• boshab

BIM Februari 2020

Som rubriken lyder, BIM februari!

4/2 - boshab

• Svar på tråden BIM Februari 2020
  • Gnusmas
    Langdskidor skrev 2020-02-13 09:41:48 följande:

Hej alla fina familjelivpersoner!

Har bim nästa fredag, läskigt och spännande.. <3

Bim 21/2

Samma BIM här!
  • Matildaa2020
    Magda11 skrev 2020-02-13 09:42:13 följande:
    Ja, vilken dröm! :) Funderar på om jag ska våga mig på ett test imorgon även om jag kanske inte borde testa förrän på söndag eller måndag (borde ha BIM då), hehe. Vore så sjukt att plussa då och kunna överraska pojkvännen på alla hjärtans :)
    Ja, verkligen! Testa med ett sånt testa tidigt test så borde det ju kunna ge utslag. Mitt test var ett vanligt rfsu, men ett testa tidigt kanske hade varit bättre egentligen iom att jag inte har bim än.
  • Langdskidor
    Gnusmas skrev 2020-02-13 09:52:30 följande:

Samma BIM här!

Åh vad roligt, jag hoppas vi får +!

Har du också köpt testa tidigt rfsu?

Har två st hemma att prova nästa vecka, nervöst..
  • Gnusmas
    Langdskidor skrev 2020-02-13 09:54:03 följande:

Åh vad roligt, jag hoppas vi får +!

Har du också köpt testa tidigt rfsu?

Har två st hemma att prova nästa vecka, nervöst..

Ne jag har testlagrets vanliga hemma. Jag kommer nog prova på onsdag eller torsdag som senast. Ska till gyn på torsdag för koll eftersom min mens helt plötsligt blivit oregelbunden i tre månader. Har opererats för cellförändringar och cysta tidigare så vill bara kolla att allt står rätt till. Är nog bra att veta om man är gravid då kanske..
  • Langdskidor
    Gnusmas skrev 2020-02-13 09:57:43 följande:

Ne jag har testlagrets vanliga hemma. Jag kommer nog prova på onsdag eller torsdag som senast. Ska till gyn på torsdag för koll eftersom min mens helt plötsligt blivit oregelbunden i tre månader. Har opererats för cellförändringar och cysta tidigare så vill bara kolla att allt står rätt till. Är nog bra att veta om man är gravid då kanske..

Ah okej, jaa onsdag tror jag också om jag kan hålla mig tills dess. Hoppas det går bra hos gyn <3

Denna helg kommer inte gå fort känner jag.. vänta och vänta :p
  • Scel
    Matildaa2020 skrev 2020-02-13 09:35:39 följande:

Åh grattis!! Ja jag måste nog göra det! Bara rädd att det ska stå "inte gravid" hehe

Tack!! Det var jag också rädd för, men om du fått plus på stickan så borde det ju stå gravid. Så tänkte jag.
  • Magda11
    Matildaa2020 skrev 2020-02-13 09:53:09 följande:
    Ja, verkligen! Testa med ett sånt testa tidigt test så borde det ju kunna ge utslag. Mitt test var ett vanligt rfsu, men ett testa tidigt kanske hade varit bättre egentligen iom att jag inte har bim än.

Beställde ett sånt där Predictor Early som alla sagt ska vara det bästa. Hoppas det kommer idag så jag kan testa imorgon. Sånt kanske du också borde prova? :)

• Matildaa2020
    Scel skrev 2020-02-13 10:18:27 följande:
    Tack!! Det var jag också rädd för, men om du fått plus på stickan så borde det ju stå gravid. Så tänkte jag.
    Ja så är det ju. Men jag är så osäker på om det är plus på stickan hehe. Men nu har ju många kollat här och det verkar vara mest troligt :)
  • Matildaa2020
    Magda11 skrev 2020-02-13 10:19:31 följande:

Beställde ett sånt där Predictor Early som alla sagt ska vara det bästa. Hoppas det kommer idag så jag kan testa imorgon. Sånt kanske du också borde prova? :)

Ja, det är nog bra:) Jag tänkte åka förbi apoteket och se vad dom har där. Helst vill jag nog testa med ett digitalt för att jag ska tro på det. Haha, man blir ju knäpp av det här
  • Magda11
    Matildaa2020 skrev 2020-02-13 10:21:40 följande:
    Ja, det är nog bra:) Jag tänkte åka förbi apoteket och se vad dom har där. Helst vill jag nog testa med ett digitalt för att jag ska tro på det. Haha, man blir ju knäpp av det här
    Ja, utslag på digitalt är väl det ultimata svaret att få :) Förstår det! Gud så spännande!! Glad
Svar på tråden BIM Februari 2020