• Anonym (anonym)

Vill knulla honom!!

Hej. Jag har en stor crush på en man som är 30+ år äldre än jag. Jag är 20. Vi har sagt att vi ska se film hemma hos honom på lördag. Är så nervös och vet inte hur det här kommer gå... Är rätt blyg av mig. Men samtidigt vill jag ha honom. Har tänkt massor på att ha honom... Han har dock fru. Jag vågade inte fråga om hon kommer vara hemma då men han skrev förut att hon ska iväg på kalas eller om det var jobbmöte (minns inte riktigt). Så vi kommer alltså vara själva.. Vi har inte skrivit snusk eller så men har hänt att jag skickat hjärtan. Funderar på att flytta mig närmre honom i soffan och liksom luta mig mot honom, sedan om det känns rätt lägga en hand på hans lår eller liknande... Vad tror ni om det? Han är väldigt godhjärtad, snäll, lugn och stabil av sig. Har en känsla av att han kommer försöka vara trogen men när han får tillfälle att närma sig en ung tjej känns det som han kanske är för svag.

Är bara asnervös och så rädd att nåt ska gå fel och stämningen blir stel!!

• Svar på tråden Vill knulla honom!!
  • Anonym (Ojdå)

Jag kan förstå att folk blir upprörda över ämnet, speciellt om man själv blivit utsatt och haft en otrogen partner. Är själv endast 25 och aldrig behövt uppleva det.

Däremot tycker jag inte att man ska döma någon när man inte vet allt eller hela historian. Nej, jag skulle inte vilja att min nuvarande partner ska ligga runt med andra och skulle inte acceptera detta. Men samtidigt finns det folk som faktiskt tycker sånt är okej och det kan jag acceptera. Självklart är detta något som då diskuterats i förhållandet, får man iallafall hoppas.

Det kan ju faktiskt vara så att mannen har ett öppet förhållande? Att dem diskuterat detta utan att TS vet om det? Att han inte öppet pratar om det med TS eller tar upp det utav rädsla för att skrämma bort henne? TS skriver ju att dem inte pratat om något snusk. Sen finns det åtminstone ett eller två inlägg i tråden där personer som befunnits i samma sits säger att dem inte ens varit ute efter just sex. Det kan ju faktiskt handla om närhet också.

• Anonym (Pinsamt)
    Elefantmannen2 skrev 2019-04-21 12:29:21 följande:

Fast nu är det ju tvärtom. Hon tycker helt uppenbarligen inte att han är ett äckel och det är hon som vill. Många föredrar äldre i den åldern. Det vet du med, men klarar inte av att avstå från en personlig och töntig kommentar.

Hon skiter i att han är gift, alltså är hon personlighetsstörd. Ingen snygg och intelligent tjej jag känt har föredragit 30 år äldre gifta män utan det är bara psykiskt störda individer som gör det, kvinnor som män. En man på 20 som gör allt för att få gifta kvinnor på 50 år att vara otrogna med honom är inte heller så sund.
  • KlantSmurfen
    Elefantmannen2 skrev 2019-04-21 12:41:00 följande:
    TS vill inte att vi ska jiddra mer i tråden
    Anonym (anonym) skrev 2019-04-20 14:51:42 följande:

tack ni som faktiskt håller er till ämnet!

ni som diskuterar nåt helt annat får gärna ta det i pm men inte här! :)

han har inte svarat sen igår kväll och är lite nojig ifall han ångrat sig. återkommer..

• Elefantmannen2
    KlantSmurfen skrev 2019-04-21 19:18:26 följande:
    TS vill inte att vi ska jiddra mer i tråden

han har inte svarat sen igår kväll och är lite nojig ifall han ångrat sig. återkommer..

Det har ju inte hindrat dig tidigare i tråden?

Om du svarade på mina frågor som styr mot en argumentation istället för att haka upp dig på vad du vill att det jag skriver ska betyda eller till och med klippa in från andra trådar håller vi oss till ämnet.

