• Majja92

Bim juni 2020

Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.

Bim 1/6

• Svar på tråden Bim juni 2020
  • Anonym (Barnlängtan)

Då är mensen äntligen slut. Bim 25/6. Har precis beställt massa ägglossningstester och gravtester. Jag å sambon har bestämt att vi kör varannandag vid äl och hoppas att detta äntligen blir månaden då vi kan få vårt efterlängtade plus. Vi är inne på försök 7 nu:(

Någon som har bim samma datum så vi kan följas åt?:)

• Tyckfrihets

ÄL+7, inga symptom än så länge. Får se när jag börjar testa, blev lite lätt hysteri kring det förra månaden eftersom jag fick 2 spökstreck. Hoppas jag slipper det. Eller ja, hoppas jag får riktiga streck! :D

• acge
    Enkeli skrev 2020-05-31 17:55:39 följande:

Kul! Jag har samma BIM typ..6/6 och fick också bra med myset runt äl.. har ni några symtom? Jag har galet svullen mage bara typ

Mina bröst börjar ömma igår och har blivit alltmer ömma idag. Så var de förra månaden jag var gravid ( men fick tidigt mf en vecka efter bim). Känner mig också svullen. Så lite hoppfull här. Kommer dock inte testa mig förrän tidigast på BIM. :)
  • Loea
    myownworstenemy skrev 2020-05-31 19:43:11 följande:

Jag hoppas också! Om jag inte är gravid nu kommer det vara ännu en månad där jag verkligen känner mig som det men inte är det. Pga det har jag lagt alldeles för mycket pengar på dyra test så jag kommer nog testa på BIM tidigast. Jag ska försöka hålla mig tills dess i alla fall! Det är ju bara fyra dagar kvar, så det borde gå.

Ja förstår vad du menar, hade tre sånna månader på raken efter att jag slutade med prevmedel. Så sjukt frustrerande att ha alla symptom i boken men ändå uteblir pluset. Känna verkligen onödigt med alla dom pengarna så fort det är ny månad och man bara skulle väntat två dagar extra. Men så svårt när man är mitt i det.
  • Loea
    Tyckfrihets skrev 2020-05-31 21:57:00 följande:

ÄL+7, inga symptom än så länge. Får se när jag börjar testa, blev lite lätt hysteri kring det förra månaden eftersom jag fick 2 spökstreck. Hoppas jag slipper det. Eller ja, hoppas jag får riktiga streck! :D

Men oj två spökstreck!? Hur långt innan bim var detta och hur såg dom ut liksom? Maximal otur ju..
  • Staus
    Jenzia skrev 2020-05-30 15:33:48 följande:

Alltså ladies! Vad tror vi om det beryktade ?sticket? när ägget fäster? Jag som aldrig fått några symptom tidigare, och aldrig varit gravid, fick precis ett nålstick lite ovanför höger ljumske, typ där jag tror att min äggstock ägg egentligen, och nu värker det lite! Är på ÄL+6 eller +7.

Kanske är för att jag är så rackans hoppfull denna månaden

Jag fick det på min föregående graviditet. Jag kände det så tydligt trots att man inte ska kunna det.
  • Emm94

Jag hoppar gärna in här om det är okej.

Jag är 26 år gammal och detta blir försök nummer ett till första barnet.

Hade ÄL 30/5 och beräknad BIM 14/6. Jag lägger till mig i listan :D

BIM JUNI 2020:

Majja92 28/5, 28 år. Första barnet

Vegaveravegavera 1/6 25 år. Första barnet

Abrakadabra 1/6 28 år. Första barnet

Lizzie09 1/6, 28 år. Andra barnet

Sararebecca 2/6, 28 år. Andra barnet

Ann3h 3/6, 26år Första barnet

Leia123 4/6, 34 år. Tredje barnet

Acge 6/6, 28 år. Första barnet

Olivträdet 6/6, 25 år. Första barnet

Marmow, 6/6, 32 år. Första barnet

Hanna0315, 9/6, 35 år. Första barnet.

Loea 9/6, 29 år. Första barnet

H0nd3ndär 9/6 35 år. Tredje barnet

Kira16 10/6 33 år. Andra barnet

33villbligravid, 11/6, 36 år. Andra barnet.

MsPinnipeds 14/6, 29, Första barnet

Emm94 14/6, 26år, Första barnet

sbina86, 15/6, 33 år. Tredje barnet.

Canama, 15/6, 31 år. Andra barnet

Lillahjärtat2020 15/6, 26 år, första barnet

Gisse, 18/6, 31 år, tredje barnet

Fruitloop, 19/6, 32 år, Andra barnet

Bäbislängtan, 21/6, 31 år, andra barnet

Esemlan, 21/6, 36 år, andra barnet

(Humlan), 23/6, 34 år, andra barnet

Mrs Lina, 23/6, 33 år, andra barnet

Barnlängtan, 25/6, 27år, första barnet

apan95, 26/6, 24 år, första barnet

Enkeli, 6/6, 36 år, andra barnet

• Tiffany

Har du försökt 26gånger utan att lyckas eller hur menar du?

• Lylls

Plussade igår på BIM! Ett svagt plus. Är mitt 10e försök och hade verkligen ställt in mig under månaden att det kommer inte bli nått denna gång heller - orkade nämligen inte att bli besviken igen. Har så svårt att ta in detta fortfarande. Ska ta ett nytt test imorgon. :)

• Loea
    Lylls skrev 2020-06-01 06:49:32 följande:

Plussade igår på BIM! Ett svagt plus. Är mitt 10e försök och hade verkligen ställt in mig under månaden att det kommer inte bli nått denna gång heller - orkade nämligen inte att bli besviken igen. Har så svårt att ta in detta fortfarande. Ska ta ett nytt test imorgon. :)

Åh grattis!! Förstår att man försöker hålla nere förväntningarna och hoppet lite, tär på en så annars..

Gjorde ni något speciellt denna gången?
Svar på tråden Bim juni 2020