Antisemitismen inom vänstern, varför?
Varför börjar du prata om annat?
Och med tanke det inte är ens samma sak som du tar upp.
Visste du om det eller visste du inte ens?
Varför börjar du prata om annat?
Och med tanke det inte är ens samma sak som du tar upp.
Visste du om det eller visste du inte ens?
Gasade dom judar där och elda upp dom sen?
Och än mer intressant, vad svarade du på i mitt inlägg som genererade detta svar?
Intressant att se dumvänsterns hyllande av en regering som de annars är kända för att ösa skit över...
Jag kommer ihåg den socialdemokratiske utrikesministern Margot "judarna kampanjar mot mig" Wallström som portades från Israel...
Ser det börjar bli svårt desperat och när antisemitismen flödar i dumhögern och inte i den goda vänstern knappt alls.
Kan det vara så att de samlat sig i SD och lämnat vänstern redan?
För rotationen av antisemitism och nazism är makalöst hög i dumhögern.
Du glömmer av vad som är antisematisktiskt, kan du kvantifiera detta.
För nu ser det bara ut som en attack pga de tär en Palestinier inblandad.
Betyder det du gör att alla är dåliga, för det skulle ju innebära om du drar alla över en kam att du är en rasist mot Palestinier.
Så kan du utreda bättre vad det är du försöker säga och varför, du vet saklighet.
Så kan vi åtminstone komma till en punkt där vi kan säga det är fel eller inte.
Eller är det bara din åsikt, problemet med åsikter dock,utan saklig grund så berättar dom inget.
Eller ja, om nu inte det är din åsikt att rosa är den vackraste färgen, för där behöver man ingen mer saklig grund än dig, men här, krävs annan saklighet som har en grund i verkligheten.
Och vilka var dessa?
Och vad för var dessa kopplade till?
Är nått inkorrekt menar du då?
För jag väntar mer saklighet på det som kom, så jag ens har chansen att avgöra om det håller sakligt.
Det är först då vi kan gör en slutsats i vad som är vad.
Jag inser att du inte återger kritiken och vem det var, är det medvetet?
Så du väljer ljuga, har inte ens en gång i livet pratat om honom, detta är första gången.
Dock förstår jag att det inte blev skoj och återge detta, så låter dig vara så du inte blir ledsen.