• notnaxd

3-månaders vaccination

Hej!

Min dotter är nu 3 månader och nästa vecka är det dags för vaccination. Jag känner mig orolig över att de ska spruta in dessa vaccinationer och alla på samma gång. Har även övervägt att inte vaccinera.

Min fråga till er är om ni har vaccinerat era små barn eller om ni har struntat i det?

För och nackdelar?

Mvh

• Svar på tråden 3-månaders vaccination
  • Nike76
    Pimpinellan skrev 2019-08-20 17:22:54 följande:

Som jag också skrev finns grava biverkningar, men de drabbar ett fåtal. Är det skäl nog att sluta vaccinera barn ö.h.t? Kan du vara vänlig att svara på den frågan! Vill du förbjuda all vaccination- ja eller nej?

Så länge de inte är säkra. Svar ja.
  • Pentra

* Fördel: Vaccinet kanske fungerar, och inte ger besvär, om man har tur. ... Nackdelar: "En dos vaccin innehåller bl.a. följande gifter: Aspartam (av många klassat som ett nervgift och som även är cancerframkallande), kvicksilver (mycket giftigt), natriumglutamat (MSG) (kopplat till huvudvärk, illamående, ADHD och inlärningssvårigheter), skvalen (tros orsaka förlorad muskelkontroll, höftproblem, immunitetsproblem och minnesförlust), polysorbat-80 (giftigt och påverkar immunförsvaret, ger underlivsmissbildningar, hormonförändringar, infertilitet, troligtvis cancerframkallande samt genmuterande, och finns i vaccinet Gardasil som nu ges till intet ont anande tonårsflickor m.fl.), äggprotein (kan ge livshotande allergiska reaktioner), aluminiumhydroxid (ger ökad inflammatorisk risk i hjärnan, kopplas till Parkinsson, Alzheimer och andra hjärnsjukdomar, finns i barnvaccin), glutaralaldehyd (kan irritera ögon, näsa, hals och lungor, ger yrsel, huvudvärk och dåsighet, skadar troligtvis immunförsvaret och förgiftar fortplantningsorganen, ger födslodefekter på avkomma, finns i kombinationsvacciner)." Gifterna i vaccinen klarar kroppen av om man får i sig dessa oralt, men om man får dem insprutade i blodet så kan de orsaka farliga, livslånga och obotliga autoimmuna reaktioner. Man får en falsk immunitet som inte överförs till ens avkomma, varpå generationen efter alltså blir svagare än föräldrarna när det gäller immunitet. Om det försvarslösa barnet blir sjukt då får man, som förälder, dras med ångest samt ens barns anklaganden resten av sitt liv. Man får ingen ersättning värd namnet när man blir skadad pga injektions-vaccinationen. ... ... Satsa ist på ORALA vacciner. ... ... Med vänlig hälsning, Pentra

• Phalaenopsis

Varför inte lägga till diväteoxid också? Ger rynkor och dödligt i stora doser. Fler dör av det än de andra du listat tillsammans. :D

• Nike76
    Pentra skrev 2019-08-20 17:47:55 följande:

