BIM Februari 2020
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Jag är på bim-7 är det för tidigt för ett första test?? :0
Jag plussade äl + 8 fullt synligt även på bild, äl + 9 plussade jag även med ett digitalt :)
Det beror ju på när ägget fäster. Om det är tidigt eller sent. I snitt dag 6-8 som jag förstått det, och sen tar det ju ett tag innan hcg-halten stigit såpass. Jag testade igår på ÄL+7 med tidigt test (hcg 10) och det var inte alls oväntat tokblankt. Ska testa igen imorgon ÄL+9, men även då är det ju osäkert. Plussade på ÄL+11 med dottern, men minns inte vilket test och hade då inte testat innan. :)
Vaknade upp med svagt illamående idag. Bara äl+7 så alldeles för tidigt för symptom ens, men när man vill så mycket så analyserar man ju allt.. Hade varit så himla mysigt med en oktoberbebis!! Hoppas så mycket denna månad samtidigt som jag inte vill hoppas alls.
Hej!
Hänger också med här! Har BIM 8/2, vårt första försök med tredje barnet. Har en 7åring och en 4åring. Har haft spiral i 4år utan mens så är osäker på min menscykel. Tog ut den 8jan. Hade äl 25/1. Har inga direkta graviditetssymptom.
Jahopp.. och här fortsätter mellanblödningen. Är på ÄL+4. Blödde i söndags efter ägglossningen och sen lite brunt bara i måndags. I tisdags fick jag som mensvärk, väldigt molande värk och nån timme efter färskt blod igen. Kändes precis som att kroppen redan stöter bort ägget som knappt hunnit ner till livmodern.
Och i två dagar nu har jag fortsatt blöda färskt. Blir så trött på att ha så här varje jäkla månad.. Har en bokad tid till gyn snart och hoppas på en ordentlig utredning.
Var så säker på att jag skulle få mens, då jag inte hade några gravid symptom alls, men titta!
Välkommen hit! Ja, se där.. Frustrerande var ordet. Hur går era diskussioner? Pratar ni om det?
Ja alltså vi pratar inte mycket om det. Han har sagt han är nöjd med dom 3 vi har, han har inget emot ett 4e, men känner inte "behovet" som jag om man säger så. Han känner att det blir när det blir, och känner prestationsångest om jag nämner för honom att jag har ägglossning.
Känner mig typ "krävande". vill ju att han ska känna samma längtan som jag :(
Pratar du och din respektive? hur går hans tankar?