• boshab

BIM Februari 2020

Som rubriken lyder, BIM februari!

4/2 - boshab

• Svar på tråden BIM Februari 2020
  • Gnusmas
    Scel skrev 2020-02-12 13:40:11 följande:

[/quote]

Det ser positivt ut!

[quote=80221694][quote-nick]Bäbävitalamm skrev 2020-02-12 12:11:23 följande:[/quote-nick]Vi har bim samtidigt! :) Spännande!

Kul!

Har en tendens att inte kunna foka på annat under tiden mellan äl och mens. Önskar man bara kunde vänta ut tiden i godan ro och ta det som det kommer hehe.. brukar du testa ngt innan BIM?
  • Gnusmas

[quote=80221831][quote-nick]Scel skrev 2020-02-12 13:40:11 följande:[/quote-nick][/quote]

Grattis ser positivt ut!! Mitt förra inlägg var inte till dig haha. Blor tokig på denna sidan!

• Gnusmas
    Bäbävitalamm skrev 2020-02-12 12:11:23 följande:

Vi har bim samtidigt! :) Spännande!

Kul!

Har en tendens att inte kunna foka på annat under tiden mellan äl och mens. Önskar man bara kunde vänta ut tiden i godan ro och ta det som det kommer hehe.. brukar du testa ngt innan BIM?
  • Solros2
    Gnusmas skrev 2020-02-12 07:22:38 följande:

Är det från idag? Känns för tidigt att testa positivt. kan va så att ägglossningen än lite sen? Du har inget gravtest att testa med?

Det är en ägglosnings test som jag gjorde 8/2! Det är för tidigt att testa med graviditetstest!

Så jag väntar till nästa vecka !
  • Scel
    Scrootie skrev 2020-02-12 14:13:45 följande:

[quote=80221831][quote-nick]Scel skrev 2020-02-12 13:40:11 följande:[/quote-nick]

Det där tycker jag ser positivt ut! Lite olycklig smuggling över testrutan men tycker ändå att jag kan se ett andra streck! :)[/quote]

Jag vågar inte tro att det är sant! Jag sprang direkt och köpte ett clearblue veckoindikator men står att man ska testa på morgonurin. Hur ska jag orka vänta tills imorgonbitti? Varenda minut går sååå långsamt!
  • Melanes
    Scel skrev 2020-02-12 15:21:26 följande:

Kanske lite tydligare bild? Samma test

Det där skulle jag ta som ett plus :) Grattis!!
  • Fialotta8

Hej alla! Ny här :) jag har glömt hur allt funkar med äl och när man kan börja testa om man är gravid :p jag hade positivt ältest i torsdags, vilket betyder ägglossning dagen efter eller?.betydet det att jag är på ÄL + 6? Borde kunna testa typ söndag som tidigast då eller vad tror ni?

Djungel!

• Bäbävitalamm
    Gnusmas skrev 2020-02-12 14:39:11 följande:

Kul!

Ja, man blir onekligen besatt under dessa två veckor! Jag brukar testa några dagar innan bim, vilket är dumt för den enda gång jag fått positivt var på bim+3! Så jag är nog en sån låghormonare :) hur tidigt/sent testar du?
  • Scel
    Melanes skrev 2020-02-12 19:34:37 följande:

Det där skulle jag ta som ett plus :) Grattis!!

Tack, känns helt overkligt! Ska testa med clearblue imorgonbitti, såå spännande!!
Svar på tråden BIM Februari 2020