Bim Maj 2020
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
har likande test som dig och de är tagna med morogon urin fre lör och söndag bim om två dagar, vet ej vad man ska tro
Hej!
Hoppar in jag med :) försöket med barn nr 2, nr 1 är snart 9 månader. Lite osäkert när äl var då jag bara haft mens en gång sedan förlossningen. Men av kroppens symtom och senaste mens tror jag att det är ÄL+9. Stundtals känningar av foglossningen som jag hade vid första graviditeten (eller samma känsla iaf). Kommit senaste dagarna, ingen aning om det kan ha någon koppling dock. Tänkte testa nästa helg :) kul att följas åt och mysigt att se några +!
Ser ni något?
Äl+9
Jag har tappat hoppet. Är på Bim-2 och testen har sett likadana ut sen Bim-5 så jag börjar bli ganska säker på att jag inte är gravid och att alla dessa test ger ett svagt spökstreck. Annars borde strecket blivit starkare vid det här laget. Jag har inte använt de här testen förr så jag har inget att jämföra med. Men jag är helt inställd på mens om två dagar. :(
Men hoppas det går bättre för dig! :)
det är andra gången jag använder dessa, första gången var förra året och aldrig fått sådant streck på dem de har alltid varit blanka, när jag började i onsdag och tog ett så var det blankt var på bim -5 tog ett på torsdgas kväll då syntes ett svagt streck sedan har de blivit så här under fre, lör och söndag har bim på tisdag
Okej, då tror jag det ser ljusare ut för dig! :) jag håller tummarna för att det blir starkare imorgon.
Bim idag, varken mens eller ett positivt gravtest :( Känns som att det inte gick denna gången
Hej!
Hoppar in jag med :) försöket med barn nr 2, nr 1 är snart 9 månader. Lite osäkert när äl var då jag bara haft mens en gång sedan förlossningen. Men av kroppens symtom och senaste mens tror jag att det är ÄL+9. Stundtals känningar av foglossningen som jag hade vid första graviditeten (eller samma känsla iaf). Kommit senaste dagarna, ingen aning om det kan ha någon koppling dock. Tänkte testa nästa helg :) kul att följas åt och mysigt att se några +!
Plussade imorse! Snälla stanna kvar nu lilla plutt!