Bim juni 2020
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Du köpte de rosa testerna va? För det anonym (MA v8) syftar på är de lila testerna, som är lite dyrare.
Läste tidigare att ni haft regelbundet sex så ni hann absolut, håller tummarna för att det blir bebis denna månad för er. <3
Hmm kanske är så? Nu vart jag nojjig över om vi hann, herregud man ska aldrig överanalysera alltså! :/
[quote=80449394][quote-nick]Leia123 skrev 2020-06-06 16:54:34 följande:[/quote-nick]
Jodå! Ni hann :) Ägget släpper väl ca 12-36 h efter peak och sedan lever det Max 24 h. Så har ni dessutom hunnit med i förväg kan du nog känna att du och han har gjort allt vad ni kan.
Tempar du? Isf borde du kunna se vilken dag ägget släppte om du fått någon tempohöjning
Grattis!! Men oj, gick tillbaks och kollade på det testet du la upp i förrgår, det testet var ju knappt synligt. Så fick du 2-3 veckor på detta idag, bra stegring!!! :)
Grattis till er som plussat! <3
.
Ingen lycka för mig denna månad heller, men jag traskar vidare till julitråden. :)
Hej alla!
Jag plussade i torsdags digitalt. Bräknad den 10 februari 2021. Har faktiskt startat en tråd för oss som väntar syskon i februari, det är ofta en liten annan upplevelse att vara gravid med syskon än med första barnet.
Om någon vill skriva där så känn dig varmt välkommen! Kommer eventuellt skapa en privat facebookgrupp för intresserade i ett senare skede.
Länk:
www.familjeliv.se/forum/thread/80450568-gravida-med-syskon-med-bf-februari-2021
Igårkväll på BIM -1 kom mensen :( Var ju första försöket så försöker inte stressa upp mig men fan också!! Trodde verkligen att det skulle funka. Och så jävla ironiskt att jag blivit gravid en gång tidigare ofrivilligt då vi råkade ligga EN gång på en röd dag .. och nu när man ändå legat i så fäster det såklart inte. Aja - ny månad ny möjlighet..
Igårkväll på BIM -1 kom mensen :( Var ju första försöket så försöker inte stressa upp mig men fan också!! Trodde verkligen att det skulle funka. Och så jävla ironiskt att jag blivit gravid en gång tidigare ofrivilligt då vi råkade ligga EN gång på en röd dag .. och nu när man ändå legat i så fäster det såklart inte. Aja - ny månad ny möjlighet..
Stort stort grattis Körsbärsdalen!
Jag fick ytterligare ett negativt test idag, Bim -1. Börjar ge upp hoppet för juni men tänker att jag kanske kanske har fel datum för äl. Den som lever får se!
Soff92 jag tror att det är ca 25% chans per månad även om man gör allt rätt. Påt igen! Jag tror vi ses i juli gruppen snart