• Mammaresan

BIM mars 2020

Ja då får jag väl vara först ut att skapa en BIM tråd för mars här nu, då mina cykler är långa av sig, om mensen är på ingång här i dagarna.

Exakt BIM vet jag inte än men mest troligt runt 1 mars. Får se när det börjar droppa in folk här som är med!

När har ni BIM? :)

• Svar på tråden BIM mars 2020
  • Undrandee
    Louiseo skrev 2020-02-22 19:45:25 följande:

Hm, okej. Jag har det som sagt varje gång. Vilken dag är du på? Denna månad ska jag försöka att inte känna efter. Bara låta dagarna gå. Efter 10 försök börjar jag nästan tröttna lite. Känner att det får bli som det blir. Ingen idé att jag försöker analysera min kropp :/ 

Idag är jag på ÄL+5, BIM om 12 dagar. Jag känner samma sak. Orkar inte mera fast detta bara är försök 3. Man tappar lätt motivationen och orken
  • Mallis9090

När kommer ni testa? Jag kommer testa nästa lördag (29/2) och fram till BIM. Då är jag bara på ÄL+8 eller +9, men kommer nog inte kunna hålla mig en dag till då. Impad på alla som håller sig till BIM.

• Elina22
    Mallis9090 skrev 2020-02-23 09:09:42 följande:

När kommer ni testa? Jag kommer testa nästa lördag (29/2) och fram till BIM. Då är jag bara på ÄL+8 eller +9, men kommer nog inte kunna hålla mig en dag till då. Impad på alla som håller sig till BIM.

Tänker du att du ska testa med testa tidigt test? Jag har bara CB digital så tänker att jag iallfall är på ÄL+12 när jag testar.. om jag inte springer iväg till affären och köper testa tidigt haha, lär nog bli så
  • Elina22
    Kattattack skrev 2020-02-20 09:26:01 följande:

Om detta test är positivt så har jag ägglossning nu på lördag. Första positiva testet sen jag slutade med piller i januari. Så himla skönt att kroppen funkar igen :)

Fråga bara. det där testet tog du torsdag o du säger att du har äl lördag? Borde det inte vara att man har äl dagen efter dvs fredag? Haha förklara gärna är ny med all detta äl testande! När är det då bäst att ha sex?
  • Leah56

Jag tänkte också den 29/2 lr 28/2 om ja inte kan hålla mig haha har bim 3/3eller 4/3.
  • Undrandee

Jag testade både igår och idag då jag har molvärk och är ovanligt trött.

Dummaste jag gjort, var såklart toknegativt både idag och igår :(
  • noraaa

Gud vad varm jag är om nätterna! Svettas som fan haha. Hoppas att det är ett bra tecken. Äl+4 idag.

• noraaa
    Undrandee skrev 2020-02-23 12:11:26 följande:

Jag testade både igår och idag då jag har molvärk och är ovanligt trött.

Dummaste jag gjort, var såklart toknegativt både idag och igår :(

Det är alldeles för tidigt, du får försöka hålla dig till äl+10
  • MW90

Alltså jag blir inte riktigt klok på detta.

Varför fortsätter inte stegringen nu när man närmar sig ägglossning?!

Nu har den gått ner igen sen igår, men igår var heller inte ett positivt o idag har jag helt plötsligt tydliga äl-smärtor!!

Någon som vet varför det inte visa positivt igår då?

(Är ny på detta med äl-test)
  • Fnattilur

Suck.. fortfarande negativa ÄL-test. Min man åker bort imorgon bitti, jag vill ha stegring nuuu! Ska testa ikväll igen, hopps det hänt något då. Vi ska iallafall mysa ikväll, lyckligtvis ska dottern som inte kan sova i eget rum sova över hos en kompis inatt. Inte lätt det här med samsovande barn OCH veckopendling!

Om jag inte får stegring ikväll hoppas jag att ÄL blir flera dagar senare, så han hinner komma hem igen. Men jag har både högre lust och ÄL-flytningar så det verkar ju vara på G.

Svar på tråden BIM mars 2020