* Fördel: Vaccinet kanske fungerar, och inte ger besvär, om man har tur. ... Nackdelar: "En dos vaccin innehåller bl.a. följande gifter: Aspartam (av många klassat som ett nervgift och som även är cancerframkallande), kvicksilver (mycket giftigt), natriumglutamat (MSG) (kopplat till huvudvärk, illamående, ADHD och inlärningssvårigheter), skvalen (tros orsaka förlorad muskelkontroll, höftproblem, immunitetsproblem och minnesförlust), polysorbat-80 (giftigt och påverkar immunförsvaret, ger underlivsmissbildningar, hormonförändringar, infertilitet, troligtvis cancerframkallande samt genmuterande, och finns i vaccinet Gardasil som nu ges till intet ont anande tonårsflickor m.fl.), äggprotein (kan ge livshotande allergiska reaktioner), aluminiumhydroxid (ger ökad inflammatorisk risk i hjärnan, kopplas till Parkinsson, Alzheimer och andra hjärnsjukdomar, finns i barnvaccin), glutaralaldehyd (kan irritera ögon, näsa, hals och lungor, ger yrsel, huvudvärk och dåsighet, skadar troligtvis immunförsvaret och förgiftar fortplantningsorganen, ger födslodefekter på avkomma, finns i kombinationsvacciner)." Gifterna i vaccinen klarar kroppen av om man får i sig dessa oralt, men om man får dem insprutade i blodet så kan de orsaka farliga, livslånga och obotliga autoimmuna reaktioner. Man får en falsk immunitet som inte överförs till ens avkomma, varpå generationen efter alltså blir svagare än föräldrarna när det gäller immunitet. Om det försvarslösa barnet blir sjukt då får man, som förälder, dras med ångest samt ens barns anklaganden resten av sitt liv. Man får ingen ersättning värd namnet när man blir skadad pga injektions-vaccinationen. ... ... Satsa ist på ORALA vacciner. ... ... Med vänlig hälsning, Pentra

Min dotter blev infertil av MPR.
  • Fialotta75

Det har börjat dyka upp väldigt många trådar där ts har någon form av fundering om huruvida vaccin kan vara farligt där det sedan dyker upp svar efter svar av vaccinationsskeptiker. Måste vara samordnade aktioner. Svaren är fulla av svepande formuleringar om hur farliga vaccin är. Inga som helst referenser ges. I ett av svaren anges att immuniteten från vaccin ej förs över till avkomman! Nej för ingen immunitet förs över till avkomman permanent!

Sanningen är den att vaccinerna i svenska barnvaccinationsprogrammet är mycket välbeprövade dvs säkra. För folkhälsan har dessa vaccin varit revolutionerande!

• Myrkrypet
    Nike76 skrev 2019-08-20 16:08:24 följande:

För vår del var orsaken vaccin. Bara o läsa biverkningslistan av inrapporterade fall. Som jag skrev tidigare om jag var lika påläst då som nu hade ingen fått vaccination. Biverkningslistan kan man som jag gör prenumerera på. Min man är läkare. Deras lektion om vacciner var bara en lektion. Även om han är nu påläst om vacciners baksida så får han inte informera det negativa om dem. Så fungerar läkemedelsbranschen.

Herregud kvinna.... deras lektion.... om din man är då uppenbart inkompetent att han tror att han får lära sig ALLT han behöver veta i skolbänken då hoppas jag stt jag aldrig kommer arbeta med honom i framtiden. Hur kan msn vara så dåligt påläst? Su är ju inte direkt påläst nu heller. Du sprider en massa goja och jag har ännu inte sett någon fakta med referenser utan du bara gaggar om en massa strunt.
  • Myrkrypet
    Nike76 skrev 2019-08-20 17:17:54 följande:

Enligt dem biverkningslistor jag får finns svåra biverkningar. Enligt amerikanska har 7 barn avlidit under en 6 månadersperiod. Eller lite svinn får man räkna med?

Det där är totalt och uppenbart bullshit.
  • Iarwain
    Nike76 skrev 2019-08-20 17:17:54 följande:
    Enligt dem biverkningslistor jag får finns svåra biverkningar. Enligt amerikanska har 7 barn avlidit under en 6 månadersperiod. Eller lite svinn får man räkna med?
    Var får du dina biverkningslostor från, länk tack.
  • Nike76
    Myrkrypet skrev 2019-08-20 18:39:19 följande:

Det där är totalt och uppenbart bullshit.

Jasså. Har du sett biverkningslistorna då? Det har jag gjort i 13 års tid. Du måste ju ha läst dem om du anser att det är bullshit.
  • Nike76
    Iarwain skrev 2019-08-20 18:50:44 följande:

Var får du dina biverkningslostor från, länk tack.

Kontakta läkemedelsverket. Easy. Amerikanska hjälpte Canada mig med.
Svar på tråden 3-månaders vaccination