• Majja92

Bim juni 2020

Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.

Bim 1/6

• Svar på tråden Bim juni 2020
  • Undrandee
    ESemlan84 skrev 2020-06-14 06:28:21 följande:

Det är ju i gränslandet. Inte svagt eller starkt. Läste du infon i den där länken någon gav dig här om dagen? Tyckte det var bra info i den. Tyckte det verkade passa in på dig, sista upplägget om hur en ägglossning kan ske tror jag det var.

Nej det missade jag. Det är typiskt, nu när jag och mannen får till sex varannan dag (äntligen!) så verkar inte min kropp funka :(
  • Anonym (Lm)

Gällande alkohol, jag fick reda på i vecka 18 att jag var gravid för 10 år sen typ, då var jag 20 år och hade druckit jättemkt hela sommaren, festat 2-3 gånger i veckan och det var en helt frisk bebis. Så något glas de första 2-3 veckorna tror jag inte spelar någon roll alls:) man har ju ingen aning hur lång tid de tar att bli gravid och som många skriver, man kan ju inte leva på paus under hela den tiden.

• milor

Tack för era svar om alkohol! :) Jag har bestämt mig för att göra som de flesta av er och dricka ändå, tänker att det inte ska bli nån redig fylla men vore tråkigt att leva som om man vore gravid när man inte ens vet att man är det.

• MR8692

Ett levande bevis på att spermier kan leva upp till 5 dygn :) såååå glad

• sbina86
    MR8692 skrev 2020-06-14 11:00:45 följande:

Ett levande bevis på att spermier kan leva upp till 5 dygn :) såååå glad

Åh grattis!! :)
  • fruitloop

Är såå sjuukt frustrerad! Har så mycket symptom. Inte mått så här dåligt sen förra graviditeten. Har molvärk, mår as illa, ont i brösten och har ont i bäckenet. Får bara skuggor på testen. I förrgår kunde man se ett streck (fast otroligt svagt). Men idag blankt.

ÄL+11 BIM-6 (dock varierar bim med några dagar hit och dit). 

Någon som tidigare haft massa symptom, men ändå plussat sent?

• Staus

här kom blodet idag... så falskt alarm. hoppar vidare i livet och i försöken.

• sbina86

Hade min peak igår på förmiddagen sen på kvällen var det Low på ägglossningstestet. Vi fick till det igår och jag ska försöka fjäska till mig ett ligg ikväll igen :P

Nu får gärna dagarna gå fort så man kan börja testa! Har blivit något av en test missbrukare. Haha!

Frågan är oxå om det kan visa något nästa fredag eller om man bara slösar ett test då..

Finns det någon mer som precis har haft ägglossning?

• Anonym (Barnlängtan)
    sbina86 skrev 2020-06-14 17:48:42 följande:

Hade min peak igår på förmiddagen sen på kvällen var det Low på ägglossningstestet. Vi fick till det igår och jag ska försöka fjäska till mig ett ligg ikväll igen :P

Nu får gärna dagarna gå fort så man kan börja testa! Har blivit något av en test missbrukare. Haha!

Frågan är oxå om det kan visa något nästa fredag eller om man bara slösar ett test då..

Finns det någon mer som precis har haft ägglossning?

Jag hade äl i torsdags, dagarna går så segt har bim 25e tänkte ev testa nästa helg men antar att det e för tidigt. När har du bim?
  • sbina86
    Anonym (Barnlängtan) skrev 2020-06-14 18:21:22 följande:

Jag hade äl i torsdags, dagarna går så segt har bim 25e tänkte ev testa nästa helg men antar att det e för tidigt. När har du bim?

Jag har bim 27:e tror jag. Plockade ur min spiral förra månaden och trodde jag skulle ha ägglossning i onsdags men icke.. Hade det ju min peak igår. Vore otroligt om vi fick till det på första försöket :)

Jag kommer nog att testa nästa helg bara för skojs skull. Tror inte att det kommer att visa något men :P
Svar på tråden Bim juni 2020