• Pussan
    Anonym (Pinsamt) skrev 2019-04-21 17:22:42 följande:
    Hon skiter i att han är gift, alltså är hon personlighetsstörd. Ingen snygg och intelligent tjej jag känt har föredragit 30 år äldre gifta män utan det är bara psykiskt störda individer som gör det, kvinnor som män. En man på 20 som gör allt för att få gifta kvinnor på 50 år att vara otrogna med honom är inte heller så sund.
    Gissar att du har ett stort behov att tryckar ner andra människor?
  • KlantSmurfen
    Elefantmannen2 skrev 2019-04-21 22:41:18 följande:

Det har ju inte hindrat dig tidigare i tråden?

Om du svarade på mina frågor som styr mot en argumentation istället för att haka upp dig på vad du vill att det jag skriver ska betyda eller till och med klippa in från andra trådar håller vi oss till ämnet.

Det gjorde ju inte det men TS markerade vad hon tycker om våran diskussion i #56, ska jag bara skita i det? Är det så viktigt att diskutera får du skapa en ny tråd.
  • Elefantmannen2
    KlantSmurfen skrev 2019-04-21 23:35:53 följande:
    Det gjorde ju inte det men TS markerade vad hon tycker om våran diskussion i #56, ska jag bara skita i det? Är det så viktigt att diskutera får du skapa en ny tråd.

Hur många som helst markerar mot dömande kommentarer, förutom TS, utan att någon bryr sig. 

Det är ett diskussionsforum, inte en privat vägg på sociala media. Där bestämmer givetvis inte TS vad som får och inte får skrivas. 

Du har inte behandlat ämnet i tråden. Din första insats var att citera mig, misstolka inlägget och antyda att det var projicering. I det spåret har det fortsatt. Du har inte svarat på mina frågor rörande ämnet när jag försökt gå in på det spåret eller plockat upp de förklaringar jag försökt ge dig varför jag skrivit som jag skrivit, tangerande just ämnet. 

Att du vill fly fältet fattar jag, men en bättre anledning än att TS inte vill att du förklarar dina utfall kan du väl komma med?

• Anonym (en-som-vet)

Saken är den att att hans fru är hemma och kommer att spana på hela föreställningen, alternativt kommer att få se en inspelning gjord med dold kamera. Ibland tar frun hem en ung älskare och samma sak upprepas. Det är en  grej som paret gör. De tittar på filmerna  och upplever kåta stunder tillsammans.
    Låter ganska intressant faktiskt.....

• Anonym (Svar)

Vi alla här, väntar med spänning på hur det gått för dig.
  • Anonym (50 years of grey)
    Anonym (Svar) skrev 2019-04-22 18:53:16 följande:

Vi alla här, väntar med spänning på hur det gått för dig.

Jag tror nog mer på att hon skrivt ner vad hon drömmer om eller funderar på, så det kanske inte alls var någon träff inbokad. I höstas skrev någon ett nästan exakt likadant inlägg, måste varit samma person. Hon känner väl att hon måste få tala ut lite, kan vara svårt att göra det med de närmaste, det blir ju lite känsligt när det är så stor åldersskillnad. Hoppas hon får träffa honom i vart fall.
  • Anonym (Svar)
    Anonym (50 years of grey) skrev 2019-04-22 19:31:01 följande:

Jag tror nog mer på att hon skrivt ner vad hon drömmer om eller funderar på, så det kanske inte alls var någon träff inbokad. I höstas skrev någon ett nästan exakt likadant inlägg, måste varit samma person. Hon känner väl att hon måste få tala ut lite, kan vara svårt att göra det med de närmaste, det blir ju lite känsligt när det är så stor åldersskillnad. Hoppas hon får träffa honom i vart fall.

Aha, på det viset. Ändå alltid tråkigt att följa trådar som bara bryts mitt i.
Svar på tråden Vill knulla honom!!