Fantasier om sin partner tillsammans med andra

Hej

Jag skulle gärna vilja få kontakt och skriva till folk som har liknande fantasier som jag; att ens partner har sex med andra. I mitt fall tänder jag på tanken att min fru har sex med andra män. Har du liknande fantasier och känner för att skriva lite så skicka mig gärna ett meddelande.

Det kan handla om nästan vad som helst inom det här området, både ni som har upplevt det på något sätt eller ni liksom jag, som ännu bara fantiserar om det. Jag är nyfiken på hur ni tänker och känner, vad ni skulle vilja uppleva eller kanske redan provat på

Mvh Pälle

• Svar på tråden Fantasier om sin partner tillsammans med andra
  • Anonym (Mannen)
    villhatrekant skrev 2019-05-30 14:06:35 följande:

Kul att veta att man inte är ensam om liknande fantasier! Jag är enormt sugen på att se min fru med en annan man - skulle gärna delta också men framförallt är det tanken på att sitta bredvid och se henne njuta som tänder mig. Helst oskyddat så att han fyller upp henne och det blir alldeles silkeslent när jag sen tränger in i henne efter han har kommit..

Tyvärr är det inte så sannolikt att hon någonsin kommer vara med på det, fast hon erkänt att hon fantiserat om trekant innan hon träffade mig. Själv har jag varot tredje mannen i trekanter vid flera tillfällen och det var hur bra som helst så jag vet att det kan funka.

Kunde varit jag som skrivit detta. ja, allt utom det sista då jag inte haft någon trekant själv.
  • Anonym (Intressant tråd)

Just det här känns väldigt främmande för mig, men jag tycker ämnet är intressant. Kanske just för att det är så främmande?

Ursäkta att jag frågar, men ni som fantiserar om sånt här känner ni ingen svartsjuka eller går ni igång på känslan av svartsjuka?

Jag har nog fler frågor om det är ok.

• villhatrekant
    Anonym (Intressant tråd) skrev 2019-05-30 16:26:40 följande:

Just det här känns väldigt främmande för mig, men jag tycker ämnet är intressant. Kanske just för att det är så främmande?

Ursäkta att jag frågar, men ni som fantiserar om sånt här känner ni ingen svartsjuka eller går ni igång på känslan av svartsjuka?

Jag har nog fler frågor om det är ok.

Jag var mycket svartsjuk när jag var yngre men numera är jag inte alls särskilt svartsjuk, så det underlättar. Det ligger nog i och för sig något i att svartsjukan i sig är upphetsande i små mängder, men bara rent sexuellt - jag skulle absolut inte tända på att min fru blev förälskad i någon annan men har inget emot att hon skulle ha skön sex med an annan man.
    villhatrekant skrev 2019-05-30 16:45:13 följande:
    Jag var mycket svartsjuk när jag var yngre men numera är jag inte alls särskilt svartsjuk, så det underlättar. Det ligger nog i och för sig något i att svartsjukan i sig är upphetsande i små mängder, men bara rent sexuellt - jag skulle absolut inte tända på att min fru blev förälskad i någon annan men har inget emot att hon skulle ha skön sex med an annan man.
    Tack för svar!

Stämmer den här funderingen in på dig? : Om din fru har sex med en annan man precis innan dig, så skulle det kännas avslappnande eftersom det krävs mindre av dig prestationsmässigt? Då har han redan gjort "grovjobbet" och du behöver inte hålla igen utan kan bara njuta av sex med henne utan krav på uthållighet?

Hade jag inte vart svartsjuk så hade jag nog kunnat tänka mig att det hade vart rätt bekvämt, eftersom sex ofta är en "prestationssport" för oss män, det är skönt, men man måste ju prestera med, och om någon annan redan gjort detta så blir det mindre kravfyllt?
  • villhatrekant
    Anonym (Intressant tråd) skrev 2019-05-30 17:25:51 följande:

Tack för svar!

Stämmer den här funderingen in på dig? : Om din fru har sex med en annan man precis innan dig, så skulle det kännas avslappnande eftersom det krävs mindre av dig prestationsmässigt? Då har han redan gjort "grovjobbet" och du behöver inte hålla igen utan kan bara njuta av sex med henne utan krav på uthållighet?

