• Majja92

Bim juni 2020

Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.

Bim 1/6

• Svar på tråden Bim juni 2020
  • helaminvärld
    Li89 skrev 2020-06-18 19:14:54 följande:

Vad kul att höra!! Stort grattis!

Då håller vi tummarna!

Enligt kalendern så ska jag ha ägglossning 22 juni (även min födelsedag)

Så vi hoppas den biter där! ????????

Tack så mycket! Hoppas allt går bra för er med, håller mina tummar att ni också får ert plus! <3 och grattis på födelsedagen i förskott! :)
  • Morsan2012
    Elina22 skrev 2020-06-18 08:01:47 följande:

Åh är det sant!! Ska jag ta ett digitalt imorgon eller är det för tidigt?

Du kan ta digital. Den mäter 50 miu så borde ge utslag då man kring vecka 0,1 - 1 så är hcg vid tidig gravid mellan 5 miu - 50 miu! :) Har gjort IVF tidigare och testat mycket genom åren så hcg tabellen sitter i skallen, hehe.

Vecka 1-2 50 - 150 miu
  • Morsan2012
    Elina22 skrev 2020-06-18 10:53:50 följande:

Vad skönt att höra!! Men måste ta ett digitalt i helgen (nojjig som man är) innan jag kan andas ut haha

Ursäkta mitt förgående svar med tokmånga frågetecken, skulle vart en emoji där men det gick inte hehe. Ja gör det och visa gärna, ja tror du får pos på det! Viken midsommar present, woop!
  • Li89
    helaminvärld skrev 2020-06-18 19:37:27 följande:

Tack så mycket! Hoppas allt går bra för er med, håller mina tummar att ni också får ert plus! <3 och grattis på födelsedagen i förskott! :)

Tack så mycket! <3
  • Anonym (Lm)

Alla ni som tar rosenrot, vart beställer ni ifrån och vilket märke osv? Googlade på rosenrot men finns supermånga olika märkte jag så blev lite förvirrad haha!

Och när ska man ta de och hur ofta osv?:)

• helaminvärld
    Anonym (Lm) skrev 2020-06-18 21:36:04 följande:

Alla ni som tar rosenrot, vart beställer ni ifrån och vilket märke osv? Googlade på rosenrot men finns supermånga olika märkte jag så blev lite förvirrad haha!

Och när ska man ta de och hur ofta osv?:)

Jag köpte på life-butiken, dynaforce extra strong. Tog 1 tablett om dagen mellan mens och ägglossning :)
  • Anonym (Lm)
    helaminvärld skrev 2020-06-18 21:40:23 följande:

Jag köpte på life-butiken, dynaforce extra strong. Tog 1 tablett om dagen mellan mens och ägglossning :)

Åh tack för svar!:) ska kolla in dem! Vet du om man kan ta dem samtidigt som man tar letrozol tex?
  • helaminvärld
    Anonym (Lm) skrev 2020-06-18 21:43:30 följande:

Åh tack för svar!:) ska kolla in dem! Vet du om man kan ta dem samtidigt som man tar letrozol tex?

Tyvärr, det vet jag faktist inte :/
  • milor
    Anonym (Lm) skrev 2020-06-18 21:43:30 följande:

Min syster tog letrozol och de sa att man inte fick ta andra preparat/naturmediciner samtidigt. Tror det har att göra med att det finns för lite forskning kring det.
  • Undrandee

ÄL+ 9 eller 10 idag

Tror det är kört denna månad också. BIM om 2 dagar. Inga gravidtecken och negativt grav.test i förrgår kväll. :/

Svar på tråden Bim juni 2020