Bim juni 2020
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
ÄL+5 idag. Hade riktigt riktigt ont i magen igår, precis som jag hade ÄL+4 när jag var gravid förra gången - men lär vara önsketänkande, hehe.
Tiden står ju typ still. Fick plus ÄL+9 förra graviditeten, så väntar på fredag nu. Men är en riktig testknarkare, så tror inte jag ens kommer att kunna hålla mig tills dess - FASTÄN jag vet att det är typ 0% chans att det visar något innan. Känner mig helt knäpp.
Fler som är mellan ÄL och BIM nu? Har ni några symptom?
Denna vecka fick vi till det CD 10, 11 och 13 samt 17. Jag har kallt räknat med att har ÄL mellan dag 12 och 14 för så var det då häll på med äl-test förra månaden men kan ju så klart vara att cykeln ändrats.
Om Äl varit typ dag 15-16 kan vi ju så klart i teorin ha missat äl. Få se när mensen dyker upp.
Ja - hoppas det tar sig för er innan IVF. Men skönt att veta att det också finns som ett halmstrå!
ÄL+5 idag. Hade riktigt riktigt ont i magen igår, precis som jag hade ÄL+4 när jag var gravid förra gången - men lär vara önsketänkande, hehe.
Tiden står ju typ still. Fick plus ÄL+9 förra graviditeten, så väntar på fredag nu. Men är en riktig testknarkare, så tror inte jag ens kommer att kunna hålla mig tills dess - FASTÄN jag vet att det är typ 0% chans att det visar något innan. Känner mig helt knäpp.
Nu kom mensen också, en dag tidigt. Så blir till att försöka njuta av midsommar och sen ladda om till nästa ÄL. Besviken såklart men känns ändå okej. Var första försöket efter MA.
Hur länge har ni positiva äl tester? Jag är inne på 4e dagen med glad gubbe nu (det rosa testet). Kan man ens ha positivt så länge och allt är normalt ändå?
Jag som tänkte börja slappna av i liggandet nu...
Hur länge har ni positiva äl tester? Jag är inne på 4e dagen med glad gubbe nu (det rosa testet). Kan man ens ha positivt så länge och allt är normalt ändå?
Jag som tänkte börja slappna av i liggandet nu...
Känns inte som att den med glad gubbe är bäst att läsa av. Lättare att få det rätt med vanliga stickor. Men ibland tar det längre tid för ett ägg att släppa och då kan man få utslag längre.