• Majja92

Bim Maj 2020

Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!

Bim

3/5 Majja92

• Svar på tråden Bim Maj 2020
  • Jojjo87
    Undrandee skrev 2020-05-06 11:54:50 följande:

Ger upp... BIM idag och negativt grav.test och inga tecken på mens...

Sänder kärlek till dig <3

Unna dig något idag, förstår din besvikelse varje månad och just med tanke på vad du har gått igenom innan <3

Har du haft någon kontakt med vården?
  • Undrandee
    Jojjo87 skrev 2020-05-06 12:24:35 följande:

Sänder kärlek till dig <3

Unna dig något idag, förstår din besvikelse varje månad och just med tanke på vad du har gått igenom innan <3

Har du haft någon kontakt med vården?

Tack snälla <3 Behöver lite kärlek och omtanke idag känner jag. brukar vara jag som ger kärlek och finns där för andra, men nu känner jag mig ensam och ledsen :(

Min man förstår inte känner jag, så jag sitter hemma för mig själv och gråter just nu av all utmattning med denna resa.

Jag ringde faktiskt gyn idag och dom skulle ringa upp imorgin förmiddag, för något är konstigt känner jag någonstans :/
  • Izzul

Hej Alla, 

Stort Grattis till er som plussat och all kärlek till er som fortfarande kämpar. 

Jag har dragit mig för att skriva men här kommer min historia. 

Kemiskt missfall juni 2019
    Missed Abortion okt 2019: v.11 (Dog i vecka 10)
    Missfall feb 2020: V. 9 (Såg hjärtat slå en vecka innan)
    Kemiskt Missfall  april 2020

Jag fick ägglossning två veckor efter det senaste kemiska missfallet, så nu sitter jag är och väntar till BIM. Vet ju inte om när den är exakt denna månad beroende på knasigheterna förra. Men tror jag har BIM 10/11 maj. 

Jag fick maximalt utslag på clearblue advanced mån+tis. När ska jag räkna som ÄL dag 1. Hur räknar ni? Jag testade idag och helt blankt :/. Jag kände så mycket att jag var gravid, men nu tappar jag hoppet.

Tacksam för svar

• mzl93
    Izzul skrev 2020-05-06 13:33:15 följande:

Hej Alla, 

Stort Grattis till er som plussat och all kärlek till er som fortfarande kämpar. 

Jag har dragit mig för att skriva men här kommer min historia. 

Kemiskt missfall juni 2019

Missed Abortion okt 2019: v.11 (Dog i vecka 10)

Missfall feb 2020: V. 9 (Såg hjärtat slå en vecka innan)

Kemiskt Missfall  april 2020

Jag fick ägglossning två veckor efter det senaste kemiska missfallet, så nu sitter jag är och väntar till BIM. Vet ju inte om när den är exakt denna månad beroende på knasigheterna förra. Men tror jag har BIM 10/11 maj. 

Jag fick maximalt utslag på clearblue advanced mån+tis. När ska jag räkna som ÄL dag 1. Hur räknar ni? Jag testade idag och helt blankt :/. Jag kände så mycket att jag var gravid, men nu tappar jag hoppet.

Tacksam för svar

Har inga svar men jag ville bara skicka lite kärlek och hejarop! Du är grym som orkar med :) <3
  • Jojjo87
    Undrandee skrev 2020-05-06 12:35:04 följande:

Tack snälla <3 Behöver lite kärlek och omtanke idag känner jag. brukar vara jag som ger kärlek och finns där för andra, men nu känner jag mig ensam och ledsen :(

Min man förstår inte känner jag, så jag sitter hemma för mig själv och gråter just nu av all utmattning med denna resa.

Jag ringde faktiskt gyn idag och dom skulle ringa upp imorgin förmiddag, för något är konstigt känner jag någonstans :/

Har ni suttit ner och pratat så du kan berätta vad du känner? Kanske kan va bra att prata med någon tillsammans.

Bra att du har kontaktat gyn, kroppen kan ju ha hamnat i obalans efter missfallen så att du kanske måste få någon hjälp med det. Hoppas verkligen att du får den hjälpen du behöver och att du får ett pluss snart :) <3
  • Bebis2021

Hur ter sig eran molvärk runt äl? Nu har jag haft molvärk som kommer och går varje dag sen i fredags.. Vet inte om ja brukar ha så lr om de bara är att jag denna gång har extra koll på allt bara för att man hoppas på ett plus

• Bebis2021

Och som tillägg på mitt senaste inlägg så vet jag att varje gång jag varit gravid utan att ha gått och "väntat" å analyserat vad man känner så här jag alltid haft molvärk som vanligt innan mens men i fler dagar å tillslut har jag börjat.misstänka graviditet för att mensen aldrig dykt upp...

• Mikkans
    Bebis2021 skrev 2020-05-06 18:31:42 följande:

Och som tillägg på mitt senaste inlägg så vet jag att varje gång jag varit gravid utan att ha gått och "väntat" å analyserat vad man känner så här jag alltid haft molvärk som vanligt innan mens men i fler dagar å tillslut har jag börjat.misstänka graviditet för att mensen aldrig dykt upp...

Spännande! När hade du ÄL? Jag har haft molvärk/drag/stickningar sen ÄL förra söndagen men gravtest idag va super negativt :( hoppas på graviditet för dig!
  • Ajjj

Hej alla, jag hoppar in här!

Grattis till alla som plussat! Måste vara en obeskrivlig känsla!

Jag har försökt sedan maj 2019, och missfall i juni.

Har BIM idag, tog ett test nu i eftermiddags som visade negativt. Är de fler än mig som har BIM idag och tagit ett test? :)

Ni ska har plussat efter BIM, hur många dagar var de då?

Svar på tråden Bim Maj 2020