Anonym (Hmmm) skrev 2018-09-23 09:36:27 följande:
Håller med. Detta bevisar verkligen VARFÖR en del styvfamiljer inte fungerar.
Denna man (och styvmamman) betedde sig helt galet anser jag och den som fick lida i vanlig ordning är barnet.
Om styvmamman tyckte det vore en kul grej för hennes ungar får väl hon ta med sina ungar på det.
Ännu en hycklar-jvel. Hej
Det handlade ibte om att det inte var ok att byta vecka det var helt ok. Och självklart var det inte på allvar utan det skulke bli en lite kul grej då han skrev till henne exet att det var ett kul initiativ det hade min tjej och hennes barn säkert också tyckt var kul. Allt för att skapa en god relation att alla barnen är viktiga.
Men nej, de första barnen från tidigare relationer ska alltid få allt och de ska alltid få vara med över allt är den vanliga melodin man får höra av de tidigare fruarna. Sen ska exet alltid få all bekräftelse hon vill från sitt ex. Så verkar hycklare son du resonera.
Varken hans eller mina barn får nånsin lida för i min och min killes värld är alla barn lika viktiga.
Men exet kan glömma att min kille fortsätter bekräfta henne. Det var DET som var poängen här om du nu vägrade få in det i din torra skalle.