Bim juni 2020
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Jag försöker att satsa på det denna vecka då jag förväntas ha ägglossning nu men det är ganska jobbigt att dels vara ensam om det engagemanget, men också att inte kunna tala om att det är dags för äl nu och sex utan att han blir typ näst intill avtänd :(
Äl+8 och lite nyfiken på att börja testa snart. Har många billiga testa-tidigt hemma. Räknar med att det lär vara negativt till en början och att mensen troligt kommer. Så lugn inför det.
När kan vara rimligt att börja testa? När har ni andra med tidiga tester börjat?
Äl+8 och lite nyfiken på att börja testa snart. Har många billiga testa-tidigt hemma. Räknar med att det lär vara negativt till en början och att mensen troligt kommer. Så lugn inför det.
När kan vara rimligt att börja testa? När har ni andra med tidiga tester börjat?
Hej!
Hoppar in här med, det ger mycket att läsa era situationer, upplevelser och tankar - vi alla har ju samma mål
Jag är idag på BIM-5 (9/6) eller ÄL+9 - har haft symptom sen ÄL. Molande värk i magen hela tiden, ilningar och extrem "mensvärk" (hade de en dag, ÄL+3). Är extremt trött och seg sen ÄL+3... och på senaste har jag varit extremt känslig, vilket inte är typiskt mig. Jag kan ha PMS men då blir jag arg som fan.
Detta är ju (idiotiskt nog) "vanliga" (enligt internet) symptom på PMS, även om jag aldrig haft känningar i magen vid PMS.
Jag själv är 30 år och har försökt skaffa barn sporadiskt sen mars. Maj månad blev dock fullträff 2 ggr med ÄL-test.
När har ni BIM? Har ni symptom? Berätta gärna.
Kommer läsa igenom tråden men måste börja jobba nu haha
Plu
Plussade idag. Bim-3. Håller tummarna att det går vägen?
Det är goda resultat, så känn ingen stress. Läste någonstans att en graviditet uppstår i snitt efter ca 7 försök. Det kan ta lite tid för cykeln att bli normal efter preventivmedel. En kompis till mig hade oregelbunden cykel i två år! Jag äter Letrozol för att korta ner mina cykler och garanteras ägglossning. Hittills har det fungerat två gånger på 8 försök som tyvärr slutat i MF och MA.
Ja jag håller med om att det ändå är det bästa om det ä då måste ske.
Får kanske hoppas på att överhuvudtaget få en äkta denna månaden, ser ju verkligen inte ljust ut för tillfället i alla fall. Ja tiden seglar ju sig verkligen fram, man blir ju extremt 'bra' på att vänta när man försöker göra barn. Känns som att det typ är det enda man gör, och ovissheten gör mig helt galen!
Vi hade försökt i 10 månader, så detta är 11e försöket nu :(
Hur länge har ni försökt?
Jag försöker att satsa på det denna vecka då jag förväntas ha ägglossning nu men det är ganska jobbigt att dels vara ensam om det engagemanget, men också att inte kunna tala om att det är dags för äl nu och sex utan att han blir typ näst intill avtänd :(
Plu
Plussade idag. Bim-3. Håller tummarna att det går vägen?