Bim juni 2020
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Buu :/ I feel you! Vilken dag är du på?
Enligt Natural cycles är jag på äl+10/bim-3. Är på andra omgången letrozol+ovitrelle och tog ovitrelle för 13 dagar sen så borde snarare va på äl+11 eller äl+12 så kan va att NC satte ut äl för sent.
Själv? Hur många omgångar har ni försökt?
Oj äsch! Brukar ju ha bra effekt de där medicinerna har jag hört. Vi är bara inne på försök 2 med syskon ännu, men man vill ju alltid det hellre ska gå snabbt än långsamt :)
Negativt test nu på morgonen BIM -3. Äsch! Men är nog bara att invänta mensen nu och ladda om för nästa månad. Trist för tyckte vi fick till det så bra under ÄL-veckan men alltid räcker det så klart inte ...
Äsch :/ Hur länge har ni försökt? Ngn ny strategi ni tänkt ta till nästa månad? Du får tänka på att njuta av midsmooar utan graviditetsrestriktioner :)
För min del har det gått såhär..
ÄL 25/5 - 26/5
Därefter följande symptom:
Molande värk på vänster sida samt vid livmodern
Trötthet
Hög temp
Ilningar i ljumskarna
Yrsel
Tog första gravtestet 6/6 (BIM-4) tidigt CB - negativt
Andra gravtestet 6/6 (BIM-3) veckotest CB - negativt
Har BIM 9/6 och ingen direkt mensvärk ännu.
Rosa och bruna flytningar från BIM-5. Idag var de mer bruna än tidigare.
Nu är det bara att vänta in mensen. Det känns som det inte blir något denna månad p.g.a. de negativa testen. Dock brukar jag alltid få finnar innan mens och det har jag inte fått nu. Känns som det blir avgörande idag, har alltid EXTREM mensvärk så om jag inte får det idag eller senast imorgon kommer kanske gnistan tändas igen... annars på't igen nästa ÄL. Då kör jag givetvis med CB's digitala ÄL-test (min sambo beställde 100st efter ett par glas vin för några månader sen, så har ett antal i lager :D)
Lycka till allihopa!
Många har haft Bim och många börjar närma sig, hur mår ni? Har ni några symptom eller vad känner ni? :D när ska ni testa?