Bim juni 2020
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Jag hoppar in här också, så kul att se när det trillar in plus!
Första barnet och denna månad var det även första försöket.
Hade ÄL troligtvis 10/6 (enligt NC) och testade med ett testa tidigt igår på midsommaraftonsmorgon (BIM-4 tror jag), tänkte att det skulle vara en sådan mysig sommaröverraskning om det visade positivt :) Men icke sa Nicke, inget streck där.
Har ett gäng tester så funderar på att ta ett vanligt imorgonbitti och om inget visar då så väntar jag till BIM på tisdag 23/6.
Någon annan som har BIM då och är supernervös?
Hjälp!
Fick mens 19/5, den varade i 4 dagar. Fick sedan positivt ägglossningstest 29/5. Fick en blödning 2/6 och blev jätteglad då jag tänkte att det var en nidblödning, blödningen varade i 3 dagar. Idag är jag på CD 33, ingen mens eller pluss :(
Började fundera på om blödningen som kom den 3/6 var en ny menscykel, vilket betyder att jag isåfall är på CD 19. Men har tagit nya ägglossningstest utan att få något positivt :(
Blir så less på min kropp, vet inte vad den håller på med. Någon som kan hjälpa mig att tolka allt detta?
Hej hej. Inte varit aktiv här typ sen 2016 men nu är det BIM - 6 dagar... Håller alla tummar.
Förra månaden fick jag extrema känningar kring ÄL med suuuper ömma bröst som avtog å illamående men denna månad hade jag bara ont i magen å igår först på BIM - 7 dagar började jag få ont i brösten.
Jag vill inte springa å testa en massa heller men skulle vara roligt att få berätta för pappa min å hans fru nästa helg isåfall ????
Så... Hoppas lite försiktigt.
Har för övrigt en dotter på 8 år så blir en liten sladdis ????
Skönt att ni prickade ÄL! jag trodde vi skulle göra det också så noggrant som jag planerat, NC har funkat toppen hittills och vi hade sex närmsta dagarna runt ÄL enligt NC-kalendern, men sen så vipps bytte appen helt plötsligt ÄL dag till några dagar tidigare... men hoppas det tar sig ändå!
Åh, det låter ju rätt rimligt att det kan vara ägget som fäster om du har stickningar som jag läst åtminstone. Har också haft lite gravtecken men inte de vanliga och idag har det varit rätt tomt på sådana. Men man kan ju lätt inbilla sig och leta tecken nu under de här dagarna innan BIM också...
Hoppas du får ett plus med! När tänkte du testa?
Skönt att ni prickade ÄL! jag trodde vi skulle göra det också så noggrant som jag planerat, NC har funkat toppen hittills och vi hade sex närmsta dagarna runt ÄL enligt NC-kalendern, men sen så vipps bytte appen helt plötsligt ÄL dag till några dagar tidigare... men hoppas det tar sig ändå!
Åh, det låter ju rätt rimligt att det kan vara ägget som fäster om du har stickningar som jag läst åtminstone. Har också haft lite gravtecken men inte de vanliga och idag har det varit rätt tomt på sådana. Men man kan ju lätt inbilla sig och leta tecken nu under de här dagarna innan BIM också...
Haha, ja det är väl en naturlig instinkt att känna så, så fort man bestämt sig för att försöka.
Och denna gången så stämde min instinkt trots att jag tvekade på den! Tog ett vanligt test imorse (BIM-2) och tyckte det såg ut som ett väääääldigt svagt streck så tog mitt clearblue veckotest efteråt för att se till att jag inte såg i syne- och det visade gravid 1-2 veckor!!
Satt och bölade och hulkade klockan 5 på morgonen på toaletten av lycka, tur i denna stund att mannen inte väcks av en jordbävning ens.
Nu ska jag förbereda min överraskning åt honom, synd bara att butiker inte öppnar så här tidigt på söndagar haha. Vet inte hur jag ska kunna hålla mig tills han vaknar... jag spricker snart.
Jag hoppas verkligen att dina stickningar är känning på graviditet, det hade varit roligt att glädjas åt ett plus tillsammans! hur länge har ni försökt? återkom gärna sen hur det gick vid din BIM
Haha, ja det är väl en naturlig instinkt att känna så, så fort man bestämt sig för att försöka.
Och denna gången så stämde min instinkt trots att jag tvekade på den! Tog ett vanligt test imorse (BIM-2) och tyckte det såg ut som ett väääääldigt svagt streck så tog mitt clearblue veckotest efteråt för att se till att jag inte såg i syne- och det visade gravid 1-2 veckor!!
Satt och bölade och hulkade klockan 5 på morgonen på toaletten av lycka, tur i denna stund att mannen inte väcks av en jordbävning ens.
Nu ska jag förbereda min överraskning åt honom, synd bara att butiker inte öppnar så här tidigt på söndagar haha. Vet inte hur jag ska kunna hålla mig tills han vaknar... jag spricker snart.
Jag hoppas verkligen att dina stickningar är känning på graviditet, det hade varit roligt att glädjas åt ett plus tillsammans! hur länge har ni försökt? återkom gärna sen hur det gick vid din BIM
Äl+4 idag .. Usch så långsamt dagarna går. Att man inte kunde få en liten hint direkt att man lyckats !
Bim-6 å tog ett testa tidigt grav test. Var neg.. Vill så gärna vara gravid. Prickade in äl perfekt men ska ta ett nytt test på onsdag. Då är det bim-3. Hoppas att det kan visa väldigt svagt då :)