• Majja92

Bim juni 2020

Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.

Bim 1/6

• Svar på tråden Bim juni 2020
  • Jagerika
    Anonym (Barnlängtan) skrev 2020-06-19 09:08:45 följande:

Är på äl+9 idag. Tog ett test nu på morgonen, inget testa tidigt. Fick detta. Spökstreck va? Känns som att det e alldelles för långt ner för att vara ett riktigt streck:(

Det som du pekar på är inte nånting man ska kolla på, det är uppsugningsdelen du ser!
  • Anonym (Barnlängtan)
    Jagerika skrev 2020-06-19 11:36:28 följande:

Det som du pekar på är inte nånting man ska kolla på, det är uppsugningsdelen du ser!

Tack för svar, det var det jag också misstänkte:(
  • milor
    Anonym (Barnlängtan) skrev 2020-06-19 09:08:45 följande:

Är på äl+9 idag. Tog ett test nu på morgonen, inget testa tidigt. Fick detta. Spökstreck va? Känns som att det e alldelles för långt ner för att vara ett riktigt streck:(

Tog också ett imorse och det var negativt :/ men än är det ju tidigt för oss! Nu ska jag hålla mig till tisdag/onsdag.
  • Undrandee
    Elina22 skrev 2020-06-18 22:52:54 följande:

Varför tar du kvällen ist för morgon? Testa på morgonen imorron då? Håller tummarna för dig

Jag vet det är en dum tid, fick bara ett infall att testa just då. Men nu är testen slut och väntar på leverans på måndag med nya test, men är rätt säker på att mensen kommer :/
  • Anonym (Barnlängtan)
    milor skrev 2020-06-19 12:12:52 följande:

Tog också ett imorse och det var negativt :/ men än är det ju tidigt för oss! Nu ska jag hålla mig till tisdag/onsdag.

Åh hoppas att det bara e för tidigt och att vi får ett plus!

Jag har ett testa tidigt hemma så försöker hålla mig till sön/mån och ta det då.
  • Elina22
    Jagerika skrev 2020-06-19 11:34:07 följande:

Grattis! Jag fick också plus idag på digitala! Är på ÄL+10 <3

Kul!! stort grattis <3
  • Elina22
    Undrandee skrev 2020-06-19 12:14:00 följande:

Jag vet det är en dum tid, fick bara ett infall att testa just då. Men nu är testen slut och väntar på leverans på måndag med nya test, men är rätt säker på att mensen kommer :/

Håller tummarna för dig. Vet att du har det kämpigt med korta lutealfasen men ja har exakt lika lång och imorse plussade jag!! Håller verkligen tummarna för dig med
  • Undrandee
    Elina22 skrev 2020-06-19 13:02:56 följande:

Håller tummarna för dig. Vet att du har det kämpigt med korta lutealfasen men ja har exakt lika lång och imorse plussade jag!! Håller verkligen tummarna för dig med

Vad härligt, grattis verkligen. Försökt länge?
  • Emi1993

Jag hoppar in här också, så kul att se när det trillar in plus! Glad

Första barnet och denna månad var det även första försöket.

Hade ÄL troligtvis 10/6 (enligt NC) och testade med ett testa tidigt igår på midsommaraftonsmorgon (BIM-4 tror jag), tänkte att det skulle vara en sådan mysig sommaröverraskning om det visade positivt :) Men icke sa Nicke, inget streck där. 

Har ett gäng tester så funderar på att ta ett vanligt imorgonbitti och om inget visar då så väntar jag till BIM på tisdag 23/6. 

Någon annan som har BIM då och är supernervös? 

• Anonym (Önskarochlängtar)

Ny här! Hoppas jag kan hoppa in här i tråden.

Här sitter jag på ÄL+8, och prickade in sex på ägglossningsdagen. Vi har inte egentligen sagt att vi planerar barn, mer inställningen att det är välkommet om det händer (vi är unga så känner ingen direkt stress än), så ibland kommer han i mig och ibland inte. Denna gång blev det i, och på ägglossningsdag. Så här har vi hållit på i snart 1 år (varit utan prev-medel i 4 år och aldrig ?råkat bli gravid? som många av mina vänner....) och det har inte blivit något. Längtar så jag spricker.

Igårkväll: en svidande stickande känsla i sidan av tjejmagen som höll i sig i kanske 10-15 sekunder

Idag: tydliga stickningar, lite svidande känsla och ?hugg? i tjejmagen flera gånger hela dagen. Har inte riktigt upplevt det förut.

Men vågar inte hoppas....vet inte om man ska ställa in sig på mens eller tänka positivt...HUR KÄNNS EGENTLIGEN DE HÄR ?sticken? SOM MÅNGA SKRIVER OM I GRAVIDTRÅDAR? Hur vet man om det är ?rätt? typ av stickningar...????

Svar på tråden Bim juni 2020