Bim Maj 2020
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
BIM idag 4/5
Inget plus och ingen mens. Men sistnämnda lär nog dyka upp snart. Sedan blir det nya tag!
Nej de sa att de inte kör kösystem nu eftersom de inte visste hur länge den här pandemin kommer pågå. Det var bara att förlika sig med tanken på att detta kan ta tid helt enkelt!
Vad skönt att ni ändå hann anmäla er i tid. Bara att veta att man kommer vidare om det inte tar sig tror jag gör en del för ens sinnesro
Relativ regelbunden med andra ord.
Ja min cykel är 28-29 dagar. Lutealfasen är 15 dagar, så kort väg till ÄL, men en fruktansvärd lång väntan till BIM.
Jag både ÄL-testar och tempar, jag får lite mer ro av det, men än värre är det när man ska invänta BIM och valet om man skall testa tidigt eller inte.
Åh men BIM hyfsat snart för dig då då
Kan inte minnas att jag någonsin haft såna kramper som vid ägglossningen igår. Redan skengravid, haha. För visst går det inte att känna av befruktning? (önsketänkande AB!!) Vet att vissa känner av när ägget fastnar, men det är ju några dagar efter ägglossning.
Nu återstår den eviga väntan.
Jag tog nytt äl-test nu i em som var nästan helt negativt, kontrollstrecket är väldigt svagt och syns knappt längre, igår var båda strecken lika starka, jag har inte testat innan igår så kan ju hända de även varit starkare, hur snabbt ska det bli negativt efter stegring? Ska jag tolka detta som att ägget släpper ca 12-24 timmar från igår?
Kan inte minnas att jag någonsin haft såna kramper som vid ägglossningen igår. Redan skengravid, haha. För visst går det inte att känna av befruktning? (önsketänkande AB!!) Vet att vissa känner av när ägget fastnar, men det är ju några dagar efter ägglossning.
Ja, precis Jag hade också positivt äl-test i söndags, och negativa igår - men kände av ägglossningen igår. Så testet visar positivt typ dagen innan ägget släpper!
Då hade äl ungefär samtidigt! Spännande!
Inte varit inne på några dagar, tog en stund att hitta inlägget att svara på, haha.
Hoppas tiden går fort iaf, och att corona dämpats till hösten om det skulle vara så. Är alltid skönt att veta att man har en backup plan.
Skönt att vara regelbunden, men håller med, har nog hellre lite kortare lutealfas. Men du kanske testar före bim? :)
Ja, nu börjar det närma sig. Är ändå ganska lugn, sugen på att testa men har kunnat hålla mig från det. Har noll och inga symptom mer än att jag är dödligt trött, och det kan ju bero på annat också. Kanske testar på torsdag, men får se hur det känns under veckan.