Bim juni 2020
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Vad kul att höra!! Stort grattis!
Då håller vi tummarna!
Enligt kalendern så ska jag ha ägglossning 22 juni (även min födelsedag)
Så vi hoppas den biter där! ????????
Åh är det sant!! Ska jag ta ett digitalt imorgon eller är det för tidigt?
Vad skönt att höra!! Men måste ta ett digitalt i helgen (nojjig som man är) innan jag kan andas ut haha
Tack så mycket! Hoppas allt går bra för er med, håller mina tummar att ni också får ert plus! <3 och grattis på födelsedagen i förskott! :)
Alla ni som tar rosenrot, vart beställer ni ifrån och vilket märke osv? Googlade på rosenrot men finns supermånga olika märkte jag så blev lite förvirrad haha!
Och när ska man ta de och hur ofta osv?:)
Alla ni som tar rosenrot, vart beställer ni ifrån och vilket märke osv? Googlade på rosenrot men finns supermånga olika märkte jag så blev lite förvirrad haha!
Och när ska man ta de och hur ofta osv?:)
Jag köpte på life-butiken, dynaforce extra strong. Tog 1 tablett om dagen mellan mens och ägglossning :)
Åh tack för svar!:) ska kolla in dem! Vet du om man kan ta dem samtidigt som man tar letrozol tex?
Åh tack för svar!:) ska kolla in dem! Vet du om man kan ta dem samtidigt som man tar letrozol tex?
ÄL+ 9 eller 10 idag
Tror det är kört denna månad också. BIM om 2 dagar. Inga gravidtecken och negativt grav.test i förrgår kväll. :/