Bim juni 2020
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Spännande med någon som har samma bim. Har du några barn sen innan?
Jag har känt metallsmak i munnen igår och idag, spännande
Jag hoppas på att det va så att testet togs för tidigt. Har du planerat när du ska ta nästa test?
Hej alla. Så fint att gå igenom tråden och läsa om er som pussat och er andra som nu försöker ! Jag hade bim 1/6 men mensen kom... har varit deppig och därför inte skrivit i tråden på ett tag. I helgen ska jag ha ägglossning vilket gör att min bim kommer vara 27/6 så jag kan vara kvar i denna tråd!
Nu till min fråga. Om jag har ÄL på imorgon 13/6. Är det säkrast att ligga just när jag fått utslag eller dagen efter? Här läst att bästa tid för befruktning är 24-36h EFTER utslag. Har tidigare månader haft sex dagen innan äl och på själva äl dagen men aldrig efter.
Tips å råd! Kram
Vad tror ni?
BIM -3, vanligt test.
Spöksträck eller inbillning
Negativt test imorse, ett test tidigt från RFSU. När jag va gravid med dottern var de clear blue som visade tidigast, så nu funderar jag på att ta ett sånt imorgon... eller så struntar jag i det och inväntar mensen. Har molvärk och illamående... men om hormonerna är så låga att de inte ger utslag på test så är de säkert bara mina symptom inbillning .....
Isåfall blir de uppehåll i juli och eventuellt augusti med eftersom sambon jobbar borta över sommaren så svårt att pricka in ÄL. Hoppas jag inte träffar någon av er i septembertråden :D
Jag! Vi myste också 6e, 7e, 9e och 11e, fick positivt äl-test den 10e. BIM blir 24/6.
e
Ja ni som vet vet ju att det alltid syns tydligare live.
Testade för att jag ska på fest i 2 dagar, alla vet att vi fick MF förra månaden. Vill inte göra samma misstag så jag får se hur jag döljer detta.
Hmm... på vilken dag är du? Tycker syns på Clearblue, om än svagt!
Jag var en gång på fest då jag precis plussat. Jag gjorde så att valde drycker i mörkare flaska som jag hällde ut på toa och fyllde på med vatten istället!
Och blandade "drink" utan alkohol - dessutom tog jag ett glas vin till maten som jag smuttade på och hällde ut lite i taget i en blomkruka .. INGEN gissade ngt!
Lycka till :)
e
Ja ni som vet vet ju att det alltid syns tydligare live.
Testade för att jag ska på fest i 2 dagar, alla vet att vi fick MF förra månaden. Vill inte göra samma misstag så jag får se hur jag döljer detta.