• Mammaresan

BIM mars 2020

Ja då får jag väl vara först ut att skapa en BIM tråd för mars här nu, då mina cykler är långa av sig, om mensen är på ingång här i dagarna.

Exakt BIM vet jag inte än men mest troligt runt 1 mars. Får se när det börjar droppa in folk här som är med!

När har ni BIM? :)

• Svar på tråden BIM mars 2020
  • Louiseo
    Arneliis skrev 2020-02-21 22:07:58 följande:
    Håller tummarna för oss båda:) när har du bim?
    Jag har bim 4/3, du? :D 
  • Louiseo
    Nixtie skrev 2020-02-21 22:20:11 följande:

Har BIM 5/3. Jag fick positivt på mitt ÄL test igår kväll (ÄL idag då..). Hade sex 2 gånger natten/morgonen till igår. Tror ni det räcker eller ska man köra på ikväll med??

Det där med hur mycket man ska ligga är svårt tycker jag men tänker väl att har ni möjlighet idag skadar det ju inte? Vi fick som sagt bara till en gång denna äl pga att vi jobbar helt olika tider jag och min sambo. Vi möts knappt! Så kan ni - kör :D 
  • Arneliis
    Louiseo skrev 2020-02-21 22:24:28 följande:

Jag har bim 4/3, du? :D 

Då har vi ganska nära, jag har 6/3:). Har precis haft äl så nu är de två låååånga och tråkiga veckor som väntar
  • MW90

Skulle ni säga att detta är en normal stegring på äl-test med varannan dags mellanrum?

Har nästan aldrig använt äl-test för att jag alltid känt ägglossningen men nu dom senaste månaderna har jag inte känt något.

Brukar ha äl på ca dag 17-19, så därav inget positivt än eftersom det bara är cd 15 idag.

Hoppas ni förstår min fråga ;)
  • Gnusmas
    MW90 skrev 2020-02-22 09:50:39 följande:

Skulle ni säga att detta är en normal stegring på äl-test med varannan dags mellanrum?

Har nästan aldrig använt äl-test för att jag alltid känt ägglossningen men nu dom senaste månaderna har jag inte känt något.

Brukar ha äl på ca dag 17-19, så därav inget positivt än eftersom det bara är cd 15 idag.

Hoppas ni förstår min fråga ;)

Ser normalt ut, men du behöver nog börja prova minst en gång om dagen nu när det börjar närma sig.
  • Undrandee

ÄL +5 idag. (tror jag) när kan man tidigast testa tror ni? Är det 2 veckor efter beräknad ÄL som gäller?

• Leah56
    Undrandee skrev 2020-02-22 11:19:59 följande:

ÄL +5 idag. (tror jag) när kan man tidigast testa tror ni? Är det 2 veckor efter beräknad ÄL som gäller?

Tror typ minst 10-11 dagar efter ÄL Men även då kan de va för tidigt
  • Hundochkatt
    Louiseo skrev 2020-02-21 22:26:56 följande:

Det där med hur mycket man ska ligga är svårt tycker jag men tänker väl att har ni möjlighet idag skadar det ju inte? Vi fick som sagt bara till en gång denna äl pga att vi jobbar helt olika tider jag och min sambo. Vi möts knappt! Så kan ni - kör :D 

Jag tycker också att det är svårt, tänker att man får ligga så mycket man kan och känner för.. ????
  • MW90
    Gnusmas skrev 2020-02-22 10:11:11 följande:

Ser normalt ut, men du behöver nog börja prova minst en gång om dagen nu när det börjar närma sig.

Tack för att du titta. Ja nu ska jag börja kolla två ggr om dagen :) från o med imorgon tänkte jag
  • Undrandee

Fortfarande bruna flytningar... är inne på 5e dagen nu. Aldrig haft så här förut. Är 12 dagar kvar tills BIM så att det skulle vara mens känns inte troligt...

Grav.testade nyss men så klart negativt vad jag kunde se... deppar ihop lite just nu... :(

Svar på tråden BIM mars 2020