• Majja92

Bim juni 2020

Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.

Bim 1/6

• Svar på tråden Bim juni 2020
  • Anonym (Längtarefterfamilhj)
    annikandy skrev 2020-06-11 21:29:38 följande:

Spännande med någon som har samma bim. Har du några barn sen innan?

Jag har känt metallsmak i munnen igår och idag, spännande

Jag hoppas på att det va så att testet togs för tidigt. Har du planerat när du ska ta nästa test?

Jaaa verkligen :) nej inga barn, vi har varit gravida förut för 2 år sedan. Men tyvärr helt fel tid i livet.

När ska du testa? Vi åker till landet idag och kommer hem Nästa helg, har bestämt att intE ta med något test och testa när vi kommer hem om jag inte fått mens. Så isåfall blir det nästa helg jag testar :D
  • Abrakadbra

Hej alla. Så fint att gå igenom tråden och läsa om er som pussat och er andra som nu försöker ! Jag hade bim 1/6 men mensen kom... har varit deppig och därför inte skrivit i tråden på ett tag. I helgen ska jag ha ägglossning vilket gör att min bim kommer vara 27/6 så jag kan vara kvar i denna tråd!

Nu till min fråga. Om jag har ÄL på imorgon 13/6. Är det säkrast att ligga just när jag fått utslag eller dagen efter? Här läst att bästa tid för befruktning är 24-36h EFTER utslag. Har tidigare månader haft sex dagen innan äl och på själva äl dagen men aldrig efter.

Tips å råd! Kram

• Staus

Vad tror ni?

BIM -3, vanligt test.

Spöksträck eller inbillning
  • Anonym (Längtarefterfamilhj)
    Staus skrev 2020-06-12 06:58:23 följande:

Vad tror ni?

BIM -3, vanligt test.

Spöksträck eller inbillning

JaG ser ett svagt sträck!!!!????
  • Canama

Negativt test imorse, ett test tidigt från RFSU. När jag va gravid med dottern var de clear blue som visade tidigast, så nu funderar jag på att ta ett sånt imorgon... eller så struntar jag i det och inväntar mensen. Har molvärk och illamående... men om hormonerna är så låga att de inte ger utslag på test så är de säkert bara mina symptom inbillning .....

Isåfall blir de uppehåll i juli och eventuellt augusti med eftersom sambon jobbar borta över sommaren så svårt att pricka in ÄL. Hoppas jag inte träffar någon av er i septembertråden :D

• Anonym (Barnlängtan)
    milor skrev 2020-06-12 06:24:21 följande:

Jag! Vi myste också 6e, 7e, 9e och 11e, fick positivt äl-test den 10e. BIM blir 24/6.

Åh vad spännande! Då är vi ganska likt. Nu håller vi tummarna att båda plussar:)

Är det första för er eller har ni barn sen innan?
  • Staus

e

Ja ni som vet vet ju att det alltid syns tydligare live.

Testade för att jag ska på fest i 2 dagar, alla vet att vi fick MF förra månaden. Vill inte göra samma misstag så jag får se hur jag döljer detta.
  • Maramba
    Staus skrev 2020-06-12 09:04:14 följande:

e

Testade för att jag ska på fest i 2 dagar, alla vet att vi fick MF förra månaden. Vill inte göra samma misstag så jag får se hur jag döljer detta.

Grattis!
  • 33villbligravid

Hmm... på vilken dag är du? Tycker syns på Clearblue, om än svagt!

Jag var en gång på fest då jag precis plussat. Jag gjorde så att valde drycker i mörkare flaska som jag hällde ut på toa och fyllde på med vatten istället! 

Och blandade "drink" utan alkohol - dessutom tog jag ett glas vin till maten som jag smuttade på och hällde ut lite i taget i en blomkruka .. INGEN gissade ngt!

Lycka till :)

e

• Scrootie

e

Grattis! Fick också Mf i maj, så är nyfiken på vilken dag du är på om du har haft några symtom/tecken innan plussat?
Svar på tråden Bim juni 2020