Bim Maj 2020
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Jag har BIM 19-20/5 (apparna säger olika).Vi hade också bara sex i fredags. Men detta försök så hade vi sex långt ifrån med flit då vi vill testa försöka få en dotter (ja jag vet, as töntigt :p hehe, men vi ville testa en gång ialf - blev det inget nu så kör vi mer sex nästa gång).
Om du hade positivt + känningar så hade du nog ägglossning. Apparna blir ju lite knas, spec efter MA.
Jaaa, tummar och tår att vi får ett plus om två veckor nu! :)
Okej men så spännande då är vi ju lite på samma plan på alla punkter haha ???? hade oxå tyckt de vore kul med tjej (har två grabbar på 2 och 4 år), så i det avseendet är kanske oddsen högre för det nu
Haha, då var det nog överanalyserande och önsketänkande då :)
Jaa, så himla långsamt nu! Förra graviditeten började jag testa typ bara nån dag efter äl, haha. Men plussade då på äl+9. Men just nu känns 9 dagar som världens evighet! Ååh, jag förstår! Ne, de där känslorna är helt upp och ner hela tiden. Vi håller tummar och tår!!
Hoppar in här!
BIM 10/5 - vet inte om jag inbillar mig för jag så gärna vill ha en trea men har sedan några dagar tillbaka illamående som kommer, igår kunde jag knappt kan äta min sallad för jag mådde så illa (mådde inte illa alls med pojkarna), molandevärk (ibland så jag måste ta alvedon och värmefilt) och nu precis hade jag fått lotion flytningar (sorry för oversharing) och just det, sjukt trött... men vet inte om det är pga att jag är uttråkad pga att jag jobbar hemifrån sedan mitten av mars.. haha!
Vad tror ni? Hoppas såååå på en liten lillasyster till våra två pojkar!
Hoppar in här!
BIM 10/5 - vet inte om jag inbillar mig för jag så gärna vill ha en trea men har sedan några dagar tillbaka illamående som kommer, igår kunde jag knappt kan äta min sallad för jag mådde så illa (mådde inte illa alls med pojkarna), molandevärk (ibland så jag måste ta alvedon och värmefilt) och nu precis hade jag fått lotion flytningar (sorry för oversharing) och just det, sjukt trött... men vet inte om det är pga att jag är uttråkad pga att jag jobbar hemifrån sedan mitten av mars.. haha!
Vad tror ni? Hoppas såååå på en liten lillasyster till våra två pojkar!
Såklart att könet inte spelar roll - men man är allt bra sugen på en flicka nu alltså ;)
Vi hade sex 4 dagar innan ÄL och på ÄL.. så hoppas att en flicka hann dit snabbast!
Nu tror jag min ägglossning är över för denna månad. Blev inte riktigt klok av testerna men fick känningar av ägglossning igår så jag går efter det. :) Nu är det väl en evig väntan till bim. Men försöker att inte hoppas för mycket, känns rätt otroligt att det skulle gå på första försöket.
Ja precis när har du bim? Har själv inte exakt koll på de faktiskt då jag bara haft en första mens efter mitt MA. Men borde bli kring 20/5 för mig iaf. Vet dock inte vad jag ska tro eller tänka, eftersom vi bara hann med sex i fredags så är nog inte risken allt för stor att de kan ta sig så snabbt och enkelt även om vi aldrig haft problem tidigare.. är ju dessutom lite osäker när äl väl varit men enligt appar osv borde jag ha äl på torsdag men de kan ja inte tänka mig ställer eftersom ältest var positivt i söndags och jag haft älflytningar från fredagen till söndag samt molvärk så visst bör väl ändå äl skett nu? Hade negativt ältest igår och inga älflytningar nå mer... oj oj denna väntan har aldrig använt ältester och gått å väntat så här utan har vara blivit gravid då vi tänkt att de passar samt blivit oplanerat gravid då vi undvikit så detta är jag inte van vid, håller tummarna för att vi alla kan få ett efterlängtat plus iallafall????