• Majja92

Bim juni 2020

Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.

Bim 1/6

• Svar på tråden Bim juni 2020
  • Anonym (Lm)
    milor skrev 2020-06-18 21:59:55 följande:

Min syster tog letrozol och de sa att man inte fick ta andra preparat/naturmediciner samtidigt. Tror det har att göra med att det finns för lite forskning kring det.

Okej tack, då ska jag nog inte ta det då jag tar letrozol. Synd! Verkar funka för många :)
  • Li89
    Anonym (Lm) skrev 2020-06-18 21:36:04 följande:

Alla ni som tar rosenrot, vart beställer ni ifrån och vilket märke osv? Googlade på rosenrot men finns supermånga olika märkte jag så blev lite förvirrad haha!

Och när ska man ta de och hur ofta osv?:)

Jag använder apotekets arctic root.
  • Elina22
    Undrandee skrev 2020-06-18 22:04:48 följande:

ÄL+ 9 eller 10 idag

Tror det är kört denna månad också. BIM om 2 dagar. Inga gravidtecken och negativt grav.test i förrgår kväll. :/

Varför tar du kvällen ist för morgon? Testa på morgonen imorron då? Håller tummarna för dig
  • Elina22
    Morsan2012 skrev 2020-06-18 20:53:51 följande:

Ursäkta mitt förgående svar med tokmånga frågetecken, skulle vart en emoji där men det gick inte hehe. Ja gör det och visa gärna, ja tror du får pos på det! Viken midsommar present, woop!

Tack snälla för ditt svar, hade inte sp bra koll på den tabellen :) ja jag testar imorron o visar bild!
  • Anonym (Barnlängtan)

Är på äl+9 idag. Tog ett test nu på morgonen, inget testa tidigt. Fick detta. Spökstreck va? Känns som att det e alldelles för långt ner för att vara ett riktigt streck:(
  • Anga

Tog ett testa tidigt på ÄL+10 igår som blev negativt. Har BIM på måndag så det är bara invänta mensen och försöka igen. Grattis alla som plussat!

• hallonoj
    Hej! Tog ett gravtest nu i morse vilket var negativt, har ömmande bröst som vanligt innan mensen så nu är jag i princip 100 på att den kommer på måndag! Tror faktiskt inte min kropp kommit igång än ens efter pstav-uttag. Hoppar över till juli-tråden. Grattis till er som plussat!  :)
  • ESemlan84

Äl+13 och inget plus. Väntar in mensen och håller tummarna för juli månad. Grattis till er som fått plus och hoppas för er som fortfarande inväntar BIM.

• Jagerika
    Elina22 skrev 2020-06-19 07:50:33 följande:

Nu vågar jag tro på det lite mer <3

Grattis! Jag fick också plus idag på digitala! Är på ÄL+10 <3

Svar på tråden Bim juni 2020