• Tjoppa12

BIM December 2019

Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!

13/12 - Tjoppa12

• Svar på tråden BIM December 2019
  • MissJibs

Ni som testat positivt me CB på bim-4, hur såg era test ut? Funderar på att testa me mitt CB som jag har imorgon bitti...

• Mammaresan
    Snarttrettiochtrevar89 skrev 2019-12-18 19:27:46 följande:

Någon annan med BIM 27e? (Orkar in bläddra bakåt) Jag tempar inte eller nåt sånt men har en app som räknar ut när jag borde ha ägglossning och den brukar stämma väl med hur det känns i kroppen. Tror att jag har noll eller ingen chans den hör månaden egentligen. Appen säger ägglossning den 13e men hade inte sex förrän den 15e.

Men jag har svart bälte i att vara skengravid så likt förbannat kommer jag väl sitta där dagarna innan bim och inbilla mig ALLA tänkbara symptom.

Har också BIM den 28:nde! Känns aplångt kvar. Tänkte fuska mig till att testa på julafton första gången med ett testa tidigt. Får se om det finns någon sannolikhet att det ger ett rättvisande svar. Men är nog inte gravid så. Här var sexet flera dagar efter då jag tror att ägglossning var.
  • Mammaresan
    Anonym (Fian) skrev 2019-12-18 18:41:45 följande:

Är detta vad jag tror?

Andra barnet som vi planerar, kämpade 9 månader med första innan det tog sig och nu är det 4:de försöket men andra helhjärtade försöket. Med tanke på min ålder (37) trodde jag knappt jag skulle få uppleva detta igen :)

Visst är det något där! Grattis!
    MsSuzyLee skrev 2019-12-18 18:04:43 följande:

Testet visade positivt i söndags och jag har tagit några dagar för att smälta det :) hoppas på att det går bra den här gången!

Lycka till alla! <3 Hoppas vi ses i BF augusti 2020 gruppen!

Åh så härligt! Grattis!
  • Sofieelises

Heej!

Äl+10 här idag. Känner mig så himla varm och mår lite småilla så tog ett test. Kan detta vara nåt??

• larssonc
    Snarttrettiochtrevar89 skrev 2019-12-18 19:27:46 följande:

Någon annan med BIM 27e? (Orkar in bläddra bakåt) Jag tempar inte eller nåt sånt men har en app som räknar ut när jag borde ha ägglossning och den brukar stämma väl med hur det känns i kroppen. Tror att jag har noll eller ingen chans den hör månaden egentligen. Appen säger ägglossning den 13e men hade inte sex förrän den 15e.

Men jag har svart bälte i att vara skengravid så likt förbannat kommer jag väl sitta där dagarna innan bim och inbilla mig ALLA tänkbara symptom.

Jag har bim den 28e och hade äl den 13e. Fick glad gubbe den 12e + äggviteflytningar och vi fick till det då. Sen äggviteflytningar och en jäkla molvärk den 13e. Den 14e kom temphöjningen. Vi fick bara till det en gång men hoppas det räcker. Om du hade känningar runt den 15e så spelar ju inte det någon roll vad appen säger :) hade ni sex några dagar innan den 13e är ju era chanser också goda! Håller tummarna!
  • Entusiastisk
    Anonym (Fian) skrev 2019-12-18 18:41:45 följande:

Är detta vad jag tror?

Andra barnet som vi planerar, kämpade 9 månader med första innan det tog sig och nu är det 4:de försöket men andra helhjärtade försöket. Med tanke på min ålder (37) trodde jag knappt jag skulle få uppleva detta igen :)

Åh!! Grattis :D
  • Entusiastisk
    Sofieelises skrev 2019-12-18 20:50:47 följande:

Heej!

Äl+10 här idag. Känner mig så himla varm och mår lite småilla så tog ett test. Kan detta vara nåt??

Ser tyvärr inget :/ men kan ju vara för tidigt :)
  • MsSuzyLee
    Mammaresan skrev 2019-12-18 20:41:17 följande:

Visst är det något där! Grattis!Åh så härligt! Grattis!

Tack! <3
  • MissJibs

Vad tror ni om d här? Ser ett ytterst ytterst svagt plus irl. Ff så vet jag inte exakt när bim e.
Svar på tråden BIM December 2019