• Mammaresan

BIM mars 2020

Ja då får jag väl vara först ut att skapa en BIM tråd för mars här nu, då mina cykler är långa av sig, om mensen är på ingång här i dagarna.

Exakt BIM vet jag inte än men mest troligt runt 1 mars. Får se när det börjar droppa in folk här som är med!

När har ni BIM? :)

• Svar på tråden BIM mars 2020
  • Leah56
    Undrandee skrev 2020-02-22 14:08:42 följande:

Fortfarande bruna flytningar... är inne på 5e dagen nu. Aldrig haft så här förut. Är 12 dagar kvar tills BIM så att det skulle vara mens känns inte troligt...

Grav.testade nyss men så klart negativt vad jag kunde se... deppar ihop lite just nu... :(

Det är allldeles för tidigt att testa nu så ge inte upp! Vänta någrq dagar till!
  • Undrandee
    Leah56 skrev 2020-02-22 14:26:39 följande:

Det är allldeles för tidigt att testa nu så ge inte upp! Vänta någrq dagar till!

Jo det har du rätt i. Blev bara så fundersam över flytningarna. När man läser här på FL verkar dom flesta få det över bara nån dag. Är bara så rädd att det här ska hindra mig på något sett från att vara/bli gravid :(
  • Leah56
    Undrandee skrev 2020-02-22 14:33:40 följande:

Jo det har du rätt i. Blev bara så fundersam över flytningarna. När man läser här på FL verkar dom flesta få det över bara nån dag. Är bara så rädd att det här ska hindra mig på något sett från att vara/bli gravid :(

Okej brukar du ha mycket bruna flytningar? Du kan ju kolla upp de genom ett vanligt gynekolog besök kanske?
  • Undrandee
    Leah56 skrev 2020-02-22 14:38:14 följande:

Okej brukar du ha mycket bruna flytningar? Du kan ju kolla upp de genom ett vanligt gynekolog besök kanske?

Nix, brukar aldrig ha det :/

får göra det om det inte försvinner eller om det visar sig att jag inte är gravid.
  • Leah56
    Undrandee skrev 2020-02-22 14:52:58 följande:

Nix, brukar aldrig ha det :/

får göra det om det inte försvinner eller om det visar sig att jag inte är gravid.

Aha okej men brukar du inte ha det är de nog ingen fara! Ibland får man väl mer lr mindre av vissa saker, kroppen fungerar ju som den gör! Du ska nog inte oroa dig för det :)
  • Undrandee
    Leah56 skrev 2020-02-22 15:00:26 följande:

Aha okej men brukar du inte ha det är de nog ingen fara! Ibland får man väl mer lr mindre av vissa saker, kroppen fungerar ju som den gör! Du ska nog inte oroa dig för det :)

Nej jag hoppas inte det. Vet inte när ÄL skedde exakt ( om jag nu fått det) flytningarna började i måndags som sagt tillsammans med molvärk. Sen har det kommit nån gång om dagen sedan dess.
  • Kattattack

Positivt äl-test i torsdags, igår samt idag så va det negativt så gissar på att min äl va igår. Får se om den blir bekräftad av NC. Säkert för tidigt redan men känner mig illamående som kommer kraftigt på morgonen, imorse va jag nästan tvungen att hoppa ur bilen för att spy samt kraftig värk i magen nertill. Håller tummarna

• Louiseo

Är det bara jag som får blodiga flytningar direkt efter äl? Alltså inte nid utan typ dagen efter äl och några dagar fram. Jag har visserligen alltid haft lite "problem" med mellanblödningar men det kan vara intressant att veta om det är fler som har så? 

• Undrandee
    Louiseo skrev 2020-02-22 18:52:17 följande:

Är det bara jag som får blodiga flytningar direkt efter äl? Alltså inte nid utan typ dagen efter äl och några dagar fram. Jag har visserligen alltid haft lite "problem" med mellanblödningar men det kan vara intressant att veta om det är fler som har så? 

Inte direkt blodiga, utan bruna för första gången denna månad. Aldrig haft innan! Vet inte vad det beror på.. är väldigt trött och brösten kan typ spänna till ibland och det kan sticka till runt livmodern nu dom senaste dagarna. Vågar inte hoppas dock
  • Louiseo
    Undrandee skrev 2020-02-22 19:27:48 följande:
    Inte direkt blodiga, utan bruna för första gången denna månad. Aldrig haft innan! Vet inte vad det beror på.. är väldigt trött och brösten kan typ spänna till ibland och det kan sticka till runt livmodern nu dom senaste dagarna. Vågar inte hoppas dock
    Hm, okej. Jag har det som sagt varje gång. Vilken dag är du på? Denna månad ska jag försöka att inte känna efter. Bara låta dagarna gå. Efter 10 försök börjar jag nästan tröttna lite. Känner att det får bli som det blir. Ingen idé att jag försöker analysera min kropp :/ 
Svar på tråden BIM mars 2020