Bim juni 2020
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Min syster tog letrozol och de sa att man inte fick ta andra preparat/naturmediciner samtidigt. Tror det har att göra med att det finns för lite forskning kring det.
Alla ni som tar rosenrot, vart beställer ni ifrån och vilket märke osv? Googlade på rosenrot men finns supermånga olika märkte jag så blev lite förvirrad haha!
Och när ska man ta de och hur ofta osv?:)
ÄL+ 9 eller 10 idag
Tror det är kört denna månad också. BIM om 2 dagar. Inga gravidtecken och negativt grav.test i förrgår kväll. :/
Ursäkta mitt förgående svar med tokmånga frågetecken, skulle vart en emoji där men det gick inte hehe. Ja gör det och visa gärna, ja tror du får pos på det! Viken midsommar present, woop!
Nu vågar jag tro på det lite mer <3
Tog ett testa tidigt på ÄL+10 igår som blev negativt. Har BIM på måndag så det är bara invänta mensen och försöka igen. Grattis alla som plussat!
Äl+13 och inget plus. Väntar in mensen och håller tummarna för juli månad. Grattis till er som fått plus och hoppas för er som fortfarande inväntar BIM.
Nu vågar jag tro på det lite mer <3