• Majja92

Bim juni 2020

Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.

Bim 1/6

• Svar på tråden Bim juni 2020
  • Undrandee
    Elina22 skrev 2020-06-23 08:21:03 följande:

Jag ser fakriskt ett streck utan att ens anstränga mig. Har du annan sticka hemma (förutom CB) du kan testa med? Lägg gärna upp :)

Tyvärr inte än, väntar på posten och nya tester :)
  • Anga
    Undrandee skrev 2020-06-23 08:15:06 följande:
    Kul att flera ser, vågar inte riktigt hoppas ännu känner jag, men samtidigt gör man ju det! :)

Har läst fler inlägg där folk råkat ut för spökstreck, men tycker ändå att detta är blått?

Jag ser definitivt ett streck (och då brukar IRL vara tydligare än bild). Jag sa ju att LH stickorna kan känna av graviditet när du fick sådär många positiva flera dagar i rad! Grattis!
  • Undrandee
    Anga skrev 2020-06-23 08:49:21 följande:

Jag ser definitivt ett streck (och då brukar IRL vara tydligare än bild). Jag sa ju att LH stickorna kan känna av graviditet när du fick sådär många positiva flera dagar i rad! Grattis!

Hehe ja kanske var så men vågar inte riktigt ropa hej ännu känner jag. Borde iså fall vara vääldigt tidigt och började få positiva äl tester för någon vecka sedan. känns ändå för tidigt för dom att känna av ev. graviditet redan då, eller?

:)
  • Anga
    Undrandee skrev 2020-06-23 08:55:15 följande:
    Hehe ja kanske var så men vågar inte riktigt ropa hej ännu känner jag. Borde iså fall vara vääldigt tidigt och började få positiva äl tester för någon vecka sedan. känns ändå för tidigt för dom att känna av ev. graviditet redan då, eller?

:)
    Förstår det. Alltid lite nervigt det där Glad För mig så blev dom positiva efter ca 12 dagar vet inte hur tidigt du fick det. Jag håller iallafall alla tummar för dig!
  • Marmow

En fråga. Vid tempning i fertility friend, om man får en implantationsdip. Ska den alltid vara över coverline då? Eller har någon vart Med om att den legat under coverline och tempen höjs över coverline dagen efter igen.

• SpändFörväntan

Här är en till med BIM nu i juni, närmare bestämt 25 juni.

Jag är 37 år, min sambo är 29 år. Jag har tre barn sedan tidigare men han har inga.

Tog ett test imorse på ÄL+8 (har kort lutealfas på ca 10 dagar) och tyckte mig kunna ana något svaaaagt svaaaagt.

Avvaktar och tar ett nytt test imorgon.

Känner mig dock inte sådär enormt hoppfull eftersom jag har fått mensvärk nu och lite spottings som jag brukar få innan mens.

• Anonym (Önskarochlängtar)

Dagarna går så enormt sakta. Efter de där stickningarna på ÄL+7/8 så har jag inte lika mycket känslor. Tänkte då att ?nu händer det?, och nu är det lite mer svag molvärk ibland.

Brukar inte ha några känningar alls förutom mensvärk dagen innan mens eller timmarna innan mens. Känns som en evighet till lördag

• Undrandee
    Anga skrev 2020-06-23 09:47:26 följande:

Förstår det. Alltid lite nervigt det där  För mig så blev dom positiva efter ca 12 dagar vet inte hur tidigt du fick det. Jag håller iallafall alla tummar för dig!

Oj ingen aning! Första positiva äl testet kom den 5e sen kom dom varje dag efter det tycker jag :P

Har igentligen ingen aning om när jag kan ha haft ÄL plus senaste mensarna varit oregelbundna.

Tack snälla <3
  • Undrandee

Nej det var inget plus igår. Testet idag på morgonurin är negativt.

Vet inte om jag vill fortsätta nu... var så inställd på ett plus. Tårarna kom nu

Svar på tråden Bim juni 2020