Bim juni 2020
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Visst anar man ett streck där? :O Var tvungen att ta två för min sambo tror mig inte just nu!
Visst anar man ett streck där? :O Var tvungen att ta två för min sambo tror mig inte just nu!
Ja det är väldigt svagt! Ska testa imorgon igen med morgonurin, får hoppas att det syns tydligare då!
Är sjukt otålig, men jag lever nog på hoppet lite till och hoppas att de små känningarna är något litet, och inte pms. Jag brukar inte ha pms alls. Mensvärk dagen innan mens. Men nu fick jag ett stick I livmodern som varade i ca 10 sekunder på ÄL+7 på kvällen, dagen efter stack det ganska mycket hela dagen. Sedan har det avtagit och kan känna något litet stick ibland + lite molvärk. Alltså började det redan 7-8 dagar innan bim denna gång, annars 1 dag innan och lite ömma bröst.
Jag vet inte jag...
Jag känner efter så mycket. Varje månad känns de som att så här har de aldrig känts innan....
Hade inget early kvar :(
men tror det är kört. jag fortsätter få positiva äl tester så jag måste ha problem med fertiliteten.
Grät ut en stund hos mannen nu ikväll. Det är så typiskt nu när vi båda längtar efter ett till barn och verkligen försöker :(
Hade inget early kvar :(
men tror det är kört. jag fortsätter få positiva äl tester så jag måste ha problem med fertiliteten.
Grät ut en stund hos mannen nu ikväll. Det är så typiskt nu när vi båda längtar efter ett till barn och verkligen försöker :(
Åhnej! Men stackars. Bra att du fick gråta hos din man ett tag. Och du som fick ett svagt streck häromdagen ...
Jag väntade mig mensen i början av månaden och den har fortfarande inte kommit än. Efter missfall i mars och efter väntande i april skulle ju maj / juni bli första försöket, och så verkar mensen ha hoppat över en cykel?! Jag hade en konstig förkyldning (Corona?) flera veckor under maj månad så jag undrar om det kan ha ställt till det för mig.
Håll ut, snart blir det våran tur!
Hade jag varit du hade jag testat en sista gång på ett early-test innan jag gav upp hoppet denna cykel. Det förra syntes ju jätteväl och var blått! <3 Har du några tester kvar?
Grattis till er som fått plus !
Jag har mina senaste cykler haft en lutealfas på bara 8-9 dagar vilket gör mig lite nervös eftersom jag förståt att det är svårare att bli gravid då, är idag på äl+7-8 .. Så det lär väl visa sig till helgen om det blir något denna gång.
Någon som har erfarenhet av kort lutealfas ?