FrokenBo skrev 2020-02-15 10:05:05 följande:
@jangeles Förstår fullständigt din oro. Min var oxå oerhört stark men lugnade sig när jag fick se det lilla livet sprattla omkring <3 Dock kommer oron ganska snabbt tillbaka...
Vad förargligt att det inte finns ngn som kan göra UL i närheten. Men måste det verkligen vara en privat aktör som gör det? En nära vän till mig ringde o grät sin oro till BM o fick minst 3 extra UL gratis. Så ring o tjata vettja. De måste ta din oro på allvar! Det är deras skyldighet.
Stort lycka till!! Återkoppla gärna <3
TACK för dina ord!!! Dom hjälpte mig att ringa kvinnokliniken idag då jag känner att min oro tar övet hela mitt liv, har inte kunnat glädjas något åt det här och det blir bara värre och värre..
Jag ringde och uttryckte min starka oro och berättade hur ledsen jag var så hon bad mig komma in på en akut tid då dom hade det väldigt lugnt.
På skärmen fick jag se en sprattlade liten bebis och gud vad jag grät!! Fick världens finaste bemötande av läkaren också som undersökte mig noga och skrev ut bilder till oss som bevis <3
Det enda hon kunde se som var lite avvikande var att moderkakan var föreliggande men vanligtvis växer det till sig och det kommer dom ändå kolla upp igen vid RUL så vi kunde vara helt lugna.
Tack <3