BIM December 2019
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Alltså det är så himla lockande. Men ska nog försöka vänta och se om det blir nån mens innan jag testar. Eller? Jag är kluven! :) Förra månaden testade jag ganska svagt plus på BIM+2. Men sen blev det mf två dagar senare. Vill ju inte få ett negativt test bara för att jag testat för tidigt.
Hur ska du göra? :D
Jag kommer nog testa på onsdag, och sen testa på BIM om mensen inte kommer innan dess. Hur ska du göra? :)
För skoj skull kör jag ägglossningstest fram tills dagen man kan börja testa. Lustigt nog så går mina äl test upp igen (redan haft toppen) och har molvärk. Intressant. Sen dyngförkyld på det ;)
Hallå hallå, jag är på ÄL+7 och inatt vaknade jag av väldig molvärk i magen (har haft molande innan men detta var starkare) och tempar. Igår låg tempen på 37, idag en dipp på cirka 0,35 grader. Har även ilningar vid blygdbenet och i sidorna ner i ljumskarna. Har som mensvärk (både i rygg och mage). Ska ha mens om 5 dagar (eller förhoppningsvis kommer ingen). Någon mer som har haft så här?
Väntar på att ta ett test imorgon om mensen inte kommit då. Men är det någon mer som har mensvärksliknande känsla hela vägen från ägglossning till mens? Har haft det ända sen jag slutade med preventivmedel för 3 månader sen.
Har inga andra symptom förutom att jag höll på att spy precis på jobbet. Mår så jäkla illa. Men vet att det antagligen inte har med graviditet att göra, får så skumma placebo känslor av väntan.
Väntar på att ta ett test imorgon om mensen inte kommit då. Men är det någon mer som har mensvärksliknande känsla hela vägen från ägglossning till mens? Har haft det ända sen jag slutade med preventivmedel för 3 månader sen.
Har inga andra symptom förutom att jag höll på att spy precis på jobbet. Mår så jäkla illa. Men vet att det antagligen inte har med graviditet att göra, får så skumma placebo känslor av väntan.
Nej tyvärr. Tempen stiger först efter ÄL och håller sig sedan högre fram till mens. Skulle tvärtom säga att tempen kan sjunka lite grann strax innan ÄL, min temp brukar iaf göra det :)
Måste molvärk kännas som liknande mensvärk? Jag menar, gör den oftast det..ni som haft det tidigare ? Har hela dagen känt dova "smärtor" som är mer irriterande än onda. Inte som mensvärk då man får en riktig värk
Japp jag har likadant! Molvärk från ÄL till mens... och slutade med piller för 1,5 månad sen. Väldigt drygt då jah knappt är smärtfri några dagar per månad nu.