-
Det är i stort sett bara Extremhögerslickare som pratar om Onda och Goda. Även Godhetsknarkare är en populär sammansättning där. Dock aldrig hört Ondskeknarkare. Lite konstigt det, men man vill väl undvika att spotlighten riktas åt eget håll.Flash Gordon skrev 2021-04-14 05:32:54 följande:För att det är livsviktigt för Partiet att kunna behålla bilden av vilka som är onda och vilka som är goda. Annars riskerar de att förlora makten om folk inte längre ser världen som de ser den..
-
Vilket parti företräder du med ditt värna om rätten att förneka förintelsen?Flash Gordon skrev 2021-04-08 20:04:16 följande:
Partiarbetarna har att stå i för att försöka vidmakthålla tolkningsföreträdet.
-
Högerextremisterna och kristendomenFlash Gordon skrev 2021-04-14 17:15:05 följande:
Socialdemokraterna och islamismen
twitter.com/sjunnedotcom/status/1382047585003831305/
"Vi kräver moskéer, halalmat, anpassning till våra helgdagar och att får bära slöja som vi önskar. Alla ska ha rätt till sin egen religiositet utan att samhället sätter stopp."
Mvh
Broderskapsrörelsen
(Manifest för muslimska socialdemokrater)
www.giyf.com
"Vi kräver kyrkor, pizzerior, anpassning till våra helgdagar och att får bära keps som vi önskar. Alla ska ha rätt till sin egen religiositet utan att samhället sätter stopp."
Mvh
Anti-Christ
(Manifest för kristna högerextremister) -
Dina vänner som värnar om rätten att förneka förintelsen, till skillnad från de "partivänner" du inbillar dig KillBill står bakom, är ju på riktigt personer som du gullar med här.RebeckaZ70 skrev 2021-04-14 19:11:38 följande:Synagogorna i Sverige har vi byggt själva, koshermat kan man få tag på även i Sverige, skulle aldrig fallit mig in att kräva att svenska samhället skulle tagit hänsyn till mitt firande av Pesach, Purim, Chanukkah m.m. det har jag kunnat fira när jag var ledig. Kippabärandet har ju dina partivänner i Malmö gjort svårare.
-
Jepp. Religionsfrihet à la Animal Farm där det råder jämlikhet mellan djuren bara att vissa djur är MER jämlika än andraKillBill skrev 2021-04-14 18:43:05 följande:
Vilket tragiskt inlägg. Du visar tydligt att du inte representerar religionsfrihet som är av grundfundamenten i vår demokrati. För att tydliggöra rasismen i ditt inlägg så byter jag religion:
"Vi kräver synagoga, koshermat, anpassning till våra helgdagar och att får bära kippa som vi önskar. Alla ska ha rätt till sin egen religiositet utan att samhället sätter stopp"
Det hade självklart varit oanständig att problematisera önskemål från Sveriges judiska befolkning så som du gör med den muslimska.
Det är hemskt att du sprider främlingsfientlighet så ogenerat och du borde skämmas!
-
Det går inte att svara den frågan utan att riskera att komma på kant med best friends forever som värnar om rätten att förneka förintelsen.KillBill skrev 2021-04-14 19:53:43 följande:Varför gick du till försvar mot någon som inte stod upp för religionsfriheten?
Många skolor serverar koshermat menar du att det är fel? -
Oops! Du ger dig på att parla fransäs. Så chict. Men nu har du återigen missuppfattat å de grövsta. De du kallar "partiarbetare" är vanliga människor som röstar på alla möjliga partier, men som inte håller med dig i väldigt mycket av det du skriver.Flash Gordon skrev 2021-04-14 20:33:03 följande:
Partiarbetarna som kallar sitt eget partis manifest för rasism.
Oups!
Och "Manifestet för rasism" är då hur man SKA tillåta religionsfrihet, inte bara för vissa religioner utanför alla och motverkar således kulturrasism. -
Jag tror du har blandat ihop ordet islamist med journalist. Hon är journalist och mamma till tre svensk-muslimska barn. Barnen såg fram emot ramadan men till sin besvikelse fanns det inte med något om den stora högtiden i deras barnprogram som de brukar titta på.Flash Gordon skrev 2021-04-14 22:36:48 följande:
Som på beställning
Socialdemokratisk islamist kräver att SVT anpassar barnprogrammen efter ramadan.
www.dn.se/insandare/svt-bor-anpassa-barnprogrammen-till-ramadan/
www.facebook.com/shuddinge/posts/2804184946338090/
www.sll.se/Kontakter/Fortroendevalda/Nora-Salem-0e911368-e4c9-45bf-a58e-6ff0c236d38a
twitter.com/RebeccaWUvell/status/1382385305160929282
Det går ju förstås att låta sina muslimska barn titta på muslimska barnprogram via nätet om man som muslim i Sverige tycker det är viktigt.
Men Nora Salems poäng är kanske snarare att tvinga det svenska samhället att anpassa sig?! Vilket är själva definitionen av islamism. Att få samhället att anpassa sig till islam.
Det trodde jag fanns. Där får SVT bättra sig och bättre representera alla som bor i Sverige. Jag håller med henne. -
Så varför tror du att det ändå finns "särlagstiftning" för bl a den judiska minoritetsbefolkningen?RebeckaZ70 skrev 2021-04-15 08:17:24 följande:Det enda jag gjorde var att skriva att det går alldeles utmärkt att utöva sin religion i sverige utan att behöva kräva en massa särlagstifning.KillBill skrev 2021-04-14 19:53:43 följande:
Varför gick du till försvar mot någon som inte stod upp för religionsfriheten?
Många skolor serverar koshermat menar du att det är fel?
https://www.lansstyrelsen.se/stockholm/samhalle/social-hallbarhet/manskliga-rattigheter-och-demokrati/nationella-minoriteter-och-minoritetssprak.html
-
Och hur vet du det? Har du suttit och kollat igenom alla barnprogram den här veckan?Rataxes skrev 2021-04-16 15:09:55 följande:Många svenska barnfamiljer semestrar i Thailand, och många thailändare lever i Sverige, men hittills inga barnprogram om Songkran, det thailändska nyåret.
Har inte läst om en enda thailändare som fått gråta ut i pressen.