Hade jag inte vart svartsjuk så hade jag nog kunnat tänka mig att det hade vart rätt bekvämt, eftersom sex ofta är en "prestationssport" för oss män, det är skönt, men man måste ju prestera med, och om någon annan redan gjort detta så blir det mindre kravfyllt?

Inte direkt, visst är det mindre press om jag inte behöver oroa mig för att komma för fort men det är nog mer tanken på att kunna fokusera på hennes njutning helt och hållet utan att distraheras av min egen - därmed inte sagt att jag inte älskar när vi njuter tillsammans men skulle någon gång vilja se henne ge sig hän till en annan och njuta. Tvärtom skulle jag gärna hjälpa till så att hon fick mer njutning än bara en man kan ge på egen hand. Så det är nog en blandning av lite själviska motiv att se på och stimuleras visuellt och att ge henne njutning utöver det hon kan få med mig.
    villhatrekant skrev 2019-05-30 17:50:21 följande:
    Inte direkt, visst är det mindre press om jag inte behöver oroa mig för att komma för fort men det är nog mer tanken på att kunna fokusera på hennes njutning helt och hållet utan att distraheras av min egen - därmed inte sagt att jag inte älskar när vi njuter tillsammans men skulle någon gång vilja se henne ge sig hän till en annan och njuta. Tvärtom skulle jag gärna hjälpa till så att hon fick mer njutning än bara en man kan ge på egen hand. Så det är nog en blandning av lite själviska motiv att se på och stimuleras visuellt och att ge henne njutning utöver det hon kan få med mig.
    Tack igen. Det är intressant att läsa hur du tänker, så jag har en till. Skulle du även gå igång på dig med andra, och hon tittar på och kanske hjälper till att ge dig njutning?

Hon i din position så att säga. Hon som tittar på när en annan kvinna kanske rider dig, och blir uppfylld av dig. Du får vila en stund utan att tvätta dig och sedan omgång två med din fru? Är även det något som du hade gillat? isåfall mer eller mindre än henne med annan man?
  • villhatrekant
    Anonym (Intressant tråd) skrev 2019-05-30 18:48:04 följande:

Tack igen. Det är intressant att läsa hur du tänker, så jag har en till. Skulle du även gå igång på dig med andra, och hon tittar på och kanske hjälper till att ge dig njutning?

Hon i din position så att säga. Hon som tittar på när en annan kvinna kanske rider dig, och blir uppfylld av dig. Du får vila en stund utan att tvätta dig och sedan omgång två med din fru? Är även det något som du hade gillat? isåfall mer eller mindre än henne med annan man?

Nej inte direkt. Visst om hon ville det men inget jag är sugen på. Skulle nog få prestationsångest för den delen.. Om hon verkligen ville det skulle jag gå med på det iofs
  • Anonym (abc)
    Anonym (Intressant tråd) skrev 2019-05-30 18:48:04 följande:

Jag hade njutit mer av att se min fru med en annan man, än om min fru såg på mig när jag knullar en annan kvinna.
  • Pelle241

Om jag ska ge mig på att svara på frågorna så blir det så här:

"

Ursäkta att jag frågar, men ni som fantiserar om sånt här känner ni ingen svartsjuka eller går ni igång på känslan av svartsjuka

"

Jo, det finns nog ett element av svartsjuka i det. Samtidigt är det nog en del av det jag tänder på. Svårt att säga faktiskt.

"

"

Nej, så har jag aldtig tänkt faktiskt.

"

Skulle du även gå igång på dig med andra, och hon tittar på och kanske hjälper till att ge dig njutning?

"

Ja, absolut. Det hade jag absolut gillat! Dock marginellt mindre än att hon skulle ha sex med någon annan man

• Anonym (3kantpåslutet)

Jag fantiserar om trekanter med en partner och tänder otroligt mycket på det. Det som är märkligt är att det bara sker i slutet av mina förhållanden. Jag har fortfarande känslor men tänder inte så mycket på dom längre. Det är alltid jag, en superhet tjej till och min partner.

Svar på tråden Fantasier om sin partner tillsammans med andra