• boshab

BIM Februari 2020

Som rubriken lyder, BIM februari!

4/2 - boshab

• Svar på tråden BIM Februari 2020
  • Melanes
    Scel skrev 2020-02-12 20:15:36 följande:

Tack, känns helt overkligt! Ska testa med clearblue imorgonbitti, såå spännande!!

Förstår det! Åh så spännande att se veckor :)
  • Maxima009

Med största sannolikhet har jag ägglossning idag, stegring igår och idag på äl test.

Vi har myst till det måndag tisdag och onsdag, så förutsättningarna känns ganska bra, dock försök 7 så jag vill inte hoppas för mycket heller. BIM borde alltså vara 24-25/2 om apparna säger rätt

• vitae

Idag fick vi detta besked, sjätte försöket. Så overkligt. Igår var testet blankt och så idag detta? Molvärk i rygg och livmoder så trodde mensen var på gång men icke :)
  • vitae

Glömde viktig info, bim på fredag eller lördag :) så bim-2 eller 3

• Gnusmas

Vitae: grattis!!! Otroligt starkt resultat när det va negativt igår! Va kul!!

Bäbävitalamm: jag brukar börja testa 7-8 dagar efter ägglossning. Får ju mens 10 dagar efter så har inte så många dagar att testa på hehe..

• Gnusmas

Vitae: grattis!!! Otroligt starkt resultat när det va negativt igår! Va kul!!

Bäbävitalamm: jag brukar börja testa 7-8 dagar efter ägglossning. Får ju mens 10 dagar efter så har inte så många dagar att testa på hehe..

• Maxima009
    vitae skrev 2020-02-12 22:08:07 följande:

Idag fick vi detta besked, sjätte försöket. Så overkligt. Igår var testet blankt och så idag detta? Molvärk i rygg och livmoder så trodde mensen var på gång men icke :)

Stort grattis!!!
  • Gnusmas

Maxima: jag brukar för säkerhetskull fortsätta testa till Ältesten slutr ge utslag och ha sex regelbundet tills det skett + ngn dag extra. Hoppas det tar sig för er nu! Vet hur det är att vänta..

• Gnusmas
    Fialotta8 skrev 2020-02-12 19:47:43 följande:

Hej alla! Ny här :) jag har glömt hur allt funkar med äl och när man kan börja testa om man är gravid :p jag hade positivt ältest i torsdags, vilket betyder ägglossning dagen efter eller?.betydet det att jag är på ÄL + 6? Borde kunna testa typ söndag som tidigast då eller vad tror ni?

Djungel!

Äl+8 har jag testat positivt som tidigast, tror vanligaste är att man börjar kunna få positivt 10-12 dagar efter äl..
  • Melanes
    vitae skrev 2020-02-12 22:08:07 följande:

Vad roligt, grattis :)! Jag fick också negativt en dag och sen positivt dagen efter sist jag var gravid. Fattar inte hur en dag kan göra sådan skillnad men det gör det tydligen :)
Svar på tråden BIM Februari 2020