Bim Maj 2020
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Nu kom mensen, 11 dagar sent... blev inget denna månad heller då =(
Äl+ 3-4 idag och har såååån molvärk i livmodern och ut i ljumskarna! Aldrig varit med om detta efter äl. Kan ju hoppas att det är positiv värk!
Nu kom mensen, 11 dagar sent... blev inget denna månad heller då =(
Men ändå skönt så du vet var du befinner dig! Hoppas det blir en fin cykel med bra äl för dig nu!!
Tack alla så mycket för gratulationer. Jag och mannen är båda inte där än, jag är fortfarande helt inställd på att testet jävlas med mig och att det inte var ett riktigt plus. Ska testa igen imorgon eller senare idag igen...
Jag håller verkligen tummarna för alla andra nu, lycka till!!
Jo synd bara att jag inte hann få min progesteronkräm; fast den kanske man börjar med senare, någon som vet? Vart osäker nu, kommer min ÄL att flytta på sig nu tro? Har börjat ta bidrottninggele nu också i hopp om bättre/starkare ÄL.
Fy vad jag längtar efter en liten nu! Vet inte varför jag har känslan av att jag aldrig mer kommer plussa?! Kanske för att helt plötsligt tar det tid att bli gravid =(
När jag kontaktade moodmama ang krånglig ÄL så blev jag rekommenderad den svaga krämen (20) och att jag skulle börja med den dag 7 i cykeln och sen använda den varje dag i 10 dagar för att sedan låta kroppen sköta sitt :)
Hehe så dumma saker man har för sig när man vill bli gravid :D Men rosenrot kommer jag aldrig att prova igen.
Jag har märkt att har man inga test hemma så finns det en risk att man ger sig på ÄL-testerna, inte för att de kan tala om att man är gravid... Men har man för många test hemma så blir det "Ja men jag har ju så många så ett gör ju inget"
Åhh jag håller tummarna för er här nästa helg! :)
Haha, jag säger till både i god tid innan och när jag får positivt ÄL-test. xD
Åhh ja! Men min temp sjönk drastiskt igår så nu är mensen på ingång, frågan är om man får lyxen att den kommer idag
Hejhej
Här är jag på Äl + 7 (tror jag ev +6)
Lite molvärk lyckades få till mys med mannen vid positivt äl test + 2 dagar efter
Spännande att se om det lyckats
Försök nr 3 denna rundan men under 6 månader då jag har väldigt långt mellan cyklerna och ofta ingen alls